Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

    Sugar, schrijf mij alvast in voor de 2de poging op 12 maart.
    Laten we optimist zijn en duimen voor droog weer.

    mvg,

    Roland

    Comment


    • #62
      Brussels By night : UPDATE : nieuwe datum : 12 MAART

      Oorspronkelijk geplaatst door ferti
      Voor een volgende editie ben ik als brusselaar ook in!

      Wou ditmaal guest star spelen om jullie veilig door de stad te loodsen met mijn "bree kas" enzo maar met dit fantastisch weer zullen de belagers waarschijnlijk hun plannen gewijzigd hebben.

      Ben alleszinds benieuwd voor de shoots van jullie moedige mensen, die de elementen trotseren den dienste van de vooruitgang van de fotowetenschapenzovandiedingen.

      ferti, je kan je ook altijd inschrijven voor de nieuwe datum heh...

      sugar
      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

      http://supermasj.zenfolio.com

      Comment


      • #63
        Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

        zet me op de lijst, 'k ga mee
        roland
        fotomania

        Comment


        • #64
          Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

          Nieuw hier,...
          Ik ben wel waanzinnig geintereseerd.
          Daar ik me echter bij de beginelingen reken, vraag ik me af of ik welkom ben.

          Het zou ev. mogelijk zijn om personen op te pikken in Gent (station) die dan met me mij kunnen rijden.
          nie allemaal hé ;-).
          Echter hoop ik wel dat we "ons" aan de limiet van 22.00u kunnen houden daar ik op maandag een zeer vroege vogel ben.
          De groensels.
          kurt
          Blog: http://kurtsesselle.blogspot.com/

          Comment


          • #65
            Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

            Oorspronkelijk geplaatst door torr
            Nieuw hier,...
            Ik ben wel waanzinnig geintereseerd.
            Daar ik me echter bij de beginelingen reken, vraag ik me af of ik welkom ben.

            Het zou ev. mogelijk zijn om personen op te pikken in Gent (station) die dan met me mij kunnen rijden.
            nie allemaal hé ;-).
            Echter hoop ik wel dat we "ons" aan de limiet van 22.00u kunnen houden daar ik op maandag een zeer vroege vogel ben.
            De groensels.
            kurt
            Natuurlijk ben je welkom. Je moet er wel rekening mee houden dat je een statief nodig, anders gaat het knap lastig zijn om fotootjes te maken. Als je dat niet hebt, kan je het misschien lenen van iemand anders, ofwel jezelf een goedkoop compact statiefje kopen, dat lukt ook best wel aardig...

            sugar
            "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

            http://supermasj.zenfolio.com

            Comment


            • #66
              Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

              Blij dit te horen.
              Aan statief zal het niet liggen ,...
              Maar na jaren alleen op "zoek" te zijn naar de juiste "f" waardes, en sluitertijden, besef ik wel dat ik wat hulp gebruiken kan.
              Door de jaren heen heb ik wat goei geare aangekocht, maar je moet er optimaal gebruik van maken hé.
              Ik ben op zoek naar meer.
              Daar ik het idee heb vast te zitten in mijn kunnen.
              En ik denk door een initiatief als dit, ik meer leren kan.


              See you in Brussels.
              I be there!
              torr
              kurt
              Blog: http://kurtsesselle.blogspot.com/

              Comment


              • #67
                Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                Oorspronkelijk geplaatst door torr
                Blij dit te horen.
                Aan statief zal het niet liggen ,...
                Maar na jaren alleen op "zoek" te zijn naar de juiste "f" waardes, en sluitertijden, besef ik wel dat ik wat hulp gebruiken kan.
                Door de jaren heen heb ik wat goei geare aangekocht, maar je moet er optimaal gebruik van maken hé.
                Ik ben op zoek naar meer.
                Daar ik het idee heb vast te zitten in mijn kunnen.
                En ik denk door een initiatief als dit, ik meer leren kan.


                See you in Brussels.
                I be there!
                torr
                kurt
                we zullen ons best doen kurt

                sugar
                "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                http://supermasj.zenfolio.com

                Comment


                • #68
                  Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                  Oorspronkelijk geplaatst door torr
                  Nieuw hier,...
                  Ik ben wel waanzinnig geintereseerd.
                  Daar ik me echter bij de beginelingen reken, vraag ik me af of ik welkom ben.

                  Het zou ev. mogelijk zijn om personen op te pikken in Gent (station) die dan met me mij kunnen rijden.
                  nie allemaal hé ;-).
                  Echter hoop ik wel dat we "ons" aan de limiet van 22.00u kunnen houden daar ik op maandag een zeer vroege vogel ben.
                  De groensels.
                  kurt
                  Kijk dat komt nu uit de lucht gevallen zie, ik had graag meegegaan maar zag me niet alleen teug keren met de trein dus als je me een lift kan geven, vanuit Gent, graag
                  Linda

                  Comment


                  • #69
                    Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                    Hallo allemaal, ik ben ook nog nieuw hier op't forum en ik heb ook interesse. Ik kan alleen geen 100% zekerheid geven dat ik meekan. Ik ken mijn uren van't werk altijd maar een paar dagen op voorhand. Ik hou het in't oog en laat nog iets weten. Ik kom met de auto uit de richting van Mol. Als er nog mensen zijn die een lift willen, er is nog wat plaats.

                    Jan.
                    Fuji Q1

                    Comment


                    • #70
                      Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                      Oorspronkelijk geplaatst door torr
                      Het zou ev. mogelijk zijn om personen op te pikken in Gent (station) die dan met me mij kunnen rijden.
                      nie allemaal hé ;-).
                      Echter hoop ik wel dat we "ons" aan de limiet van 22.00u kunnen houden daar ik op maandag een zeer vroege vogel ben.
                      En als torr zijn wagen vol zit, kan de rest nog mee met mijn treintje, dat passeert ook aan het station Gent-Sint-Pieters, mits een kleine milde bijdragen ter attentie van de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen. Voor de terugreis vraag ik niet te lang te blijven plakken, daar de laatste trein uit Brussel vertrekt op 13 maart om 00:30 uur!


                      seppuku.

                      Comment


                      • #71
                        Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                        Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
                        En als torr zijn wagen vol zit, kan de rest nog mee met mijn treintje, dat passeert ook aan het station Gent-Sint-Pieters, mits een kleine milde bijdragen ter attentie van de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen. Voor de terugreis vraag ik niet te lang te blijven plakken, daar de laatste trein uit Brussel vertrekt op 13 maart om 00:30 uur!


                        seppuku.
                        Wel Seppuku, jij mag alleen mee op voorwaarde dat je die mist die je vorige week hebt meegnomen naar het jubelpark deze keer thuislaat

                        10 deelnemers al

                        sugar
                        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                        http://supermasj.zenfolio.com

                        Comment


                        • #72
                          Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bon Jr
                          Hallo allemaal, ik ben ook nog nieuw hier op't forum en ik heb ook interesse. Ik kan alleen geen 100% zekerheid geven dat ik meekan. Ik ken mijn uren van't werk altijd maar een paar dagen op voorhand. Ik hou het in't oog en laat nog iets weten. Ik kom met de auto uit de richting van Mol. Als er nog mensen zijn die een lift willen, er is nog wat plaats.

                          Jan.
                          Dag Jan,

                          JePe en ikzelf vertrekken in Scherpenheuvel.
                          Je kan aansluiten op de carpoolparking afrit 23 E314 Tielt-Winge-Scherpenheuvel.
                          Laat maar horen dat je mee wil.
                          grtz, Roland

                          Comment


                          • #73
                            Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                            Dat zou heel fijn zijn! Ik laat alleszins nog zo vlug mogelijk weten hoe mijn uren op't werk zijn. Ik ga vragen dat ze er rekening mee houden.
                            Fuji Q1

                            Comment


                            • #74
                              Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                              Hallo, nog een nieuweling hier die zich bij de bende zou willen voegen. Ik woon in Knesselare, dus Brussel is wel een eind rijden voor mij, maar dat heb ik er zeker voor over.

                              Ik ben een complete beginneling op vlak van fotografie (heb binnen een paar dagen m'n Nikon D70 in bezit) en ik hoop ook via een shoot als deze tips en truucs te mogen kunnen leren van andere BD'ers (tenzij dat het ieder voor zich is natuurlijk... )

                              Ik las al dat er een statief vereist is (zou daar zelf al niet aan gedacht hebben), maar dat heb ik (nog) niet. En aangezien ik nu weer opnieuw moet beginnen sparen kan ik momenteel niet direct een aanschaffen. Als ik al een koop, dan wil ook meteen een deftige kopen. Dus als er iemand een statiefje op overschot heeft dat hij me wil lenen, dan hoor ik dat graag.

                              Voor alle duidelijkheid, ik schrijf me bij deze in voor de shooting op 12/03 hé.

                              gr,
                              Sammy
                              Last edited by sdx; 22 februari 2006, 13:52.

                              Comment


                              • #75
                                Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                                bij deze schrijf ik mij ook in voor den 12ste maart en ik kom met trein (vanuit Mechelen). Moet ik me geen zorgen maken over parking etc.

                                sdx; ik heb nog brol-statief op reserve liggen. Mocht niemand een reserve manfrotto hebben liggen, moogt ge dat gerust gebruiken.
                                Stijn Swinnen
                                Dank u om mijn website te bezoeken - Lenske Boortmeerbeek
                                I am not a gear whore showing off my glass collection

                                Comment

                                Working...
                                X