Tot mijn verbazing wordt een bestelling geannuleerd en krijg ik mijn geld terug gestort? Het betreft een setje om een lens te kuisen borstel doekjes en een blaaskwast rond de 4,30 euro was normaal voorzien rond 28 december is het omdat het te laat is dat ik mijn geld terugkrijg?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bestelling Ali express
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Ik heb al een paar keer geld terug gekregen voor leveringen die te lang onderweg waren, en soms komt die bestelling daarna toch nog binnen.
http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Onlangs ook hier, artikel was voldoende op voorraad volgens wat er stond, nooit enig bericht gekregen of iets van terug te vinden in mijn account, gewoon geld teruggestort.
En dezelfde verkoper heeft nog steeds dezelfde producten in aanbieding voor dezelfde prijs.
Geen ramp en ga me er ook niet verder mee bezighouden, maar zou handig zijn te weten waarom.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtIk heb al een paar keer geld terug gekregen voor leveringen die te lang onderweg waren, en soms komt die bestelling daarna toch nog binnen.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Comment