Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2025 is het eindjaar voor de mechanisch terug draaiende teller, maar hoe ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Met 32A bij 240V komt men hoogstens aan 7680W

Oorspronkelijk geplaatst door Geerten Bekijk bericht

Bij 99% van de huishoudelijke inductie kookplaten wordt dat vermogen beperkt

tot ongeveer 7,5Kw Dpix, met andere woorden, je mag niet de som van de zones

samen tellen, daarvoor zijn deze voorzien van wat elektronica die de zones wisselend gaat pulsen.

Jullie hebben beide gelijk...Ik heb de handleiding opgezocht en de aansluitwaarde is 7400W.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Heb je Fluvius telefonisch gecontacteerd of op welke manier dan wel ?

grts
      Sieg
      Ik heb een principe van: Een neen heb je steeds, een ja kan je krijgen. Principe dat me al vaak goede diensten heeft bewezen (bv. mijn talloze SD's hier indertijd) Daarbij aansluitend dat veel zaken klaar liggen, te gebruiken zijn, maar dan moet je wel bereid zijn je handen uit de mouwen te steken.
      Dus, ik ben in de eerste week naar Fluvius (Aalst-Erembodegem) geweest. Eerst info gezocht, gevonden, niet-gevonden op hun site en dan gekeken indien je als klant naar het bureau kon. En ja, er zijn diverse plaatsen en je kan er zelfs terecht zonder afspraak.
      Ter plaatse enorm vriendelijk ontvangen. Nu uitleg van mijn situatie, probleem werden data in hun systemen bekeken ... De betrokken dame zei dat ik het recht heb om een uitstel te krijgen tot begin 2028. Ze zei ook dat ze dat direct ging inbrengen. Wel gaf ze de boodschap, vraag van indien ik besluit vroeger de DM te laten installeren dat ik heel eenvoudsig kon doen via de web en ze toonde mij hoe. Wist ook te vertellen dat indien dit nog in 2025 wordt gepland Fluvius een reconvertievergoeding of hoe het ook moge heten voorziet. Ik kreeg daar ook de nodige uitleg en links ... naar wat ik allemaal kan, mag en eventueel moet doen. Ben daar een goede 2 uur geweest en als gelukkig persoon ben ik er vertrokken. Gelukkig omdat ik nu de zaken zwart op wit heb kunnen zien, volgen en nu ook heel wat info rijker ben.
      Dus, nu nog wat tijd nemen om alles op een rijtje of rijtjes te plaatsen. Brekenen, afwegen en verder installateurs bezoeken. Moeten wel installateurs zijn die kennis hebben van zonnepanelen, batterijen, elektriciteit zadat we een lange termijnvisie kunnen opzetten met zicht op alle mogelijkheden en eventuele combinatie die er later kunnen komen.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht

Jullie hebben beide gelijk...Ik heb de handleiding opgezocht en de aansluitwaarde is 7400W.

We doen steeds ons best om ze correct mogelijke info te geven Dpix

Comment

Working...
        X