Op't werk slaagt Fluvius er al 2x in om de digitale dossiers voor de onderaannemer niet klaar te stomen. Gevolg - telkenmale veel tijdsverlies. Ongelooflijk dat voor de zone Leuven maar één persoon dat kan invoeren. Een schande is dat!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Catastrofe bij plaatsen digitale E-meter
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk berichtOp't werk slaagt Fluvius er al 2x in om de digitale dossiers voor de onderaannemer niet klaar te stomen. Gevolg - telkenmale veel tijdsverlies. Ongelooflijk dat voor de zone Leuven maar één persoon dat kan invoeren. Een schande is dat!Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Alé, ze zijn hier vrijdag namiddag, tussen 12 en 18hr, het was 16hr, aan de deur geweest om mijn analoge tellers te vervangen door digitale.
Stopt hier een kleine zilver-grijs camionette voor de deur, geen enkele naam erop of wat dan ook.
Heel vriendelijke mens, te vriendelijk naar mijn eerste gedacht maar sprak wel goed Nederlands, dus dat viel al mee.
Mijnheer zei hij, ik kom uw digitale meter plaatsen, wilt U de poort opendoen mijnheer, .... ik zei dat hij langs achter moest komen langs de garagedeur, geen probleem mijnheer ...
Komt hij bij de meterkast, zei hij opeens, U heeft meerfasige meters mijnheer, en U heeft ook nog een nachtmeter mijnheer, gebruikt U die nog ... ikke euh jawel uiteraard wel ...
Komt hij mij te zeggen dat hij niet zeker weet of hij wel digitale meerfasige meters in zijn camionette heeft liggen om die te vervangen, ik zal even gaan kijken mijnheer ...
Komt hij na een klein half uurtje terug en weet mij te zeggen dat hij geen meerfasige digitale meters in zijn camionette heeft en er op het ogenblik ook geen meer zijn in het "magazijn" vanwege een stockprobleem.
Ik vraag aan hem, vertellen ze jullie niet van tevoren welke meters bepaalde klanten hebben, hij neen mijnheer wij zien dat pas te plaatse ..
Ik zei tegen hem, dat is toch ook niet logisch als jullie niet eens weten wat jullie moeten gaan vervangen en dus ook inladen.
Hij, ja mijnheer ...
Ik tegen hem, en wat nu ?
Ik zal U een kaartje geven mijnheer en daar kan U dan naar bellen om een nieuwe afspraak te maken mijnheer
Mijn vrouw ondertussen gevraagd of hij iets wilde drinken, zijn antwoord jawel als U iets heeft om mee te nemen ...
Begint hij ineens over de leeftijd van mijn zonnepanelen en dat ze nog geen 15jaar oud zijn
Ik hem gans het verhaal gedaan, dat ik verschillende mails heb verstuurd en ontvangen van Fluvius over de leeftijd van mijn panelen en ook dat ik ook een uitsluitende nachtmeter heb
Maar dat ik geen recht meer heb op uitstel ...
Hij, dat is spijtig mijnheer, sommige mensen in uw situatie krijgen wel nog uitstel mijnheer
Ikke tegen hem, ik weet het maar Fluvius heeft ondertussen hun website aangepast van "... minstens 15 jaar" naar "... voor de leeftijd van 15 jaar"
Dat wist hij dus niet, spijtig te horen mijnheer
In ieder geval mijnheer maakt u maar een nieuwe afspraak om uw digitale meerfasige meters te komen vervangen
Goeiedag nog mijnheer ...
Dus moraal van het verhaal, ik ben een blikje Cola armer, een ganse namiddag kwijt, moet een nieuwe afspraak maken en heb wel ...tig keer mijnheer gehoord
Wat een zooitje ....
grts
SiegLast edited by Sieg; 13 april 2025, 17:59.Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
@ Sieg: ik zou in uw plaats helemaal niks doen. Laat ze zelf hun klodden oplossen en een nieuwe afspraak voorstellen die je dan nog één keer kan uitstellen.
Ik zou trouwens eisen dat bij u de vervanging gebeurt door "echte" Fluvius techniekers.
Het is echt pure maffia. Je hebt waarschijnlijk ook een "technieker" gehad van één van de talloze onder-onder-onder-familiebedrijfjes.
Morgen is het één maand na de halve afbraak van mijn woning. Allianz (de verzekeraar van "mijn" familiebedrijfje") reageert op geen enkele vraag van mijn verzekeraar, dus hoogstwaarschijnlijk gaan ze de schuld proberen afschuiven op mij.
En op 30 april krijg ik 1,2 of 3 "experten" op bezoek, uiteraard allemaal expert in het zo weinig mogelijk te moeten uitbetalen.
Regelrechte maffia praktijken, maar ja, we leven nu eenmaal in Kafkanium of wel Absurdistan, keuze te over.Last edited by nete; Vandaag, 14:47.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
Comment