Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Count me in

    Oorspronkelijk geplaatst door davidvv68
    Ik ga ook mee, dan kan ik jullie ook eens aan het werk zien.. :-)

    't Wordt mijn eerste SD, ik ben benieuwd...
    Ja, ik ook wel. Heb nog niet lang m'n camera en ben nog zo als iet. Ik hoop dan ook veel te mogen leren van de ervaren rotten.

    GreetZ
    sdx

    Comment


    • #92
      Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

      Sorry sugar, ik peins dat we niet eens 3 of 4 graden gaan halen morgen, maar eerder tegen het vriespunt (vooral tegen de avond).Bij deze weet ik zeker dat ik weeral afhaak gezien de koude weersomstandigheden, jammer jammer hoe graag ik ook weer telkens naar Brussel ga.
      Het moet toch mogelijk zijn om zoiets op een zachte lente of zomeravond te organiseren, in combinatie met een lekker terrasje pikken. Jaja ik weet het later donker en misschien vroeg opstaan, maar dan misschien een vrijdagavond of zo en parkeren ergens aan de cinquantenair ( richting schuman) en dan de metro centrum.
      In ieder geval veel succes aan iedereen, en ik wacht op een volgende afspraak (Brussel houdt niet op te bestaan na de maartse buien en aprilse grillen)

      mvg. Sensor
      Groeten Sensor

      Comment


      • #93
        Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

        Hallo,

        Er is iets wat me onsnapt : de juiste plaats van afspraak morgen in brussel?

        fotomania

        Comment


        • #94
          Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

          Oorspronkelijk geplaatst door fotomania
          Hallo,

          Er is iets wat me onsnapt : de juiste plaats van afspraak morgen in brussel?

          fotomania
          De afspraak is aan het warandepark, aan de grote ingang pal over het koninklijk paleis. Je vindt alle informatie in mijn eerste post van dit topic

          Gelieve allemaal jullie GSM nummer te pm-men, zodat we mekaar niet mislopen

          sugar
          "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

          http://supermasj.zenfolio.com

          Comment


          • #95
            Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

            sorry mensen, ik ga er niet kunnen bij zijn vanavond. Ben lichte vormen van een verkoudheid aan het ontwikkelen dankzij het schitterende weer van de laatste dagen. Beter dat ik vanavond mijzelf warm houd onder mijn dekentje en vroeg in mijn bed kruip.
            sdx, ik hoop dat er nog iemand een statief voor je heeft.
            Stijn Swinnen
            Dank u om mijn website te bezoeken - Lenske Boortmeerbeek
            I am not a gear whore showing off my glass collection

            Comment


            • #96
              Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

              Ik kan eveneens niet. Spijtig want het ziet er uit alsof het schitterend weer gaat worden!

              Geniet er van!
              ----
              http://www.wispr.be

              Comment


              • #97
                Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                Nog plaats voor een beginner nu er mensen afvallen?
                'k Wil gewoon wat ervarig opdoen met en met een leuke foto naar huis gaan.

                mvg,
                Geert

                Comment


                • #98
                  Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                  Oorspronkelijk geplaatst door tragic
                  Nog plaats voor een beginner nu er mensen afvallen?
                  'k Wil gewoon wat ervarig opdoen met en met een leuke foto naar huis gaan.

                  mvg,
                  Geert
                  geen probleem, we zien mekaar om 16h30 - mijn GSM nummer 0496 54 74 00 als je ons niet mocht vinden
                  "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                  http://supermasj.zenfolio.com

                  Comment


                  • #99
                    Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                    Ik ga ook zeker mee. Ik heb eens gezocht op mappy. Is het ongeveer hier dat we afspreken? Ben zelf niet zo bekend in Brussel. Tot vanavond allemaal!

                    Zou ik toekomen met mijn licht Velbon 347e statief of toch maar liever een stevigere, maar zwaardere manfrotto? (Die moet ik nog bij mijn ouders gaan halen, zo'n 40km om rijden...) 't is voor een D70.
                    Fuji Q1

                    Comment


                    • Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bon Jr
                      Ik ga ook zeker mee. Ik heb eens gezocht op mappy. Is het ongeveer hier dat we afspreken? Ben zelf niet zo bekend in Brussel. Tot vanavond allemaal!

                      Zou ik toekomen met mijn licht Velbon 347e statief of toch maar liever een stevigere, maar zwaardere manfrotto? (Die moet ik nog bij mijn ouders gaan halen, zo'n 40km om rijden...) 't is voor een D70.
                      dat is de correcte plaats

                      Ik ken dat Velbonstatief niet direct , dus kan je niet echt helpen met je vraag.

                      sugar
                      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                      http://supermasj.zenfolio.com

                      Comment


                      • Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                        Sugar,

                        Tom, mijn hoed af voor het initiatief, de organistatie en de uitgekiende lokaties tijdens onze SD Brussels by night.
                        Ik ben weer blij dat ik erbij was, enkele toffe BD-ers heb leren kennen en wat mooie shoots kon maken.
                        Die moeten echter nog geïmporteerd worden; dan pas zal duidelijk worden wat ik ervan maakte.
                        Voor mijn part, is dit zo'n SD voor herhaling vatbaar.

                        greetz,

                        Roland

                        Comment


                        • Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                          Sugar. prima SD

                          Ik was wel bijna een ***** diepvries maar dat was het waard.
                          Het was mijn eerste nachtoefening voor mij, weeral het een en ander bijgeleerd.
                          Moeten we zeker opnieuw doen





                          rechstreeks uit den kodak als voorbeeldje, dus niet naar het perpectief kijken
                          Last edited by JePe; 14 maart 2006, 06:35.
                          BD0497BE : Nikon body + glas
                          www.RudyVerrijt.info

                          Comment


                          • Re: SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

                            Tja, het leukste zicht was onze aankomst op de grote markt Verbaasde blikken van toeristen zullen we maar zeggen
                            sugar
                            "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                            http://supermasj.zenfolio.com

                            Comment

                            Working...
                            X