Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brussel by night : update : nieuwe datum : 12 maart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

    Ik heb allezins interesse en ik kan wel. Alleen nog iemand vinden om mee te rijden, daar ik Brussel helemaal niet ken..

    Feb 12 staat genoteerd..
    ----
    http://www.wispr.be

    Comment


    • #32
      Re: SD Brussels by night >> UPDATE 3

      Oorspronkelijk geplaatst door sugar
      Ik heb de indruk dat het weer wel gaat meevallen, de nachten zijn redelijk zacht
      vorige zondag was ook redelijk zacht

      Je mag mij onder voorbehoud nog op de deelnemerslijst plaatsen, maar ik moet nog overwegen of het wel de moeite is te komen, daar ik op een zondagavond zeker niet tot 22 uur kan blijven. Ik zou dan ook rechtstreeks naar het Zuidstation komen (vanuit de Centrale te voet naar de Warande om daar terug te voet naar de metro te gaan en dan met de metro terug te rijden naar waar mijn trein reeds stopte, dat is toch al te gek).

      @ witam en alle anderen ook eigenlijk: met het openbaar vervoer komen, is dat nu echt té gemakkelijk, of ligt dat aan mij?


      seppuku.
      Last edited by seppuku; 7 februari 2006, 22:47.

      Comment


      • #33
        Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

        openbaar vervoer? wel, vermits het laat gaat worden, lijkt het mij beter om te vertrouwen op auto, sinds er op zondag veel minder rijdt van deze bussen en treinen.

        Ik neem redelijk veel de bus, dus het is niet dat ik iets tegen OV heb, maar 's avonds laat op een zondag? uhm nee..
        ----
        http://www.wispr.be

        Comment


        • #34
          Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

          Ikzelf ben afkomstig van Tienen, als ik iemand moet/kan oppikken/afzetten in de richting van Brussel (Leuven, Tienen, ...) is dat geen probleem

          sugar
          "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

          http://supermasj.zenfolio.com

          Comment


          • #35
            Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

            sorry BD-ers, maar ik erger mij een beetje om op zondag in Brussel rond te lopen. Gezien de huidige omstandigheden, en neen hoor, ik ben niet paranoïa, maar een bezeoek 's avonds aan Brussel is nog steeds veiliger op een zaterdagavond dan een zondagavond. Er is nog altijd iets op sociale controle en die is stukken beter op een zaterdag. Navraag aan vrienden die bij de politie werken te Brussel stellen trouwens ten stelligste voren dit op een zaterdag te doen.
            Het openbaar vervoer is leuk, goed, voor zoverre dat je er met je dure spullen niet als enkeling in rondloopt. Ook hier weer het aangeven van de sociale kontrole. Tussen haakjes, ik heb op een 4-tal maanden tijd te handtassen zien losrukken, 5 gsm's zien hardhandig afnemen. De techniek is vaak dezelfde en is gespitst op onvoorzichtigheid en het meestal aleen lopen en druk bezig zijn met het bellen, krantje lezen, ...
            Nu, ik zou ook wel graag Brussel eens bij nacht zien, maar dan houd ik dat op een zaterdagavond. Bij deze stel ik voren om eens in een tweede dag te voorzien, maar dan wel op een zaterdag. Vermoedelijk eind februari, begin maart.
            Nogmaals, ik wil hier het iniatief niet dwarsbomen, maar op zondag zie ik dat niet zitten ...
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #36
              Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

              Ga ook zeker nie tafhankelijk willen zijn van openbaar vervoer...
              Auto was eerst kleine optie (ook liever niet), maar die is nu al helemaal weggevallen die optie (wederom nieuwe stuurinrichting nodig en lekke band)


              Dus mocht er iemand via Antwerpen rijden...

              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


              Comment


              • #37
                Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

                JePe en ikzelf komen al samen met de wagen.
                Deelnemers kunnen voor mijn part op de carpoolparking in Heverlee E40 opstappen
                (Sugar komt van Tienen, hij kan dus al mee) Dan is er nog plaats voor een 4de deelnemer.

                Mocht het pijpestelen regenen, haken we af.
                Hopelijk is alles mooi nat geregend, dat geeft heel mooie reflekties in tegenlicht!

                Laat iets weten ivm meerijden, bellen kan ook : 0476-390470.

                mvg,

                Roland
                Last edited by Roland Cuypers; 8 februari 2006, 15:42.

                Comment


                • #38
                  Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

                  Hoe graag ik ook hier aan wil deelnemen, zekers ben ik nog niet.
                  Zit al ruim drie weken met een kou op mijn lijf, ben zelfs een week in de ziektewet geweest, heb gekuurd met anti-biotica, en ben nog steeds rillerig.(misschien moet ik wat minder naar de ijshockwedstrijden gaan )
                  Ik heb de volgende dag ook de ochtenddienst (6uur opstaan ) ga toch proberen fit te zijn tegen die tijd.
                  Maar ik ben vrij impulsief, misschien dat ik mij toch aansluit op de afgesproken plaats om 16.uur
                  Kijk toch nog effe de kat uit de boom (wat het weer betreft, en 120km is ook niet direct bij de deur)
                  We zien wel,

                  groeten Sensor
                  Groeten Sensor

                  Comment


                  • #39
                    Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

                    Ik vind het jammer maar het zal niet lukken voor mij.
                    Volgende keer dan maar.

                    groeten,
                    BD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0
                    It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt

                    Comment


                    • #40
                      Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

                      Oorspronkelijk geplaatst door purlut
                      sorry BD-ers, maar ik erger mij een beetje om op zondag in Brussel rond te lopen. Gezien de huidige omstandigheden, en neen hoor, ik ben niet paranoïa, maar een bezeoek 's avonds aan Brussel is nog steeds veiliger op een zaterdagavond dan een zondagavond. Er is nog altijd iets op sociale controle en die is stukken beter op een zaterdag. Navraag aan vrienden die bij de politie werken te Brussel stellen trouwens ten stelligste voren dit op een zaterdag te doen.

                      Nogmaals, ik wil hier het iniatief niet dwarsbomen, maar op zondag zie ik dat niet zitten ...
                      sorry,maar voor mij is dit toch een beetje paranoïa. Vergeet niet dat we met een groep van méér dan 10 man op stap gaan. We blijven ook in behoorlijke buurten : Zuidtation, marollen, zavel , dat zijn nu niet direct criminele buurten. Als we in Vorst, Schaarbeek of Molenebeek gingen rondhangen zou ik je misschien gelijk geven, maar centrum Brussel...

                      sugar
                      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                      http://supermasj.zenfolio.com

                      Comment


                      • #41
                        Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

                        Oorspronkelijk geplaatst door sugar
                        sorry,maar voor mij is dit toch een beetje paranoïa. Vergeet niet dat we met een groep van méér dan 10 man op stap gaan. We blijven ook in behoorlijke buurten : Zuidtation, marollen, zavel , dat zijn nu niet direct criminele buurten. Als we in Vorst, Schaarbeek of Molenebeek gingen rondhangen zou ik je misschien gelijk geven, maar centrum Brussel...

                        sugar
                        Ik moet je bijtreden.
                        Waarom zou er zondagavond minder sociale controle zijn dan op zaterdag ? In Brussel loopt er altijd volk op straat rond, in 99% met goede bedoelingen. Een grote stad heeft altijd wel een risico.
                        Trouwens ik heb een doorslaggevend argument bij : statief met balhoofd
                        BD0497BE : Nikon body + glas
                        www.RudyVerrijt.info

                        Comment


                        • #42
                          Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

                          Oorspronkelijk geplaatst door JePe
                          Ik moet je bijtreden.
                          Waarom zou er zondagavond minder sociale controle zijn dan op zaterdag ? In Brussel loopt er altijd volk op straat rond, in 99% met goede bedoelingen. Een grote stad heeft altijd wel een risico.
                          Trouwens ik heb een doorslaggevend argument bij : statief met balhoofd
                          Hehe ik heb hetzelfde argument bij

                          sugar
                          "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                          http://supermasj.zenfolio.com

                          Comment


                          • #43
                            Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

                            Gelieve allemaal jullie GSM nummer door te geven (via PM) , dat maakt het een stuk makkelijker om zondag één en ander af te spreken, ook als alles alsnog moet afgeblazen worden vanwege pijpestelen. Op dit moment zijn de weersvoorspellingen :"Wisselende bewolking of sneeuwbuien"

                            sugar
                            "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                            http://supermasj.zenfolio.com

                            Comment


                            • #44
                              Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

                              Oorspronkelijk geplaatst door JePe
                              Waarom zou er zondagavond minder sociale controle zijn dan op zaterdag ?
                              Ik dacht dat we op zondag gingen, net omdat er dan minder volk rond loopt? Als je nu als argument aanhaalt dat het geen verschil maakt, kun je even goed op zaterdag gaan. Zo'n redenering gaat op die manier wel een beetje de foute kant uit...

                              Anyway, ik was vorige zondagavond (rond 18 - 19 uur) in Brussel aan de Cinquantenaire in de dichte mist en veel louche figuren heb ik daar toch niet gezien, doch al evenmin sociale controle.
                              Als ik de geplande route bekijk, begeven we ons niet echt in risicogebieden. Belangrijk zal wel zijn in groep te blijven.


                              seppuku.

                              Comment


                              • #45
                                Re: SD Brussels by night >> UPDATE 2

                                Oorspronkelijk geplaatst door seppuku

                                Anyway, ik was vorige zondagavond (rond 18 - 19 uur) in Brussel aan de Cinquantenaire in de dichte mist en veel louche figuren heb ik daar toch niet gezien, doch al evenmin sociale controle.
                                Als ik de geplande route bekijk, begeven we ons niet echt in risicogebieden. Belangrijk zal wel zijn in groep te blijven.


                                seppuku.
                                Absoluut seppuku. Brussel is echt niet zo gevaarlijk, alleen rondlopen in 't zuid met voor 5000 EUR materiaal zou ik wel niet zien zitten zondagavond... maar we zijn dus met zijn negenen of tienen...


                                sugar
                                "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                                http://supermasj.zenfolio.com

                                Comment

                                Working...
                                X