Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST
Gij draait werkelijk de wereld op zijn kop om toch maar uw gelijk te halen.
Als een bedrijf massa's geld investeert om een tracking op poten te zetten is het volgens mijn boerenverstand logisch dat dat systeem bij een pakje dat straks 2 maand "onderweg is naar het postkantoor" een alarm zou genereren.
Het zou dan logisch zijn dat Bpost zijn klant contacteert en niet omgekeerd. Eigenlijk zegt Bpost als er toch eens iets misloopt: speel zelf detective, contacteer de afzender en laat ONS vooral gerust.
Net dat (een paar regels programmeercode) maakt het systeem voor mij waardeloos.
Ik vind op de pagina waar de "toestand" van de levering staat na ingave van de code met mijn boerenverstand alvast geen verwijzing naar een mogelijkheid om te melden dat het pakje terecht is.
Ik heb trouwens kort nadat de buren het pakje afleverden Bpost telefonisch gemeld dat het terecht was. Zie jij iets wijzigen ?
Uw laatste zin kan ik volgen.
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
Bekijk bericht
Als een bedrijf massa's geld investeert om een tracking op poten te zetten is het volgens mijn boerenverstand logisch dat dat systeem bij een pakje dat straks 2 maand "onderweg is naar het postkantoor" een alarm zou genereren.
Het zou dan logisch zijn dat Bpost zijn klant contacteert en niet omgekeerd. Eigenlijk zegt Bpost als er toch eens iets misloopt: speel zelf detective, contacteer de afzender en laat ONS vooral gerust.
Net dat (een paar regels programmeercode) maakt het systeem voor mij waardeloos.
Ik vind op de pagina waar de "toestand" van de levering staat na ingave van de code met mijn boerenverstand alvast geen verwijzing naar een mogelijkheid om te melden dat het pakje terecht is.
Ik heb trouwens kort nadat de buren het pakje afleverden Bpost telefonisch gemeld dat het terecht was. Zie jij iets wijzigen ?
Uw laatste zin kan ik volgen.
Comment