Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Catastrofe bij plaatsen digitale E-meter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht

Exact wat er hier gebeurd is... En de Fluvius juridische dienst, waar ik de ingebrekestelling zelf persoonlijk ben gaan afgeven aan het hoofd van die afdeling, kan je achteraf tussen de lijnen lezen: laat ons aub gerust en trek uw plan.
    1) Als na 3 weken mijn verzekering nog niet eens een versie krijgt van de feiten van de verzekering (Allianz) van dat nieuwe belgen familiebedrijfje waarin ze erkennen dat ze een fout hebben begaan.
    2) De makelaar van dat familiebedrijfje heb ik hierover eens opgebeld, nog nooit zo onbeschoft afgesnauwd geweest.
    Daardoor vrees ik een slijtageslag. En wie is er het ENIGE slachtoffer ? Ja, juist...
    Mijn verzekering heeft nu op 30 april een expert bezoek voorzien van hun expert, met een uitnodiging naar de andere partijen. Ik zou moeten hopen dat de andere partijen niet opdagen, zou ons in een veel sterkere positie brengen.
    Het probleem is dat je zelf alles probeert te regelen omdat je het rapper wil zien gaan.
    En nogmaals, 3 weken is GEEN lange periode in verzekeringskwesties omdat het nu eenmaal tijd neemt voordat iedereen het dossier behandeld heeft en de kans krijgt om te antwoorden.
    Ook zitten in die 3 weken ook WE's en stakingen.
    Die werknemers die een verklaring moeten afleggen, die zitten ook niet permanent op kantoor om dat te kunnen behandelen.
    Uw enig aanspreekpunt zou uw eigen verzekeraar moeten zijn en die moet zijn job doen, inclusief ingebrekestelling.

De Fluvius juridische dienst is er net om Fluvius te verdedigen, daar zal je zeker bot vangen als het op verdediging van uw kant betreft.

Wat de experts betreft, kan je maar beter hopen dat ze wel komen.
    Zonder akkoord tussen de experts zal een verzekering van tegenpartij vermoedelijk zelfs niets betalen.
    En als die afspraak al gegeven werd, dan betekent toch dat op zijn minst één iemand ermee bezig is.

Geduld, de rest is maar speculeren.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht

Probleem is dat die onderaannemers vaak op hun beurt ook nog een met onderaannemers werken,
      meestal familie bedrijfjes van nieuwe belgen met bedenkelijke verzekeringen…..
      Fluvius staat dat min of meer oogluikend toe, maar in wezen zouden zij als opdrachtgever
      toch de verantwoordelijkheid moeten dragen, wat ze blijkbaar NIET doen als het er op aankomt…
      Tenzij je over een goede advocaten verzekering beschikt.
      Ik weet dat het normaal niet mag in België, maar maak er vóór je diff een TN net van,
      ik weet uit goede bron dat sommigen die bij de maatschappij werken het soms zelf doen.
      Is het op dit moment niet wat speculeren over wat er allemaal gaat gebeuren?
      Die dossiers zijn nog lopend zonder beslissing, dat kan nog steeds heel correct aflopen.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Is het op dit moment niet wat speculeren over wat er allemaal gaat gebeuren?
        Die dossiers zijn nog lopend zonder beslissing, dat kan nog steeds heel correct aflopen.
        Vraag het maar eens aan die mensen uit de voorzorgstraat in Menen
        (buren van een schoonbroer van mij) na bijna twee jaar nog geen stap verder,
        hun huis staat daar nog steeds helemaal uitgebrand.

Comment

Het probleem is dat je zelf alles probeert te regelen omdat je het rapper wil zien gaan.
          Ik probeer niks zelf te regelen, ik vraag enkel info en wordt afgesnauwd. Intussen al her en der gehoord dat verzekeringen elkaar vooral poeslief behandelen, want als ze een beetje "moeilijk" doen naar tegenpartij, ze vroeg of laat hetzelfde ervaren vanuit die "collega" verzekeraar.
          Kortom, "MAFFIA".
          En op intussen bijna een maand tijd geen standpunt kunnen krijgen van tegenpartij vindt gij normaal ??? Een normaal denkend mens ziet hierin al duidelijk pure onwil en vrijwel zeker keiharde ontkenning van hun schuld als verdere stap. Want als ze schuld erkennen gaat allicht hun premie stijgen.
          Vandaar dat ze waarschijnlijk beter hun kat sturen bij de expertise, de facto is dat de besluiten van de expert van mijn verzekering aanvaarden.
          Om er enige beweging in te krijgen heeft mijn makelaar al zéér veel moeite gedaan.
          Last edited by nete; 6 april 2025, 08:29.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Die werknemers die een verklaring moeten afleggen, die zitten ook niet permanent op kantoor om dat te kunnen behandelen.
            Meent ge dat nu echt, dat is toch te gek voor woorden... Tenzij ze dagen moet bezig zijn om een strategie op poten te zetten om alle verantwoordelijkheid staalhard te gaan ontkennen. En dat laatste zal het wel zijn, gezien hun onwil.

Comment

Meent ge dat nu echt, dat is toch te gek voor woorden... Tenzij ze dagen moet bezig zijn om een strategie op poten te zetten om alle verantwoordelijkheid staalhard te gaan ontkennen. En dat laatste zal het wel zijn, gezien hun onwil.
              Denk nu even enkele seconden langer na.
              Hoe kon die werkman bij u iets fout doen moest hij alle dagen op kantoor zijn?
              Die zijn inderdaad dus niet vaak op kantoor.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Denk nu even enkele seconden langer na.
                Hoe kon die werkman bij u iets fout doen moest hij alle dagen op kantoor zijn?
                Die zijn inderdaad dus niet vaak op kantoor.
                Ah ja, zo'n vraag naar wat er gebeurd is MOET absoluut op het kantoor gebeuren. Ik denk dat bij die familiebedrijfjes van nieuwe Belgen die gasten nooit "op den bureau" moeten zijn hoor.
                Ge hebt een tijdlang redelijke argumenten aangebracht, maar nu worden uw reacties ronduit belachelijk...
                Dus, als die man bv. 3 maanden niet op kantoor moet zijn is dat doodnormaal voor u dat hij niet eens gevraagd wordt om voor één keer eventjes naar het kantoor te komen. Ze waren hier rond 20 uur zelfs met 4 man bezig. Op 14 maart nota bene.
                Beetje serieus blijven hé... En misschien zelf iets langer nadenken voor je onzin schrijft.
                Als UW stelling klopt dan is dat het beste bewijs van pure onwil van dat bedrijf en hun verzekering.
                Last edited by nete; 6 april 2025, 21:07.

Comment

Ah ja, zo'n vraag naar wat er gebeurd is MOET absoluut op het kantoor gebeuren. Ik denk dat bij die familiebedrijfjes van nieuwe Belgen die gasten nooit "op den bureau" moeten zijn hoor.
                  Hoe kunnen ze papieren overhandigen of laten invullen als ze niet binnenkomen op kantoor?
                  Ze versturen naar hun camionette en ze invullen terwijl ze bij een klant bezig zijn?

Ge hebt een tijdlang redelijke argumenten aangebracht, maar nu worden uw reacties ronduit belachelijk...
                  Ge begint nu zelf, na een tijd rustig te zijn, weer arrogant te worden en onredelijk.
                  Ik geeft u anders redelijke info.

Dus, als die man bv. 3 maanden niet op kantoor moet zijn is dat doodnormaal voor u dat hij niet eens gevraagd wordt om voor één keer eventjes naar het kantoor te komen.
                  Wie komt nooit naar kantoor voor het bijvullen van de voorraad in de camionette?
                  En die zullen ze inderdaad laten komen voor een verklaring, maar daarvoor gaan ze die mens niet bij een klant weghalen of zijn planning annuleren.
                  Of zou je zelf graag hebben dat iemand bij u niet komt opdagen op het afgesproken moment omdat die ergens een papiertje (al dan niet digitaal) moet invullen?

Ze waren hier rond 20 uur zelfs met 4 man bezig.
                  Beetje serieus blijven hé...
                  Ben je zelf wel redelijk en serieus?
                  Ge hebt al een afspraak voor expertise, dus er bestaat al een dossier en ze zijn er dus mee bezig.
                  Laat uw verzekering gewoon zijn werk doen en wacht het verloop af.
                  Al hetgeen ge van tegenpartij insinueert, dat zijn maar gissingen want je hebt daar zelf geen enkel zicht op.

Als UW stelling klopt dan is dat het beste bewijs van pure onwil van dat bedrijf en hun verzekering.
                  Belachelijke redenering!
                  Ik heb u al gezegd dat we zelf ook dergelijke schade hadden, weliswaar met een andere aannemer.
                  Alle partijen waren meewerkend, niemand heeft iets ontkend, er was geen enkele discussie over schuld, toch gebeurde de expertise pas twee maand na het voorval.
                  Dergelijke relatief kleine schadegevallen hebben logischerwijs niet dezelfde prioriteit als dossiers waar mensen alles kwijt zijn, dat is de logica zelve.
                  Bij u zijn er nog maar 3 weken door en je hebt de datum voor expertise al, dat is op zich zelfs redelijk snel.

Nogmaals, begrijpelijk dat wachten nooit plezant is, maar je moet ook wat redelijk blijven met verwachtingen.

Je bent al aan het afgeven op alles en nog van de tweede dag na het voorval. ;p
                  Rustig, komt wel allemaal goed, met geduld.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Vraag het maar eens aan die mensen uit de voorzorgstraat in Menen
                    (buren van een schoonbroer van mij) na bijna twee jaar nog geen stap verder,
                    hun huis staat daar nog steeds helemaal uitgebrand.
                    Ja Geert, er zijn zaken die langer aanslepen, maar kennen wij de echte reden waarom het zo lang duurt?
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Ja Geert, er zijn zaken die langer aanslepen, maar kennen wij de echte reden waarom het zo lang duurt?
                      Ik vind het gewoon schandalig dat niemand daar verantwoordelijkheid neemt, eerst lange tijd
                      een schuldige zoeken vooraleer je eigen verzekering in actie schiet.
                      Zolang je de boel niet zelf bewust in de fik gestoken hebt is het de taak van je eigen verzekering
                      om uit te betalen en pas daarna de betalende partij aan te wijzen.

Comment

Ik vind het gewoon schandalig dat niemand daar verantwoordelijkheid neemt, eerst lange tijd
                        Zolang je de boel niet zelf bewust in de fik gestoken hebt is het de taak van je eigen verzekering
                        Op voorwaarde dat uw eigen verzekering in orde is uiteraard.
                        Spijtig genoeg nog veel mensen die niet correct verzekerd zijn.
                        Men kan uiteraard beter hopen dat er nooit iets gebeurt.
                        Het klopt wel dat verzekeringen niet altijd rap bereid zijn om te betalen.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Dat vind ik er ook van, dat je eigen verzekering zelfs niet de moeite doet om er op zijn minst voor te zorgen dat de belangrijkste kosten al zo snel mogelijk uitbetaald worden.
                          De meeste mensen hebben niet voldoende spaargeld om meteen een nieuwe koelkast, wasmachine, droogkast, kookplaat, centrale verwarmingsketel (of andere verwarming die stroom nodig heeft), elektrische boiler, computer, tv.... aan te kunnen kopen.
                          Als je een nieuw verzekeringscontract laat opstellen, dan beloven ze blijkbaar veel meer dan wat er werkelijk gebeurt eens je die verzekering nodig hebt, want dan doen ze het absolute minimum om zelf toch maar zoveel mogelijk winst te kunnen maken.

Eind 2006 (ik heb er nog foto's van, anders wist ik de datum niet meer) is er hier s' morgens vroeg een auto in mijn tuin gereden (de bestuurder was nog niet goed wakker?), een paar dagen later stond er hier al een expert om de schade vast te stellen, en de uitbetaling is toen ook heel snel geregeld.
                          Maar voor het ongeval met mijn auto eind vorig jaar heb ik ook 5 maanden geduld moeten hebben om te horen te krijgen dat ze niet voldoende bewijsmateriaal hadden om mijn schade te moeten vergoeden (de rechtsbijstandsverzekering was ook niet echt een goede hulp).
                          Het gaat dus blijkbaar een stuk trager en minder klantvriendelijk dan zo'n 20 jaar geleden...
                          Last edited by Black B@ndit; 7 april 2025, 13:12.
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

Comment

Het klopt wel dat verzekeringen niet altijd rap bereid zijn om te betalen.
                            Ik heb zelf uw typfoutje verbeterd.

Het klopt wel dat verzekeringen nooit rap bereid zijn om te betalen

Comment

Ik heb zelf uw typfoutje verbeterd.

Het klopt wel dat verzekeringen nooit rap bereid zijn om te betalen
                              Toen hier de experten geweest zijn en ze akkoord waren met de schade, stond een paar dagen later het geld op de rekening.
                              Jaren geleden ook eens een leiding gehad dat gebroken was in de vloer.
                              Gewoon foto's doorgestuurd, offerte voor de herstelling en binnen de paar dagen uitbetaald plus een vergoeding voor opruimen.
                              Het loopt dus zeker niet altijd even slecht af.
                              Bij een kennis is een huis volledig uitgebrand na ontploffing van de meterkast (midden van de nacht) binnen de kortste tijd was alles al opgeruimd en klaar voor heropbouw, die zat binnen het jaar terug in zijn volledig vernieuwde woning.
                              Discussies kunnen uiteraard bestaan, maar bij u kunnen ze toch moeilijk zeggen dat ge zelf de teller vervangen hebt en achter de telkerkast geboord hebt.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Ja hoor René, gewoon er af trekken (terwijl het nog bijna dicht is naar je toe trekken) kan inderdaad wat spannen.
                                Jullie hebben duidelijk een andere teller, hier schuift dat gewoon open.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X