Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bye bye forum

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kwiks19 Bekijk bericht
    Dus geen foto’s.

Wat bedoelt U daar nu weer mee ???
    Ik vraag me eigenlijk af wat U tegen mij heeft ?

Trouwens, waarom geeft U niet uw echte naam eens op ....

grts
    Sieg
    Last edited by Sieg; gisteren, 01:56.
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht

grts
      Sieg
      Maak je niet druk Siegfried,
      eentje van het soort dat je in het echte leven niet wil leren kennen.
      Altijd tegendraads…..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht

grts
        Sieg
        Er is echt geen reden om zo op uw paard te kruipen.

Ik heb niks tegen U, integendeel, je maakt bijzonder mooie foto’s als ik naar uw website kijk.
        Je gaat erg tekeer over het posten van foto’s op FB. Maar als ik 2 jaar terug kijk, dan zie ik geen foto’s op het forum.
        Dus dan begrijp ik niet waarom je daar zo tegen reageert.

En ja, ik durf al eens een tegenstrijdige mening te verdedigen. Maar blijkbaar wordt dat niet geaccepteerd. Ondertussen zijn er hier al 3 die me proberen weg te pesten. Nog een paar weken, en het is gedaan.
        Uiteindelijk heb ik alleen begrip getoond dat het forum in zijn huidige vorm niet verder kan, en dan FB niet de slechtste oplossing is.

Comment

• Moderator Note: Heren, nogmaals: laten we in schoonheid afsluiten. Ik heb vooralsnog niets meer verwijderd sinds mijn vorige tussenkomst, maar hou het rustig. Ik heb tegenwoordig een dubbele taak: hier de 'laatste loodjes' op hun plaats houden, en op FB de groeiende groep nieuw aangesloten leden proberen in goede banen te leiden.

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

• Dat het forum verdwijnt is zeker een spijtige zaak. Ik vertoef hier tenslotte toch al meer dan 20 jaar en heb hier veel opgestoken.
            Is het te begrijpen dat de stekker eruit wordt getrokken? Ja, er kruipt waarschijnlijk veel mankracht in en de kosten zullen niet min zijn. Daarbovenop is een forum ook niet meer echt een medium van deze tijd.
            Is facebook dan de oplossing? Misschien niet de ideale oplossing, maar het is wel een oplossing. Al dan niet tijdelijk, who knows. Met een goede facebook pagina kan je ook veel mensen bereiken, een indeling maken voor het aankondingen van evenementen etc...
            Voor degenen die de wereld zien vergaan met facebook, denk eraan dat van het moment dat je je met je pc inlogt op het internet, je je privacy al grotendeels kwijt bent, dat is echt niet enkel bij facebook zo.
            Bedankt aan het team van BD voor de jaren van inzet en voor het opofferen van jullie kostbare tijd.
            En voor degenen die de overstap meevolgen, ik zie jullie daar wel.
            Groetjes,
            Dominic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Moderator Note: Heren, nogmaals: laten we in schoonheid afsluiten. Ik heb vooralsnog niets meer verwijderd sinds mijn vorige tussenkomst, maar hou het rustig. Ik heb tegenwoordig een dubbele taak: hier de 'laatste loodjes' op hun plaats houden, en op FB de groeiende groep nieuw aangesloten leden proberen in goede banen te leiden.
              LesC,

We zullen zorgen voor een dubbele vergoeding ...

Jaja

Verstuurd vanaf mijn SM-A725F met Tapatalk

Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                LesC,

We zullen zorgen voor een dubbele vergoeding ...

Jaja
                Je bent binnen LesC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kwiks19 Bekijk bericht
                  Uiteindelijk heb ik alleen begrip getoond dat het forum in zijn huidige vorm niet verder kan, en dan FB niet de slechtste oplossing is.
                  Ik kan er geen slechtere bedenken. Misschien X?

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Moderator Note: Heren, nogmaals: laten we in schoonheid afsluiten. Ik heb vooralsnog niets meer verwijderd sinds mijn vorige tussenkomst, maar hou het rustig. Ik heb tegenwoordig een dubbele taak: hier de 'laatste loodjes' op hun plaats houden, en op FB de groeiende groep nieuw aangesloten leden proberen in goede banen te leiden.
                  ​Laat u gaan zou ik zeggen, het maakt toch niet meer uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht

Je bent binnen LesC

Pas op,

Daar moeten de belastingen nog vanaf ...

Jaja
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Working...
                    X