Ik ben op 15 december klant bij Wase Wind voor elektriciteit, maar vorige leverancier Luminus blijft factureren alsof er niets gebeurd is. Ik heb nog een klassieke teller en heb sinds februari 2023 14 kWh verbruikt.
Ik krijg al facturen van de nieuwe leverancier, en als ik naar My Luminus ga kijken besta ik niet meer als klant, dus de overname is afgewerkt
Ik betaalde 80 euro per maand en ga dus van de sinds februari 720 euro voorafbetaalde voorschotten het grootste gedeelte terugkrijgen.
Ik krijg vandaag een aanmaning om alsnog een keer 80 euro te betalen. Ik heb weinig zin om door hun traagheid nutteloze betalingen te doen.
Trouwens, hoe kan ik nog betalen als ik geen klant meer ben ? KAFKA tiert welig.
Zo te zien zijn we slechter af dan bv. 80 jaar geleden toen een mens langskwam, tellerstanden opschreef en je een week of zo later een brief met de afrekening kreeg.
Tja, de 2 zware opvolgers van het Corona virus in het spel zeker: het Regelitis virus en het Proceduritis virus.
Ik krijg al facturen van de nieuwe leverancier, en als ik naar My Luminus ga kijken besta ik niet meer als klant, dus de overname is afgewerkt
Ik betaalde 80 euro per maand en ga dus van de sinds februari 720 euro voorafbetaalde voorschotten het grootste gedeelte terugkrijgen.
Ik krijg vandaag een aanmaning om alsnog een keer 80 euro te betalen. Ik heb weinig zin om door hun traagheid nutteloze betalingen te doen.
Trouwens, hoe kan ik nog betalen als ik geen klant meer ben ? KAFKA tiert welig.
Zo te zien zijn we slechter af dan bv. 80 jaar geleden toen een mens langskwam, tellerstanden opschreef en je een week of zo later een brief met de afrekening kreeg.
Tja, de 2 zware opvolgers van het Corona virus in het spel zeker: het Regelitis virus en het Proceduritis virus.
Comment