Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Ik heb dikwijls te klagen over de pakjes dienst van Bpost, maar vandaag was het eigenlijk shuppen troef.
    De postbode heeft het pakket bij zich, komt aan de deur, belt NIET aan, klopt NIET aan en had al een formulier in de hand om die in de brievenbus te doen.
    Ben met heel je verhaal niet akkoord. Als deze brave man tot aan je deur komt met de bedoeling een briefje in de bus te steken waarom brengt hij dan het pakket
    zover mee ? Als er hier een postbode met een pakket aan de deur komt heeft hij altijd dit briefje al bij zich ingeval dat er niemand open doet hij niet terug naar
    zijn wagen moet om dit document te halen en dus geen tweemaal moet heen en terug lopen. Als het echt zijn bedoeling was om het briefje in je bus te deponeren
    zou hij zeker de moeite niet doen om het pakket zever mee de brengen.
    Als het een postbode is die met de fiets langs komt en soms ook kleine pakketjes moet bezorgen zijn ze al blij dat ze het kunnen afgeven want bij niet kunnen leveren
    hebben ze er nog werk bij als ze terug in het postcentrum binnen komen. Man toch ik ben al blij dat ik nooit een job als postbode heb moeten doen.
    Als er een mogelijkheid is om het in een Cubee pakjesautomaat te laten toekomen dan doe ik dan ook.

    Comment


    • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

      Hey juppekes.

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Ik heb dikwijls te klagen over de pakjes dienst van Bpost, maar vandaag was het eigenlijk shuppen troef.
      De postbode heeft het pakket bij zich, komt aan de deur, belt NIET aan, klopt NIET aan en had al een formulier in de hand om die in de brievenbus te doen.
      Maar wat die pipo niet door had was dat mijn vrouw per toeval in de keuken stond en alles heeft gezien.
      Amper een half uur geleden net hetzelfde gehad.
      We horen een auto stoppen, lawaai aan de brievenbus, autodeur dichtslaan en auto wegrijden.
      Ik ben rechtgesprongen als we de auto hoorden stoppen, maar tegen da ik aan de voordeur was, was de vogel al gaan vliegen.
      Er hangt een briefje aan de deurbel dat ze ook op het raam moeten kloppen.
      We waren met drie thuis, het raam staat open en de radio speelt hoorbaar tot buiten.
      En dat is niet de eerste keer dat dit gebeurd.
      Bootjes

      Comment


      • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

        Compleet normaal. Hier stap die ook uit zijn bestelwagen met een handvol papiertjes in zijn hand. Doet zelfs niet de moeite om het pakje te nemen. Als zelfs voorgehad dat hij met een briefje in zijn hand betrapt werd en moest bekennen dat hij het pakje zelfs niet mee had.

        Maar als niemand bij Bpost een klacht indient, dan "zijn ze goed bezig". Ik geef toe dat het niet simpel is om te vinden hoe een in te dienen: https://www.bpost.be/nl/formulieren/medewerker/postbode

        Comment


        • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

          Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
          Ben met heel je verhaal niet akkoord. Als deze brave man tot aan je deur komt met de bedoeling een briefje in de bus te steken waarom brengt hij dan het pakket
          zover mee ? Als er hier een postbode met een pakket aan de deur komt heeft hij altijd dit briefje al bij zich ingeval dat er niemand open doet hij niet terug naar
          zijn wagen moet om dit document te halen en dus geen tweemaal moet heen en terug lopen. Als het echt zijn bedoeling was om het briefje in je bus te deponeren
          zou hij zeker de moeite niet doen om het pakket zever mee de brengen.
          Als het een postbode is die met de fiets langs komt en soms ook kleine pakketjes moet bezorgen zijn ze al blij dat ze het kunnen afgeven want bij niet kunnen leveren
          hebben ze er nog werk bij als ze terug in het postcentrum binnen komen. Man toch ik ben al blij dat ik nooit een job als postbode heb moeten doen.
          Als er een mogelijkheid is om het in een Cubee pakjesautomaat te laten toekomen dan doe ik dan ook.
          Of dat ge ermee akkoord bent of niet kan mijn geen zier schelen.
          Jij maakt mij openlijk leugenachtig en dat aanvaard ik niet.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Of dat ge ermee akkoord bent of niet kan mijn geen zier schelen.
            Jij maakt mij openlijk leugenachtig en dat aanvaard ik niet.
            Schrijf ik hier ergens dat je leugens verteld. Leg maar eens uit.

            Comment


            • Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Of dat ge ermee akkoord bent of niet kan mijn geen zier schelen.
              Jij maakt mij openlijk leugenachtig en dat aanvaard ik niet.
              Geef toe dat het bij u wel een heel bizar voorval is hé. [emoji848]
              Met pakje aan de deur komen, niet aanbellen, pakje terug meenemen en briefje in de bus willen steken?
              Uw bel werkt toch nog? [emoji23]

              Lang geleden was hier ook een slechte postbode, maar toen was het anders, pakket bleef in de auto zitten, kwam niet aan de deur, stak vlug een briefje in de bus en was rap weg.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Geef toe dat het bij u wel een heel bizar voorval is hé. [emoji848]
                Met pakje aan de deur komen, niet aanbellen, pakje terug meenemen en briefje in de bus willen steken?
                Uw bel werkt toch nog? [emoji23]
                En zo had ik het ook begrepen.

                Comment


                • Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                  Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                  En zo had ik het ook begrepen.
                  Moest ik postbode zijn en geen zin hebben om dat pakje af te leveren (lees tijd winnen), dan zou ik niet eens tot aan de deur gaan maar direct iets in de bus steken.
                  Nu ja, wat is de echte reden waarom die postbode terug vertrok … dat kunnen we hier niet uit opmaken.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                    Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                    En zo had ik het ook begrepen.
                    Je bent met heel mijn verhaal niet akkoord, wat wil dat zeggen?
                    Vertel jij eens wat er dan is gebeurt betweter.
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Geef toe dat het bij u wel een heel bizar voorval is hé. [emoji848]
                      Met pakje aan de deur komen, niet aanbellen, pakje terug meenemen en briefje in de bus willen steken?
                      Uw bel werkt toch nog? [emoji23]

                      Lang geleden was hier ook een slechte postbode, maar toen was het anders, pakket bleef in de auto zitten, kwam niet aan de deur, stak vlug een briefje in de bus en was rap weg.
                      Wel bel dan eens mijn vrouw dat zij het aan jou kan vertellen.
                      Wat is me Xodverdomme dat zeg!!!!!
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                        Wel bel dan eens mijn vrouw dat zij het aan jou kan vertellen.
                        Wat is me Xodverdomme dat zeg!!!!!
                        Het is niet omdat het regent dat ge onbeschoft moet zijn hé. [emoji849]

                        Geef toe dat het een bizarre situatie is waar de postbode het zichzelf moeilijker mee maakt dan het zou kunnen.
                        Moet nu dubbel van de afstand lopen met het pakje en terug wegzetten … daar wint hij niets mee. [emoji849]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                          Je bent met heel mijn verhaal niet akkoord, wat wil dat zeggen?
                          Vertel jij eens wat er dan is gebeurt betweter.
                          Dat kan alleen uw postbode vertellen vrees ik. [emoji849]
                          Vraag het hem eens op de man af als je hem de volgende keer ziet. [emoji106]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            Je bent met heel mijn verhaal niet akkoord, wat wil dat zeggen?
                            Vertel jij eens wat er dan is gebeurt betweter.
                            Hier steek ik verder me tijd niet in maar kan wel zeggen dat jij je altijd druk maakt op Bpost, kies dan een andere die beter is om iets af te leveren.

                            Comment


                            • Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Er nog 50 jaar nog blijven over zeuren gaat er ook niets aan veranderen hoor. [emoji849]
                              Als er op 27 mei iets misloopt (elke mens kan zich vergissen) en op 12 juli de voor U voortreffelijke en sublieme tracking niet eens een alarm geeft bij Bpost zelf, is dit voor mij het failliet van gans het systeem.
                              Mocht ik nu de vraag gekregen hebben van Bpost of ik het pakje echt nog niet ontvangen heb dan zou ik daar begrip voor opbrengen (het was zoals je weet bij een buur afgegeven die het mij gebracht heeft)
                              Er loopt hier zéér zelden iets mis met hun leveringen, maar als het gebeurt dan steken ze zelf geen poot uit om het opgelost te krijgen.
                              Maar ik weet het, die tracking zal altijd heilig voor u blijven, wat er ook gebeurt.
                              Enne, ik zal er hopelijk binnen 50 jaar nog eens kunnen aan herinneren, dan ben ik vrijwel zeker de oudste Belg ooit.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

                                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                                Als er op 27 mei iets misloopt (elke mens kan zich vergissen) en op 12 juli de voor U voortreffelijke en sublieme tracking niet eens een alarm geeft bij Bpost zelf, is dit voor mij het failliet van gans het systeem.
                                Mocht ik nu de vraag gekregen hebben van Bpost of ik het pakje echt nog niet ontvangen heb dan zou ik daar begrip voor opbrengen (het was zoals je weet bij een buur afgegeven die het mij gebracht heeft)
                                Er loopt hier zéér zelden iets mis met hun leveringen, maar als het gebeurt dan steken ze zelf geen poot uit om het opgelost te krijgen.
                                Maar ik weet het, die tracking zal altijd heilig voor u blijven, wat er ook gebeurt.
                                Enne, ik zal er hopelijk binnen 50 jaar nog eens kunnen aan herinneren, dan ben ik vrijwel zeker de oudste Belg ooit.
                                Sommigen slagen er 50 jaar na datum ook in om alsnog op hetzelfde terug te komen. [emoji849]
                                Elk systeem, hoe goed ook, werkt zo correct als het gebruikt wordt, menselijke en technische fouten kunnen echter altijd.
                                In uw geval is het ook door een menselijke fout en samenloop van omstandigheden spijtig genoeg op het verkeerde spoor geraakt.
                                De tracking heeft echter ook een paar functies voor de ontvanger van de zending, een ervan is de mogelijkheid om een pakket als ontvangen aan te duiden … hetgeen u vertikte te doen en liever bleef zeuren.
                                Niets op deze wereld is perfect en pas met goede wil van iedereen kan men er het beste van maken.
                                Ik heb ook nooit gezegd dat de tracking 100% perfect is, dat is de verdraaiing dat u ervan maakt.
                                Er zijn veel ergere zaken in het leven hoor. [emoji6]
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X