Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Catastrofe bij plaatsen digitale E-meter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Telkens start je klaagtopics, providers, overheid, … en telkens volgt na een tijd geklaag dat het toch opgelost is.
    Expertise zal gebeuren ja, maar wees blij want de eerste datum dat je kreeg, uiteindelijk wel verzet, was een maand sneller dan wat bij ons het geval was.
    Stop te denken dat je altijd benadeeld of bedrogen bent tot je er zeker van bent.
    Het enige dat ge bekomt is uzelf nerveus maken en allerlei complottheorieën in uw hoofd halen.
    Nergens komt men daarmee.
    Niet te geloven hé, je trekt mijn verzekeraar in twijfel, ik bewijs je het tegendeel, en je begint weer rond de pot te draaien. Als die makelaar van Allianz zijn werk doet en die uitnodiging op 4 of 5 april doorstuurt naar zijn expert, was er niks aan de hand geweest met 30 april als datum.
    Wil je aub wegblijven uit dit topic als je zelfs niet bereid bent van argumenten van u die ik weerleg te aanvaarden. Bij zoiets begint gij ALTIJD naast de kwestie te antwoorden.
    Last edited by nete; gisteren, 20:05.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht

Totaal verkeerde redenering (de zoveelste): de fout ligt bij de schimmige makelaar van het schimmige familiebedrijfje die het voorstel voor expertise dat op 3 april naar elke betrokkene gestuurd werd door mijn verzekeraar, maar 2 weken later (16 april) doorstuurt naar zijn expert van Allianz, wetende dat die expert zijn agenda dan al volzet zal zijn. Gezien de nooit in mijn leven meegemaakte onbeschoftheid waarmee dat sujet me te woord stond toen ik eens belde om de stand van zaken te vragen ben ik er 100% van overtuigd (en mijn makelaar ook) dat hier een smerig spelletje gespeeld wordt.
      Ik ging "eerstdaags" een nieuwe datum voor expertise ontvangen... Nog niks gehoord. Ik kan dus niks plannen van uitstap of dergelijke dank zij dat stuk onbenul, mogelijks nog voor maanden of jaren, want hij kan dat smerig spelletje nog dikwijls ongestraft herhalen.

Het is aandoenlijk hoe jij eeuwig en altijd alles wil vergoelijken, maar het wordt stilaan lachwekkend en nogal belachelijk.
      Misschien het verschil dat ik realist ben en toch wat positiever kijk naar het leven niettegenstaande veel persoonlijke (medische) tegenslagen.
      Neen de fout ligt bij uw verzekeraar door aan u een datum te bevestigen welke nog niet onderling met tegenpartij bevestigd werd.
      Uw verzekeraar zorgt voor de frustratie over die datum.
      Correcter had geweest u te laten weten dat ze gezamenlijk een datum zoeken en u die dan laten weten.
      Wie bevestigt nu in godsnaam een afspraak in de plaats van iemand anders zonder een bevestiging te hebben dat het kan?
      En nu nog geen nieuwe afspraak, ooit bij stil gestaan dat er weekends, feestdagen of verlofperiodes zijn waarop er wat minder mensen aanwezig zijn en dat mensen het daarbuiten druk kunnen hebben niet alleen voor u.
      Ge moet het ook de kans geven om een oplossing te kunnen geven.
      En steeds mensen als uitschot en onbenul omschrijven, ge moest u schamen.
      Voor dezelfde prijs is die expert of makelaar een buur, verre kennis of zelfs iemand dat hier lid is of wordt of via een of andere manier uw reacties leest over wat jij over hem denkt.
      Geen slimme zet wat mij betreft, maar u doet maar.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Niet te geloven hé, je trekt mijn verzekeraar in twijfel, ik bewijs je het tegendeel, en je begint weer rond de pot te draaien. Als die makelaar van Allianz zijn werk doet en die uitnodiging op 4 of 5 april doorstuurt naar zijn expert, was er niks aan de hand geweest met 30 april als datum.
        Wil je aub wegblijven uit dit topic als je zelfs niet bereid bent van argumenten van u die ik weerleg te aanvaarden. Bij zoiets begint gij ALTIJD naast de kwestie te antwoorden.
        Wat een egoïstische houding, u mag alles in het negatieve trekken, iedereen verwijten, mensen beledigen, … maar niemand mag u overtuigen wat geduld te hebben.
        Men zou al bijna wensen dat het nooit in orde komt, dan kunnen we voor één keer misschien zeggen dat ge gelijk had om te klagen en negatief te zijn.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Uw verzekeraar zorgt voor de frustratie over die datum.
          Correcter had geweest u te laten weten dat ze gezamenlijk een datum zoeken en u die dan laten weten.
          Mijn verzekeraar heeft op 3 april een datum van 30 april VOORGESTELD aan ALLE partijen, de verzekering van TEA en Allianz gevraagd om ook aanwezig te zijn op 30 april. Ik heb hem toen gevraagd of dat bijna een maand moet duren en hij antwoordde mij dat men nu eenmaal de experts de tijd moet gunnen om afspraken in te plannen. Mijn verzekeraar heeft dan de expert van Allianz zelf eens gebeld na het forfait op 23 april van de Allianz makelaar (hij kent die man als een correct persoon) en die man vertelde hem dat hij maar op 16 april (dus na 13 dagen) die datum gemeld kreeg van de makelaar van Allianz. Toen zat zijn agenda al vol tot eind april.
          Dus is er maar één schuldige voor het afspringen van die afspraak en dat is de makelaar van Allianz met zijn 14 dagen getalm. Maar ja, hij heeft misschien 14 dagen aan een stuk paashaas moeten spelen hé. Blijkt een veel gebruikte taktiek te zijn bij bepaalde makelaars als ze dreigen in fout gesteld te worden.

Ik twijfel of gij uberhaupt wel wil lezen wat ik schrijf.

Voor mijn part moogt gij nog duizend keer komen vertellen dat de schuld bij mijn makelaar ligt, de lezer hier zal wel oordelen als hij bovenstaande leest...
          Last edited by nete; gisteren, 23:19.

Comment

• Misschien nuttig om eens te lezen hoe het wettelijk geregeld is.
            Een verzekering heeft 3 maand de tijd om te reageren, pas als die termijn door is heeft men de mogelijkheid ze in gebreke te stellen wegens het overschrijden van de termijn.
            Na die drie maand hebben ze ook nog een maand om de vergoeding uit te betalen.
            Dat is dan nog eens afhankelijk of het bedrag al dan niet betwist wordt.
            Met andere woorden, het actuele verloop van dit dossier valt nog steeds binnen de wettelijk vastgestelde termijnen.
            Lees hier:
            Bij de afwikkeling van een schadegeval moeten verzekeraars zich houden aan een bepaalde termijn. Als die termijn niet wordt nageleefd, voorziet de wet verzekeringen sancties.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Mijn verzekeraar heeft op 3 april een datum van 30 april VOORGESTELD aan ALLE partijen, de verzekering van TEA en Allianz gevraagd om ook aanwezig te zijn op 30 april. Ik heb hem toen gevraagd of dat bijna een maand moet duren en hij antwoordde mij dat men nu eenmaal de experts de tijd moet gunnen om afspraken in te plannen. Mijn verzekeraar heeft dan de expert van Allianz zelf eens gebeld na het forfait op 23 april van de Allianz makelaar (hij kent die man als een correct persoon) en die man vertelde hem dat hij maar op 16 april (dus na 13 dagen) die datum gemeld kreeg van de makelaar van Allianz. Toen zat zijn agenda al vol tot eind april.
              Dus is er maar ÃÂ©à ƒƒƒƒƒÃƒƒƒƒƒƒ‚©n schuldige voor het afspringen van die afspraak en dat is de makelaar van Allianz met zijn 14 dagen getalm. Maar ja, hij heeft misschien 14 dagen aan een stuk paashaas moeten spelen hé. Blijkt een veel gebruikte taktiek te zijn bij bepaalde makelaars als ze dreigen in fout gesteld te worden.

Ik twijfel of gij uberhaupt wel wil lezen wat ik schrijf.
              U mixt spijtig genoeg twee zaken, een “voorstel” (zoals u zelf aangeeft) doen voor een bepaalde datum is nog steeds iets heel anders dan een voorstel “aanvaarden” en “bevestigen”.
              Het feit dat hij het nog niet ontvangen had, bewijst dus ook dat men de datum nog niet kon bevestigd hebben.
              Men had u dus beter pas een door iedereen “bevestigde” datum gegeven, dan was u ook niet teleurgesteld over de verplaatsing van de afspraak.

Als je volgende week met vrienden (ik dus al zeker niet) ergens naartoe wil, dan reserveer je toch ook pas als die bevestigen dat het past?

En ja ik lees wat u schrijft, ook dat die afspraak eigenlijk weinig of niets met uw klagen over het verloop te maken heeft.
              Het incident gebeurde op 14 maart en sinds 16 maart bent u al de betrokkenen al aan het afbreken.

Dat wachten op een afhandeling niet plezant is, dat is voor iedereen zo.
              Maar een beetje positief blijven en niet steeds het slechtste denken kan ook al veel helpen.
              Komt wel goed, met geduld.
              Last edited by VerSeg; Vandaag, 05:16.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

U mixt spijtig genoeg twee zaken, een “voorstel” (zoals u zelf aangeeft) doen voor een bepaalde datum is nog steeds iets heel anders dan een voorstel “aanvaarden” en “bevestigen”..
                En wie heeft die Allianz expert pas na 14 dagen op de hoogte gesteld van het "voorstel" ? Antwoord nu eindelijk eens één keer op een vraag van mij, ipv altijd opnieuw met iets anders te beginnen.
                Als ik die wettelijke termijnen lees: de overheid geeft de verzekeringsmaffia de pap in de mond. 3 maand en dat in 2025, onvoorstelbaar laks.

Comment

Working...
                X