Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST
Dat zou ik zo niet zeggen. Ik heb al spullen besteld bij Ali waar de prijs voor verzending voor 1-2-3 stuks hetzelfde is maar als je een 4-de bijvoegt, dan springt het even hoger. En dat is hier ook zo. Een standaard zending is tot X gram (3 bladen A4 of zoiets), een standaard pakket is tot 1 kg enzovoort. Wat ik bij Ali wel doe is een winkelmand nemen als ik bij 1 shop verschillende dingen bestel.
Bij Ebay kan je wel eens voorhebben dat ze inderdaad voor elk stuk er de volledige portkosten bijtellen. Maar dan kan je meestal het totaal opvragen en dan rekenen ze anders. Of soms betaal je inderdaad X maal de kosten maar storten ze daarna een stuk terug. Heb maar 1x moeten vragen om dat recht te zetten omdat het de spuigaten uitliep met iets van Italie. Kwam het slappe excuus dat ze niet gezien hadden dat het bij elkaar hoorde maar ze hadden het wel in dezelfde omslag gestoken.
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
Bekijk bericht
Bij Ebay kan je wel eens voorhebben dat ze inderdaad voor elk stuk er de volledige portkosten bijtellen. Maar dan kan je meestal het totaal opvragen en dan rekenen ze anders. Of soms betaal je inderdaad X maal de kosten maar storten ze daarna een stuk terug. Heb maar 1x moeten vragen om dat recht te zetten omdat het de spuigaten uitliep met iets van Italie. Kwam het slappe excuus dat ze niet gezien hadden dat het bij elkaar hoorde maar ze hadden het wel in dezelfde omslag gestoken.
Comment