Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Catastrofe bij plaatsen digitale E-meter

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

    Telkens start je klaagtopics, providers, overheid, … en telkens volgt na een tijd geklaag dat het toch opgelost is.
    Expertise zal gebeuren ja, maar wees blij want de eerste datum dat je kreeg, uiteindelijk wel verzet, was een maand sneller dan wat bij ons het geval was.
    Stop te denken dat je altijd benadeeld of bedrogen bent tot je er zeker van bent.
    Het enige dat ge bekomt is uzelf nerveus maken en allerlei complottheorieën in uw hoofd halen.
    Nergens komt men daarmee.
    Niet te geloven hé, je trekt mijn verzekeraar in twijfel, ik bewijs je het tegendeel, en je begint weer rond de pot te draaien. Als die makelaar van Allianz zijn werk doet en die uitnodiging op 4 of 5 april doorstuurt naar zijn expert, was er niks aan de hand geweest met 30 april als datum.
    Wil je aub wegblijven uit dit topic als je zelfs niet bereid bent van argumenten van u die ik weerleg te aanvaarden. Bij zoiets begint gij ALTIJD naast de kwestie te antwoorden.
    Last edited by nete; 26 april 2025, 20:05.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht

      Totaal verkeerde redenering (de zoveelste): de fout ligt bij de schimmige makelaar van het schimmige familiebedrijfje die het voorstel voor expertise dat op 3 april naar elke betrokkene gestuurd werd door mijn verzekeraar, maar 2 weken later (16 april) doorstuurt naar zijn expert van Allianz, wetende dat die expert zijn agenda dan al volzet zal zijn. Gezien de nooit in mijn leven meegemaakte onbeschoftheid waarmee dat sujet me te woord stond toen ik eens belde om de stand van zaken te vragen ben ik er 100% van overtuigd (en mijn makelaar ook) dat hier een smerig spelletje gespeeld wordt.
      Ik ging "eerstdaags" een nieuwe datum voor expertise ontvangen... Nog niks gehoord. Ik kan dus niks plannen van uitstap of dergelijke dank zij dat stuk onbenul, mogelijks nog voor maanden of jaren, want hij kan dat smerig spelletje nog dikwijls ongestraft herhalen.

      Het is aandoenlijk hoe jij eeuwig en altijd alles wil vergoelijken, maar het wordt stilaan lachwekkend en nogal belachelijk.
      Misschien het verschil dat ik realist ben en toch wat positiever kijk naar het leven niettegenstaande veel persoonlijke (medische) tegenslagen.
      Neen de fout ligt bij uw verzekeraar door aan u een datum te bevestigen welke nog niet onderling met tegenpartij bevestigd werd.
      Uw verzekeraar zorgt voor de frustratie over die datum.
      Correcter had geweest u te laten weten dat ze gezamenlijk een datum zoeken en u die dan laten weten.
      Wie bevestigt nu in godsnaam een afspraak in de plaats van iemand anders zonder een bevestiging te hebben dat het kan?
      En nu nog geen nieuwe afspraak, ooit bij stil gestaan dat er weekends, feestdagen of verlofperiodes zijn waarop er wat minder mensen aanwezig zijn en dat mensen het daarbuiten druk kunnen hebben niet alleen voor u.
      Ge moet het ook de kans geven om een oplossing te kunnen geven.
      En steeds mensen als uitschot en onbenul omschrijven, ge moest u schamen.
      Voor dezelfde prijs is die expert of makelaar een buur, verre kennis of zelfs iemand dat hier lid is of wordt of via een of andere manier uw reacties leest over wat jij over hem denkt.
      Geen slimme zet wat mij betreft, maar u doet maar.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht

        Niet te geloven hé, je trekt mijn verzekeraar in twijfel, ik bewijs je het tegendeel, en je begint weer rond de pot te draaien. Als die makelaar van Allianz zijn werk doet en die uitnodiging op 4 of 5 april doorstuurt naar zijn expert, was er niks aan de hand geweest met 30 april als datum.
        Wil je aub wegblijven uit dit topic als je zelfs niet bereid bent van argumenten van u die ik weerleg te aanvaarden. Bij zoiets begint gij ALTIJD naast de kwestie te antwoorden.
        Wat een egoïstische houding, u mag alles in het negatieve trekken, iedereen verwijten, mensen beledigen, … maar niemand mag u overtuigen wat geduld te hebben.
        Men zou al bijna wensen dat het nooit in orde komt, dan kunnen we voor één keer misschien zeggen dat ge gelijk had om te klagen en negatief te zijn.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Uw verzekeraar zorgt voor de frustratie over die datum.
          Correcter had geweest u te laten weten dat ze gezamenlijk een datum zoeken en u die dan laten weten.
          Mijn verzekeraar heeft op 3 april een datum van 30 april VOORGESTELD aan ALLE partijen, de verzekering van TEA en Allianz gevraagd om ook aanwezig te zijn op 30 april. Ik heb hem toen gevraagd of dat bijna een maand moet duren en hij antwoordde mij dat men nu eenmaal de experts de tijd moet gunnen om afspraken in te plannen. Mijn verzekeraar heeft dan de expert van Allianz zelf eens gebeld na het forfait op 23 april van de Allianz makelaar (hij kent die man als een correct persoon) en die man vertelde hem dat hij maar op 16 april (dus na 13 dagen) die datum gemeld kreeg van de makelaar van Allianz. Toen zat zijn agenda al vol tot eind april.
          Dus is er maar één schuldige voor het afspringen van die afspraak en dat is de makelaar van Allianz met zijn 14 dagen getalm. Maar ja, hij heeft misschien 14 dagen aan een stuk paashaas moeten spelen hé. Blijkt een veel gebruikte taktiek te zijn bij bepaalde makelaars als ze dreigen in fout gesteld te worden.

          Ik twijfel of gij uberhaupt wel wil lezen wat ik schrijf.

          Voor mijn part moogt gij nog duizend keer komen vertellen dat de schuld bij mijn makelaar ligt, de lezer hier zal wel oordelen als hij bovenstaande leest...
          Last edited by nete; 26 april 2025, 23:19.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • Misschien nuttig om eens te lezen hoe het wettelijk geregeld is.
            Een verzekering heeft 3 maand de tijd om te reageren, pas als die termijn door is heeft men de mogelijkheid ze in gebreke te stellen wegens het overschrijden van de termijn.
            Na die drie maand hebben ze ook nog een maand om de vergoeding uit te betalen.
            Dat is dan nog eens afhankelijk of het bedrag al dan niet betwist wordt.
            Met andere woorden, het actuele verloop van dit dossier valt nog steeds binnen de wettelijk vastgestelde termijnen.
            Lees hier:
            Bij de afwikkeling van een schadegeval moeten verzekeraars zich houden aan een bepaalde termijn. Als die termijn niet wordt nageleefd, voorziet de wet verzekeringen sancties.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht

              Mijn verzekeraar heeft op 3 april een datum van 30 april VOORGESTELD aan ALLE partijen, de verzekering van TEA en Allianz gevraagd om ook aanwezig te zijn op 30 april. Ik heb hem toen gevraagd of dat bijna een maand moet duren en hij antwoordde mij dat men nu eenmaal de experts de tijd moet gunnen om afspraken in te plannen. Mijn verzekeraar heeft dan de expert van Allianz zelf eens gebeld na het forfait op 23 april van de Allianz makelaar (hij kent die man als een correct persoon) en die man vertelde hem dat hij maar op 16 april (dus na 13 dagen) die datum gemeld kreeg van de makelaar van Allianz. Toen zat zijn agenda al vol tot eind april.
              Dus is er maar ÃÂ©à ƒƒƒƒƒÃƒƒƒƒƒƒ‚©n schuldige voor het afspringen van die afspraak en dat is de makelaar van Allianz met zijn 14 dagen getalm. Maar ja, hij heeft misschien 14 dagen aan een stuk paashaas moeten spelen hé. Blijkt een veel gebruikte taktiek te zijn bij bepaalde makelaars als ze dreigen in fout gesteld te worden.

              Ik twijfel of gij uberhaupt wel wil lezen wat ik schrijf.
              U mixt spijtig genoeg twee zaken, een “voorstel” (zoals u zelf aangeeft) doen voor een bepaalde datum is nog steeds iets heel anders dan een voorstel “aanvaarden” en “bevestigen”.
              Het feit dat hij het nog niet ontvangen had, bewijst dus ook dat men de datum nog niet kon bevestigd hebben.
              Men had u dus beter pas een door iedereen “bevestigde” datum gegeven, dan was u ook niet teleurgesteld over de verplaatsing van de afspraak.

              Als je volgende week met vrienden (ik dus al zeker niet) ergens naartoe wil, dan reserveer je toch ook pas als die bevestigen dat het past?

              En ja ik lees wat u schrijft, ook dat die afspraak eigenlijk weinig of niets met uw klagen over het verloop te maken heeft.
              Het incident gebeurde op 14 maart en sinds 16 maart bent u al de betrokkenen al aan het afbreken.

              Dat wachten op een afhandeling niet plezant is, dat is voor iedereen zo.
              Maar een beetje positief blijven en niet steeds het slechtste denken kan ook al veel helpen.
              Komt wel goed, met geduld.
              Last edited by VerSeg; gisteren, 05:16.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                U mixt spijtig genoeg twee zaken, een “voorstel” (zoals u zelf aangeeft) doen voor een bepaalde datum is nog steeds iets heel anders dan een voorstel “aanvaarden” en “bevestigen”..
                En wie heeft die Allianz expert pas na 14 dagen op de hoogte gesteld van het "voorstel" ? Antwoord nu eindelijk eens één keer op een vraag van mij, ipv altijd opnieuw met iets anders te beginnen.
                Als ik die wettelijke termijnen lees: de overheid geeft de verzekeringsmaffia de pap in de mond. 3 maand en dat in 2025, onvoorstelbaar laks.

                Edit: lees volgende post aub, want Verseg zat er nog maar eens naast.
                Last edited by nete; Vandaag, 08:07.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Misschien nuttig om eens te lezen hoe het wettelijk geregeld is.
                  Een verzekering heeft 3 maand de tijd om te reageren, pas als die termijn door is heeft men de mogelijkheid ze in gebreke te stellen wegens het overschrijden van de termijn.
                  Na die drie maand hebben ze ook nog een maand om de vergoeding uit te betalen.
                  Dat is dan nog eens afhankelijk of het bedrag al dan niet betwist wordt.
                  Met andere woorden, het actuele verloop van dit dossier valt nog steeds binnen de wettelijk vastgestelde termijnen.
                  Lees hier:
                  https://economie.fgov.be/nl/themas/f...-sancties-voor
                  WEERAL KOMPLEET naast de kwestie, het gaat daar over de termijn die UW EIGEN VERZEKERING heeft om eventueel NIET te reageren op een aangifte, zonder opgave van reden.
                  En dan dat ambtenarees taalgebruik in die wettekst, mijn maag keert er van om.
                  Mijn verzekeraar heeft op 14 maart 2025, de dag van de ramp, al een dossier geopend. Dat is anderhalf UUR na de feiten.
                  Er is enkel genadeloze tegenwerking van de tegenpartij Allianz, en dan enkel en alleen door de makelaar van Allianz.

                  Nog eens: uw argumenten raken hoe langer hoe meer kant nog wal. Stop er dus asjeblieft mee, het wordt zielig !
                  Het ergste is nog dat gij NOOIT eens bekent dat je er naast zit met je argumenten.
                  Eerst de goede trouw van mijn makelaar onterecht in twijfel trekken, dan wetteksten citeren die met deze zaak NIETS te zien hebben. Proficiat !
                  Last edited by nete; Vandaag, 08:10.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht

                    WEERAL KOMPLEET naast de kwestie, het gaat daar over de termijn die UW EIGEN VERZEKERING heeft om eventueel NIET te reageren op een aangifte, zonder opgave van reden.
                    En dan dat ambtenarees taalgebruik in die wettekst, mijn maag keert er van om.
                    Mijn verzekeraar heeft op 14 maart 2025, de dag van de ramp, al een dossier geopend. Dat is anderhalf UUR na de feiten.
                    Er is enkel genadeloze tegenwerking van de tegenpartij Allianz, en dan enkel en alleen door de makelaar van Allianz.

                    Nog eens: uw argumenten raken hoe langer hoe meer kant nog wal. Stop er dus asjeblieft mee, het wordt zielig !
                    Het ergste is nog dat gij NOOIT eens bekent dat je er naast zit met je argumenten.
                    Eerst de goede trouw van mijn makelaar onterecht in twijfel trekken, dan wetteksten citeren die met deze zaak NIETS te zien hebben. Proficiat !
                    Het gaat over de termijn dat de verzekering van de aansprakelijke heeft.
                    Bij gewone brand is dat meestal uw eigen verzekering, bij schade door derden die van tegenpartij.
                    U kan dat allemaal vinden, ik ga hier niet elke link naar elk mogelijk geval gaan posten.
                    Maar als je steeds uw kop in het zand steekt, dan zal je nooit iets kunnen begrijpen van wat de regels zijn.
                    Last edited by VerSeg; Vandaag, 12:30.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • Bel eens naar elkaar en los het op.
                      Ik ervaar het zo:

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht

                        En wie heeft die Allianz expert pas na 14 dagen op de hoogte gesteld van het "voorstel" ? Antwoord nu eindelijk eens één keer op een vraag van mij, ipv altijd opnieuw met iets anders te beginnen.
                        Als ik die wettelijke termijnen lees: de overheid geeft de verzekeringsmaffia de pap in de mond. 3 maand en dat in 2025, onvoorstelbaar laks.

                        Edit: lees volgende post aub, want Verseg zat er nog maar eens naast.
                        Al duurt het nu 1 dag of 70 dagen voordat die expert op de hoogte werd gebracht, dat verandert NIETS aan het feit dat uw verzekeraar u ten onrechte een datum bevestigt heeft voordat die bevestigd heeft dat het kon.
                        En mocht uw verzekeraar zijn job correct gedaan hebben, dan zou hij ook tijdig geïnformeerd hebben bij de andere partijen als een bevestiging uitbleef.
                        Volgens mij doet ge het met opzet om het niet te willen begrijpen.

                        Als u volgende week graag een onderhoud van uw wagen zou laten doen en u vraagt via mail een afspraak.
                        Brengt u dan uw wagen gewoon binnen zonder dat u een bevestiging kreeg dat het past?
                        Of u vraagt uw tuinman via mail om volgende week te komen snoeien, u blijft dan de ganse dag op hem wachten zonder dat hij dat bevestigd heeft?

                        Neen, de pure logica is dat een afspraak pas echt is als de betrokkenen bevestigd hebben.
                        Bevestigen ze niet, dan is de logica ook dat men nog eens contact opneemt om te zien of het kan.

                        Dit had uw verzekeraar moeten doen alvorens u de datum te bevestigen, hij heeft gewoon gemakshalve zonder correcte opvolging u iets gestuurd.

                        Ik heb u al meerdere keren gezegd dat we het zelf al meegemaakt hebben.

                        Ge hebt ook gewoon geen geduld en bent heel negatief ingesteld.
                        Heb nu eens even geduld tot u weet wat ze echt gaan beslissen in plaats van te veroordelen zonder iets te weten en op pure vermoedens verder te gaan.
                        Last edited by VerSeg; Vandaag, 12:35.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Kwiks19 Bekijk bericht
                          Bel eens naar elkaar en los het op.
                          Neen, a.u.b. doe me dat niet aan.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

                            Het gaat over de termijn dat de verzekering van de aansprakelijke heeft.
                            Maar als je steeds uw kop in het zand steekt, dan zal je nooit iets kunnen begrijpen van wat de regels zijn.
                            Ik ben uw insinuaties kotsbeu in dit topic. Het is al erg genoeg dat ik ongewild schade lijdt.

                            Dat is dus geen Nederlands ??????? De tekst van fgov.be. :

                            Wat moet u doen bij een schadegeval?
                            1. Dien een verzoek tot schadevergoeding in bij uw verzekeraar. De verzekeraar heeft daarna drie maanden de tijd om met een gemotiveerd antwoord op uw verzoek te reageren.
                              Gevolg: doet hij dat niet, dan heeft u recht op een forfaitair bedrag van 300 euro.
                            2. Stuur een herinnering naar uw verzekeraarals uw verzekeraar niet binnen de drie maanden reageert.U moet dus zelf de afloop van de termijn van drie maanden in de gaten houden, zodat u bij het uitblijven van een gemotiveerd antwoord van de verzekeraar, hem een herinnering kan sturen. De verzekeraar heeft elf dagen de tijd om te antwoorden op uw herinnering (ingaand vanaf de derde werkdag na de dag waarop de herinnering is verzonden).
                              Gevolg: als de verzekeraar niet binnen elf dagen heeft geantwoord op uw herinnering, dan is hij verplicht een forfaitair bedrag te betalen van 300 euro per dag vertraging. U heeft dan recht op een forfaitair bedrag van 300 euro per dag vanaf de dag van de verzending van de herinnering, tot de dag waarop u een antwoord of een voorstel tot betaling ontvangt van uw verzekeraar

                              Mijn verzekeraar heeft op 14 maart een dossier geopend.

                              Aan de lezers hier: sorry voor de opmaak, maar als degene die EINDELOOS zijn gelijk wil bewijzen POTDOOF blijft als je zelfs bewijst dat hij fout zit....
                            Last edited by nete; Vandaag, 12:45.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Neen, a.u.b. doe me dat niet aan.
                              Doe het dan in een privébericht, maar dit is forumvervuiling.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht

                                Ik ben uw insinuaties kotsbeu in dit topic. Het is al erg genoeg dat ik ongewild schade lijdt.

                                Dat is dus geen Nederlands ??????? De tekst van fgov.be. :

                                Wat moet u doen bij een schadegeval?
                                1. Dien een verzoek tot schadevergoeding in bij uw verzekeraar. De verzekeraar heeft daarna drie maanden de tijd om met een gemotiveerd antwoord op uw verzoek te reageren.
                                  Gevolg: doet hij dat niet, dan heeft u recht op een forfaitair bedrag van 300 euro.
                                2. Stuur een herinnering naar uw verzekeraarals uw verzekeraar niet binnen de drie maanden reageert.U moet dus zelf de afloop van de termijn van drie maanden in de gaten houden, zodat u bij het uitblijven van een gemotiveerd antwoord van de verzekeraar, hem een herinnering kan sturen. De verzekeraar heeft elf dagen de tijd om te antwoorden op uw herinnering (ingaand vanaf de derde werkdag na de dag waarop de herinnering is verzonden).
                                  Gevolg: als de verzekeraar niet binnen elf dagen heeft geantwoord op uw herinnering, dan is hij verplicht een forfaitair bedrag te betalen van 300 euro per dag vertraging. U heeft dan recht op een forfaitair bedrag van 300 euro per dag vanaf de dag van de verzending van de herinnering, tot de dag waarop u een antwoord of een voorstel tot betaling ontvangt van uw verzekeraar

                                  Mijn verzekeraar heeft op 14 maart een dossier geopend.

                                  Aan de lezers hier: sorry voor de opmaak, maar als degene die EINDELOOS zijn gelijk wil bewijzen POTDOOF is als je zelfs bewijst dat hij fout zit....
                                Het is uw recht ongelukkig door het leven te gaan, ik ben uw zever ook beu over alles te klagen nog voor er iets mis gaat.
                                U heeft schade, dat is niet plezant.
                                Wij hadden dezelfde schade, dat was ook niet plezant, maar zonder alle diensten af te breken, zonder al die medewerkers te beledigen, zonder vanaf de tweede dag internet vol te schrijven, is toch alles perfect geregeld geweest binnen de wettelijke termijnen.
                                En uw reactie hierboven bewijst nogmaals dat u maar een deel leest en echt zoekt om belachelijk negatief te kunnen reageren.
                                Zoals eerder geschreven, zoek en u zal vinden dat de termijn van drie maanden ook telt voor de verzekering dat de schade moet vergoeden.
                                Afhankelijk van waar de oorzaak ligt, ofwel uw eigen verzekering ofwel die van de veroorzaker (aansprakelijke).
                                Ik ga hier geen 86 links gaan plaatsen naar alle mogelijke teksten die elke mogelijkheid beschrijven.
                                Informeer u bij uw verzekeraar, lees uw contract, zoek zelf de wettelijke regels op en u zal zien dat u het volledig fout heeft en extreem overdreven negatief reageert op alles wat u zich maar inbeeldt wat zou kunnen verkeerd lopen.
                                Straks krijgt ge nog iets aan uw hart door zo nerveus te doen.
                                Extreem triestige houding hoor tegenover alle instanties of wat ook.
                                Men is niet alleen op de wereld, er zijn ook nog veel ergere dingen dan over onbevestigde negatieve vermoedens dagen en weken of maanden te blijven klagen.
                                En zo negatief is uw dossier ook niet, mocht de aannemer schuld ontkennen of zijn verzekering niets willen betalen, dan zou er zelfs geen expertise gepland worden.
                                Ja vervelend dat het iets langer duurt dan oorspronkelijk verwacht, maar het komt toch nog.

                                Geniet van het zonnetje, zet uw gedachten op iets anders en wacht geduldig af tot het allemaal achter de rug is.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X