Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bye bye forum

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aan al wie voor of achter de schermen aan dit forum heeft meegewerkt : BEDANKT!

Ik zal bijna 23 jaar op dit forum vertoefd hebben en heb er heel veel bijgeleerd.
    Vooral de maandelijkse BD challenge heeft daar bij mij een voorname rol in gespeeld en was voor mij een goede reden om hier (zeer) geregeld te vertoeven.
    Het stilleggen van die Challenge maakte dat BD voor mij helaas geen vaste stek meer werd.

Oude liefde roest niet en dus kwam ik nog wel over de vloer maar ik merkte toch dat de sfeer van de gloriejaren wat weg was.
    En dus begrijp ik jullie moeilijke beslissing.
    Het is fijn dat jullie voor de liefhebbers nog aan een alternatief hebben gedacht en niet volledig de stekker uittrekken en wens jullie daar veel succes bij!
    FB vind ik persoonlijk vooral interessant voor laatste nieuwsjes maar minder voor gefundeerde foto-analyse.
    Maar zeg nooit nooit dus misschien zien we elkaar daar (of elders) ooit weer...

Alleszins : BEDANKT !
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

• Na twintig jaar Houdoe BD.

Comment

• Jammer, Heb geen FB account en maak er ook geen aan. Facebook is voor mij zeer omstreden en derhalve zeker geen goede keuze voor dit goede forum.
        Carl
        Fujifilm X-Pro-1 met XF 35 f1.4 en XF 18 f2.0, Fujifilm XT-1 met Fujinon 18-55 2.8-4.0, Fuji XE-2 met XF 27mm 2.8 en nog wat glaswerk.

Comment

Working...
        X