Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Versoepeling maatregelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Versoepeling maatregelen

    Zojuist op 'ntv' Duitsland:
    Ukraine = 800 corona doden en 23.543 nieuwe besmettingen op één dag in Duitsland.
    Zeer zware rellen in Leipzig met ontkenners van de pandemie en de politie, maar we zagen ook gewone burgers met elkaar op de vuist gaan.

    Ziet er niet echt goed uit in de toekomst en ik heb een voorgevoel dat het nog veel erger zal worden naargelang de crisis duurt.
    Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • Re: Versoepeling maatregelen

      Gisteren de eerste keer mijn corona safe pass laten scannen. Wat een circus... We stonden met 3 aan te schuiven om binnen te gaan. Na een tijd stonden ze daar met 3 smartphones om te scannen. Bij mijn 2 voorgangers lukte het maar niet met geen van de scanners. Mijn exemplaar echter werkte direct. Als je met 3 droog staat is dat nog geen ramp. Maar als je bij een evenement daar met enkele 100 buiten staat in de regen en kou.... Dan heb je snel geen goesting meer om te gaan.

      Comment


      • Re: Versoepeling maatregelen

        Ook gisteren cafeetje gedaan, uitbaatster heeft niks gevraagd ook aan andere klanten niet, mondkapje gewoon onder haar kin ....
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • Re: Versoepeling maatregelen

          Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
          Ook gisteren cafeetje gedaan, uitbaatster heeft niks gevraagd ook aan andere klanten niet, mondkapje gewoon onder haar kin ....
          Dat zou dan voor mij weer een reden zijn om terug buiten te stappen.
          Hombre

          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

          Comment


          • Re: Versoepeling maatregelen

            Ik wou eens informeren of men zicht had wanneer we hier uitgenodigd gaan worden voor de derde prik als + 74 jarigen. Zelfs een 0800 nummer (0800-14689). Ik weet nu na 7 minuten al een keer of tien dat dat het nummer "van de autoriteiten" is en dat ik "binnen enkel ogenblikken" ga geholpen worden.

            Ergens in VRT nieuws gevonden dat het normaal 6 maanden na de 2de prik zou zijn, wat voor ons eind november zou betekenen.
            Word je nu opnieuw uitgenodigd of moet je het zelf maar uitzoeken ?
            Last edited by nete; 8 november 2021, 16:22.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • Re: Versoepeling maatregelen

              Verleden week een mail gekregen dat ik een nieuw bericht had in mijn e-box,uitnodiging voor 3e prik.14 dagen op voorhand.
              Ook te vinden in mijnburgerprofiel.
              Tot nu toe niets op papier gekregen zoals eerste keer.

              Comment


              • Re: Versoepeling maatregelen

                Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
                Verleden week een mail gekregen dat ik een nieuw bericht had in mijn e-box,uitnodiging voor 3e prik.14 dagen op voorhand.
                Ook te vinden in mijnburgerprofiel.
                Tot nu toe niets op papier gekregen zoals eerste keer.
                Je kan hiervoor afmelden makker.
                Dan krijg je alles terug per brief in de bus.

                Comment


                • Re: Versoepeling maatregelen

                  Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                  Je kan hiervoor afmelden makker.
                  Dan krijg je alles terug per brief in de bus.
                  Je krijgt altijd en elektronisch (indien gekend) en per post.
                  Geen reden om uit te schrijven.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • Re: Versoepeling maatregelen

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Ergens in VRT nieuws gevonden dat het normaal 6 maanden na de 2de prik zou zijn, wat voor ons eind november zou betekenen.
                    Word je nu opnieuw uitgenodigd of moet je het zelf maar uitzoeken ?
                    Het is in theorie niet op zes maand, maar minstens zes maand … 9 maand is ook meer dan 6. [emoji6]
                    En ja, je krijgt dan ook een uitnodiging.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • Re: Versoepeling maatregelen

                      Uitgenodigd wordt je, ik ben wel 3x uitgenodigd, via ebox-burgerprofiel, via mail - cov19-vaccin@doclr.be en met brief door agentschap Zorg & gezondheid.
                      https://ggpics.be/

                      Comment


                      • Re: Versoepeling maatregelen

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Word je nu opnieuw uitgenodigd of moet je het zelf maar uitzoeken ?
                        Zonet in mijn mailbox mijn uitnodiging ontvangen René. En blijkbaar zal er ook een met de post komen. Eind november is het gepland.

                        Comment


                        • Re: Versoepeling maatregelen

                          Op 17/11 mijn derde spuit, aha cesar.
                          Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • Re: Versoepeling maatregelen

                            Jawatte, het gaat hard in het VL Hetgeen ik nu ga schrijven kan je wel na klap, of met een vinger wijzen noemen, maar onze Vlaamse regering maakte zich dik omdat bij het begin van de 4de golf er een verstrenging kwam in Vlaanderen en in Brussel niet. Zij waren immers de baarlijke duivels. Nu met al de Vlaamse versoepelingen halen we de Brusselaars in, op alle fronten. En vlug zo lijkt het. In ieder geval, het eerste geval in de nabije familie is een feit. Ik hoop dat de 2 vaccins haar uit het hospitaal houden, zij is een beleeft persoon van 84j. Dus isolatie hangt boven ons hoofd, we gaan om een eerste indicatie om een zelftest, en indien positief om een PCR test in het centrum. Zij is dan ook nog 3 dagen met vrienden, een 12tal op een vakantie hoeve geweest, juist in de besmettelijkste tijd, dus de 3dagen voor ze ziek werd.
                            https://ggpics.be/

                            Comment


                            • HuhRe: Versoepeling maatregelen

                              Ik vraag mij af: met hoeveel tussentijd mag je het anti griep vaccin en de boosterprik C19 ontvangen, of maakt het niet uit?
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

                              Comment


                              • Re: Versoepeling maatregelen

                                Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
                                Zonet in mijn mailbox mijn uitnodiging ontvangen René. En blijkbaar zal er ook een met de post komen. Eind november is het gepland.
                                Hier nog niks, tweede prik was 21 mei. Wel vorige week griep-prik gaan halen, hoeveel tijd moet er dan tussen gelaten worden ?
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X