@ Verseg: repliek na uw zin in schuine tekst.
1) En ja de jaarlijkse afrekening komt nu slechts enkele weken later dan de telleropname van de analoge meters, maar, is dat een echt probleem? We spreken hier wel van in het beste geval 4 tot 8 weken
2) al zullen er hier niet veel mensen zitten die 80 jaar geleden al een factuur voor elektriciteit moesten betalen Ik dacht dat er tijdens WO2 toch al elektriciteit was in onze contreien ?
3) Zijn die 4 tot 8 weken een levensgroot probleem ? Nee, maar het geeft mij wel de indruk dat we hier op weg zijn naar een derde-wereld land.
Trouwens, ze hebben toch alle gegevens van hun klanten in hun klantenbestand, inclusief het lopende contract ?
Als na het ingeven van de tellerstanden het dan tot 8 weken moet duren eer een computer (veronderstel ik toch) hiermee een factuur kan maken, dat gaat er bij mij met de beste wil van de werel niet in.
Wat voor mij in 2024 logisch zou zijn is dat de tellerstanden die toekomen van Fluvius (en die daar al automatisch gecontroleerd zijn, mijn 14 kWh verbruik riep direct een vraag op), en die gelinkt zijn aan een EAN nummer van de teller, na een paar seconden een factuur opleveren voor de klant wiens contract tenslotte ook gelinkt is aan dezelfde EAN nummer.
PS: vandaag rekening van Hey! telecom voor december ontvangen. Die hebben nochtans ook verschillende tariefformules...
1) En ja de jaarlijkse afrekening komt nu slechts enkele weken later dan de telleropname van de analoge meters, maar, is dat een echt probleem? We spreken hier wel van in het beste geval 4 tot 8 weken
2) al zullen er hier niet veel mensen zitten die 80 jaar geleden al een factuur voor elektriciteit moesten betalen Ik dacht dat er tijdens WO2 toch al elektriciteit was in onze contreien ?
3) Zijn die 4 tot 8 weken een levensgroot probleem ? Nee, maar het geeft mij wel de indruk dat we hier op weg zijn naar een derde-wereld land.
Trouwens, ze hebben toch alle gegevens van hun klanten in hun klantenbestand, inclusief het lopende contract ?
Als na het ingeven van de tellerstanden het dan tot 8 weken moet duren eer een computer (veronderstel ik toch) hiermee een factuur kan maken, dat gaat er bij mij met de beste wil van de werel niet in.
Wat voor mij in 2024 logisch zou zijn is dat de tellerstanden die toekomen van Fluvius (en die daar al automatisch gecontroleerd zijn, mijn 14 kWh verbruik riep direct een vraag op), en die gelinkt zijn aan een EAN nummer van de teller, na een paar seconden een factuur opleveren voor de klant wiens contract tenslotte ook gelinkt is aan dezelfde EAN nummer.
PS: vandaag rekening van Hey! telecom voor december ontvangen. Die hebben nochtans ook verschillende tariefformules...
Comment