Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

    Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
    Ik dacht dat we op zondag gingen, net omdat er dan minder volk rond loopt? Als je nu als argument aanhaalt dat het geen verschil maakt, kun je even goed op zaterdag gaan. Zo'n redenering gaat op die manier wel een beetje de foute kant uit...



    seppuku.
    Seppuku,

    Vandaag, zaterdag, zou voor mij ook geen probleem geweest zijn.
    Maar de SD is voor morgen georganiseerd en dat is is voor mij ook goed.
    Trouwens we mogen het gevaar nu ook weer niet overroepen, we zitten niet in Beiroet of Bagdad. Daar staat tegenover dat we de eenzame donkere hoekskes nu ook weer moeten opzoeken.

    Maar zou dat in Antwerpen minder gevaarlijk zijn ?
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

    Comment


    • #47
      Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

      We hebben geluk met het weer. Weer om vlinders te vangen (enfin, niet echt, maar het regend toch niet)


      Iedereen is welkom, mijn GSM nummer is 0496547400

      Tot straks

      sugar
      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

      http://supermasj.zenfolio.com

      Comment


      • #48
        Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

        Hier is het al bijna de hele dag aan het regenen. Wanneer de regen Brussel gaat bereiken, dat weet ik niet, maar bij deze laat ik dus weten dan ik NIET zal komen.

        Voor diegene die het wel wagen: veel plezier.


        seppuku.


        EDIT: nu is de regen hier ook overgegaan in sneeuw
        Last edited by seppuku; 12 februari 2006, 13:53.

        Comment


        • #49
          Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

          hier in Gent sneeuwt het reeds al de ganse voormiddag hopelijk voor jullie komt het niet naar Brussel
          In ieder geval ik duim voor jullie dat dit slechte weer Brussel deze avond links laat liggen
          Groetjes Dolly

          Comment


          • #50
            Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

            Hier in Buggenhout, 14 km van Brussel is het aan het sneeuwen dat het geen zicht heeft. Ik geloof, vrees, dat dit voor de rest van de dag is.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #51
              Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

              Aan de deelnemers SD Brussels by night:

              Wat jammer voor de uitstap, maar met dit hondenweer moet ik afhaken.
              Eigenlijk heel spijtig maar totaal niet verantwoord: sneeuw voorspeld en bovendien mogelijk gladde wegen.
              Waarschijnlijk levert het wél erg mooie plaatjes op, maar dat is dan voor de moedige
              Bd-ers.
              Speciaal voor die deelnemers: succes!
              Vooral voor Sugar vind ik het persoonlijk erg, als organisator valt dit niet mee.
              Hopelijk geeft hij de moed niet op en wil het nog een andere keer organiseren,
              in betere omstandigheden.
              Het weer kan natuurlijk altijd, net als vandaag, de grote spelbreker zijn.


              greetz, Roland

              Comment


              • #52
                bodyguard

                Voor een volgende editie ben ik als brusselaar ook in!

                Wou ditmaal guest star spelen om jullie veilig door de stad te loodsen met mijn "bree kas" enzo maar met dit fantastisch weer zullen de belagers waarschijnlijk hun plannen gewijzigd hebben.

                Ben alleszinds benieuwd voor de shoots van jullie moedige mensen, die de elementen trotseren den dienste van de vooruitgang van de fotowetenschapenzovandiedingen.

                Comment


                • #53
                  Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

                  ****!

                  Te laat gezien en ik was in bxl vandaag
                  fotomania

                  Comment


                  • #54
                    Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

                    hoe sneeuw ? waar sneeuw ?




                    bedankt voor het initiatief Tom


                    mvg etienne

                    Comment


                    • #55
                      Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

                      Ja, het was dus een beetje te sneeuwerig. We hebben er tegen 20h00 de brui aan gegeven. Ik organiseer zo snel mogelijk een nieuwe shoot in Brussel, en weerom bij night. Er is echt ongelooflijk veel te fotograferen

                      sugar
                      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                      http://supermasj.zenfolio.com

                      Comment


                      • #56
                        Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

                        Dit vraagt voor een herkansing. Brussel is 's nachts echt adembenemend, en zeker niet gevaarlijk ...

                        Ik stel zondag 12 maart voor (dan ben ik net terug van mijn skiverlof ). Wie gaat er allemaal mee:?

                        sugar
                        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                        http://supermasj.zenfolio.com

                        Comment


                        • #57
                          Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

                          Verdikke toch je pikt er steeds die dagen uit dat ik niet kan.
                          Wil maar al te graag mee, want doe graag avond/nacht shootings, maar voor de zondag 12 maart moet ik passen wegens Carnavalsstoet hier in ons dorp.

                          Moest er een andere datum komen, zal ik het wel horen.
                          ( hint, hint : Ben wel eventueel zondag 26 feb, 5 en 19 maart vrij om mee te gaan hihi)
                          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                          Comment


                          • #58
                            Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

                            Natuurlijk ga ik terug mee.. hopelijk iets minder sneeuwerig..
                            ----
                            http://www.wispr.be

                            Comment


                            • #59
                              Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

                              Ook voor mij hangt alles af van het weer, dus liefst droogjes, en verder zie ik geen reden om niet te komen.
                              Dus inschrijven
                              Groeten Sensor

                              Comment


                              • #60
                                Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

                                Oorspronkelijk geplaatst door LJ Tom
                                Verdikke toch je pikt er steeds die dagen uit dat ik niet kan.
                                Wil maar al te graag mee, want doe graag avond/nacht shootings, maar voor de zondag 12 maart moet ik passen wegens Carnavalsstoet hier in ons dorp.

                                Moest er een andere datum komen, zal ik het wel horen.
                                ( hint, hint : Ben wel eventueel zondag 26 feb, 5 en 19 maart vrij om mee te gaan hihi)

                                26 februari en 5 maar maken onderdeel uit van het krokusverlof, dat lijkt me niet zo handig..., de 19de zou in theorie ook lukken, is voor mij wel een pak moeilijker. Ik hou het voorlopig op de 12de, als het slecht weer is kunnen we het verschuiven naar de 19de.

                                sugar
                                "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                                http://supermasj.zenfolio.com

                                Comment

                                Working...
                                X