Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is je nieuwste aanwinst ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat is je nieuwste aanwinst ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
    Een telescopische borstel is ook handig om vanuit je ligstoel de auto te wassen.
    Er gaat hier eentje content zijn mocht dat kunnen. [emoji23]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • Re: Wat is je nieuwste aanwinst ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
      Een telescopische borstel is ook handig om vanuit je ligstoel de auto te wassen.
      Daar heb ik geen telescopische borstel voor nodig. In de handcarwash waar ik ga krijg ik wel geen ligzetel, maar toch een stoel aangeboden terwijl ze mijn wagen binnen en buiten reinigen 😉.

      Comment


      • Re: Wat is je nieuwste aanwinst ?

        Verwijderd
        Last edited by Guest42; 4 juni 2022, 08:08. Reden: Verwijderd

        Comment


        • Re: Wat is je nieuwste aanwinst ?

          2 autobanden (Fulda EcoControl HP 2 205/55 R16 91H)
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

          Comment


          • Re: Wat is je nieuwste aanwinst ?

            Paracetemol en een nieuwe vulling in een kies. Wanneer je kiespijn hebt zijn nieuwe autobanden of een camera niet belangrijk meer.

            Comment


            • Re: Wat is je nieuwste aanwinst ? ( geen foto materiaal )

              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
              Ok, sluit het topic maar. Azijnpissers
              Ik ben op zoek naar een nieuwe aanwinst in de kringloop winkel: het boekje 100 jaar Duits/Belgische humor.

              Comment


              • Re: Wat is je nieuwste aanwinst ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                Paracetemol en een nieuwe vulling in een kies. Wanneer je kiespijn hebt zijn nieuwe autobanden of een camera niet belangrijk meer.
                Ziejegiedazekers?
                Bij mij neemt de tandiste nogal dikwijls ne foto van min bijters.

                Mijn Laatste aankoop tot onze volle tevredenheid is een Bissell Crosswave X 7 Cordless Pett.
                Hab nooit gedacht dat die zo grondig de vloer zou schoonmaken.


                Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                Comment


                • Re: Wat is je nieuwste aanwinst ?

                  Telenet TV box.
                  Ben benieuwd. Zal verzonden worden.
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • Wat is je nieuwste aanwinst ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                    Telenet TV box.
                    Ben benieuwd. Zal verzonden worden.
                    Ge staat achter … die is al bijna gedemodeerd. [emoji23]
                    Zie maar dat ge morgen thuis blijft.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • Re: Wat is je nieuwste aanwinst ?

                      Een inductiekookplaat (Siemens) en een set potten en pannen die ik daarvoor nodig heb.
                      Die inductiekookplaat vervangt een 23-30 jaar oude gaskookplaat die ik hier altijd gebruikt heb.
                      Voor die inductiekookplaat moest ik wel een aparte stroomkring voorzien, ik heb net 90% van de elektrische installatie vernieuwd, de kabel had ik dus al tot in de keuken liggen.
                      Die kabel moest ik vandaag nog verder doortrekken door de keukenkasten.
                      Ik was net klaar met de plaatsing van het stopcontact toen Post NL hier aan kwam met de kookplaat en de potten en pannen, daardoor kon ik meteen voortwerken om die te installeren (perfecte timing van Post NL dus).
                      Omdat de oude gaskookplaat altijd op het aanrecht had gestaan moest ik nog een gat zagen voor de inductiekookplaat (ik heb deze woning eerst gehuurd, toen was er alleen een aansluiting voor een gasvuur voorzien in de keuken) .
                      Gelukkig maken ze die inductiekookplaten tegenwoordig ook met een beperkt vermogen (totaal maximum is beperkt tot 3,7KW), daardoor werkt die op een gewoon stopcontact en heb je geen drie fasen nodig.
                      Ik heb ze net even getest (pudding gemaakt), en dat gaat véél sneller dan met een gaskookplaat waarmee meer dan 50% van de warmte verloren gaat.
                      Het grote voordeel is dus de snelheid, maar ook warmt de keuken niet zoveel op tijdens het koken, dat is op een warme zomerdag een hele verbetering.
                      Zo'n vlakke plaat is ook veel gemakkelijker proper te houden dan een gaskookplaat.
                      En als hier binnenkort de zonnepanelen worden geplaatst, dan zal die inductiekookplaat een groot deel van het jaar op zonne-energie werken in plaats van op aardgas (daardoor verschuift een deel van het verbruik van gas naar elektrisch waardoor de gasrekening ook wat lager zal worden).
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • Re: Wat is je nieuwste aanwinst ?

                        A new car.....en ben uiteindelijk voor een EV gegaan, was het beu om te wachten op mijn Mercedes CLA 250e coupé, men wist na 1,5j nog steeds geen levertijd, bestelling gecanceld dus en ineens een EV stockwagen genomen.... De Mercedes EQE 350+ ....levering 5 juli.
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • Re: Wat is je nieuwste aanwinst ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          A new car.....en ben uiteindelijk voor een EV gegaan, was het beu om te wachten op mijn Mercedes CLA 250e coupé, men wist na 1,5j nog steeds geen levertijd, bestelling gecanceld dus en ineens een EV stockwagen genomen.... De Mercedes EQE 350+ ....levering 5 juli.
                          Amai Francis, das een flinke upgrade Veel succes en plezier ermee Ik zou deze wagen ook ooit willen overwegen maar er is (voorlopig?) geen break beschikbaar.

                          Comment


                          • Re: Wat is je nieuwste aanwinst ?

                            Slik, 78.000 ballen ..
                            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                            George Orwell

                            Comment


                            • Re: Wat is je nieuwste aanwinst ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                              Slik, 78.000 ballen ..
                              Daar begint het bij hé...kan dus nog behoorlijk oplopen. Prijs gaat tot een dikke 106.000 😲.

                              Comment


                              • Re: Wat is je nieuwste aanwinst ?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                                Een inductiekookplaat (Siemens) en een set potten en pannen die ik daarvoor nodig heb.
                                Die inductiekookplaat vervangt een 23-30 jaar oude gaskookplaat die ik hier altijd gebruikt heb.
                                Voor die inductiekookplaat moest ik wel een aparte stroomkring voorzien, ik heb net 90% van de elektrische installatie vernieuwd, de kabel had ik dus al tot in de keuken liggen.
                                Die kabel moest ik vandaag nog verder doortrekken door de keukenkasten.
                                Ik was net klaar met de plaatsing van het stopcontact toen Post NL hier aan kwam met de kookplaat en de potten en pannen, daardoor kon ik meteen voortwerken om die te installeren (perfecte timing van Post NL dus).
                                Omdat de oude gaskookplaat altijd op het aanrecht had gestaan moest ik nog een gat zagen voor de inductiekookplaat (ik heb deze woning eerst gehuurd, toen was er alleen een aansluiting voor een gasvuur voorzien in de keuken) .
                                Gelukkig maken ze die inductiekookplaten tegenwoordig ook met een beperkt vermogen (totaal maximum is beperkt tot 3,7KW), daardoor werkt die op een gewoon stopcontact en heb je geen drie fasen nodig.
                                Ik heb ze net even getest (pudding gemaakt), en dat gaat véél sneller dan met een gaskookplaat waarmee meer dan 50% van de warmte verloren gaat.
                                Het grote voordeel is dus de snelheid, maar ook warmt de keuken niet zoveel op tijdens het koken, dat is op een warme zomerdag een hele verbetering.
                                Zo'n vlakke plaat is ook veel gemakkelijker proper te houden dan een gaskookplaat.
                                En als hier binnenkort de zonnepanelen worden geplaatst, dan zal die inductiekookplaat een groot deel van het jaar op zonne-energie werken in plaats van op aardgas (daardoor verschuift een deel van het verbruik van gas naar elektrisch waardoor de gasrekening ook wat lager zal worden).
                                Wij hebben sinds anderhalf jaar een inductiekookplaat (ook van Siemens) wat mij betreft tien jaar te laat. Koken en opwarmen gaat veel sneller met minder warmte verlies: de pitten passen zicht automatisch aan aan de grote van de pan bodem. Vooral in de zomer kook je op zonnepanelenstroom.
                                In tegenstelling tot wat ik eerst dacht is een aparte stroomgroep aanleggen niet nodig voor de vier pitten: het zijn slimme platen die het prima doen op een bestaande 220 volt groep van 16 amp in de keuken. Inductie koken is ook vooral veel veiliger dan op gas dat je weleens vergeet uit te zetten of uit gaat wanneer iets overkookt.

                                Comment

                                Working...
                                X