Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe smartphone

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe smartphone

Na 6 jaar wil ik een andere foon kopen en ik dacht aan de oneplus 12, met een van de beste camera,. Mijn twijfel is of ik daar Google kan op gebruiken, want Chinees merk. De nieuwe Huawei's na de p30 al niet.
    2de keus is de Google 8pro.
    Ik weet dat er al nieuwere modellen bestaan.
    Fout in titel zie ik ☺️
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
    .
    .
    .
    Fout in titel zie ik ☺️
    Gecorrigeerd.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Mijn vraag concreet is: weet iemand van jullie of ik daar Google kan op gebruiken, want er is toch een soort boycot op dingen uit China ?
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Er is geen boycot op dingen uit China. Er zijn in dit verband alleen sancties specifiek tegen Huawei.
        Dus geen probleem om Google te gebruiken op een oneplus. Die draait trouwens op Android…

Comment

Is al aangekocht, veel in prijs gedaald omdat de oneplus 13 al in omloop is.
          Bedankt
          George Orwell

Comment

Mijn vraag concreet is: weet iemand van jullie of ik daar Google kan op gebruiken, want er is toch een soort boycot op dingen uit China ?
            Wat bedoel je exact met Google?
            Er zijn zoveel apps en diensten van Google.
            In principe kan je alle apps van Google gebruiken.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Is al aangekocht, veel in prijs gedaald omdat de oneplus 13 al in omloop is.
              Bedankt
              Tegelijk met mijn vorige vraag getypt.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Na 6 jaar wil ik een andere foon kopen en ik dacht aan de oneplus 12, met een van de beste camera,. Mijn twijfel is of ik daar Google kan op gebruiken, want Chinees merk. De nieuwe Huawei's na de p30 al niet.
                2de keus is de Google 8pro.
                Ik weet dat er al nieuwere modellen bestaan.
                Fout in titel zie ik ☺️
                Aan de kwaliteit van de camera moet je niet twijfelen. Ik heb de elf en die is prachtig

Comment

Working...
                X