Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Versoepeling maatregelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Versoepeling maatregelen

    Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht

    Maar die kans van 1 op een paar miljoen voor die vaccinatie....
    Inderdaad dat is te verwaarlozen doch ..
    Het verschil zit hem in het aantal personen dat gevaccineerd wordt tegenover het aantal personen dat dat medicijn slikt en dat geeft uiteraard een vertekend beeld

    Weinig mensen rekenen in percentages maar in reële cijfers, en daar heb je dan het grote verschil
    Omdat er zo enorm veel mensen worden gevaccineerd zijn er uiteraard ook meer problemen vastgesteld dan het relatief kleine aantal dat problemen heeft met een anti depressieva of andere medicatie

    Het is gewoon pure logica en allemaal niet ver te zoeken wat mensen denken

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • Re: Versoepeling maatregelen

      Hoe gek kan het zijn
      Voor mijn derde prik gaf Covidsafe een groene kaart.
      Bij de derde prik, krijg ik drie certificaten
      De eerste prik een rood certificaat
      De tweede prik een groen certicaat
      De derde prik een Rood certificaat
      En het derde certificaat draagt zoals het tweede 2/2 als teller
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • Re: Versoepeling maatregelen

        Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
        Hoe gek kan het zijn
        Voor mijn derde prik gaf Covidsafe een groene kaart.
        Bij de derde prik, krijg ik drie certificaten
        De eerste prik een rood certificaat
        De tweede prik een groen certicaat
        De derde prik een Rood certificaat
        En het derde certificaat draagt zoals het tweede 2/2 als teller
        Echt op z'n belgisch dus

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • Re: Versoepeling maatregelen

          Hey juppekes.

          Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
          Hoe gek kan het zijn
          Voor mijn derde prik gaf Covidsafe een groene kaart.
          Bij de derde prik, krijg ik drie certificaten
          De eerste prik een rood certificaat
          De tweede prik een groen certicaat
          De derde prik een Rood certificaat
          En het derde certificaat draagt zoals het tweede 2/2 als teller
          Ik ben net thuis van mijn derde prik.
          En daar hebben ze haarfijn uitgelegd dat de covidsafe in de eerst komende twee weken rare kuren kan hebben.
          Na een week of twee zou alles in orde moeten zijn.
          Bootjes

          Comment


          • Versoepeling maatregelen

            Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
            Hoe gek kan het zijn
            Voor mijn derde prik gaf Covidsafe een groene kaart.
            Bij de derde prik, krijg ik drie certificaten
            De eerste prik een rood certificaat
            De tweede prik een groen certicaat
            De derde prik een Rood certificaat
            En het derde certificaat draagt zoals het tweede 2/2 als teller
            Is logisch maar ze gaan het toch aanpassen zoals aangekondigd.
            Een vaccin is pas na twee weken goed, dus derde vaccin is nog niet geldig en tweede wel.
            Ondertussen gewoon tweede laten zien.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • Re: Versoepeling maatregelen

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              ...........................
              Ondertussen gewoon tweede laten zien.
              Een derde vaccin impliceert dat je ook een eerste en een tweede gehad hebt.
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • Versoepeling maatregelen

                Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                Een derde vaccin impliceert dat je ook een eerste en een tweede gehad hebt.
                Beweert iemand het omgekeerde? [emoji848]
                App is ontwikkeld toen er maar sprake was van twee vaccins.
                Logisch dat er dan mogelijks ooit een update van een app moet komen als er na de ontwikkeling veranderingen zijn.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • Re: Versoepeling maatregelen

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Is logisch maar ze gaan het toch aanpassen zoals aangekondigd.
                  Een vaccin is pas na twee weken goed, dus derde vaccin is nog niet geldig en tweede wel.
                  Ondertussen gewoon tweede laten zien.
                  Daar is helemaal niets logisch aan.
                  Het resultaat is fout. Wanneer je in de reeks van vaccins, besmettingen eenmaal een GROEN hebt gekregen moet dit blijvend GROEN zijn zolang men geen beperkende werktijdstijd heeft opgelegd in de voorwaarden.

                  En "derde prik" is inderdaad een verkeerde titel. Wie een Johnson-vaccin heeft gekregen heeft voldoende met 1 prik en daar krijg je een COVID19safe die groen is na x dagen. We spreken daar dan van een tweede prik en niet een derde.
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • Re: Versoepeling maatregelen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                    Daar is helemaal niets logisch aan.
                    Het resultaat is fout. Wanneer je in de reeks van vaccins, besmettingen eenmaal een GROEN hebt gekregen moet dit blijvend GROEN zijn zolang men geen beperkende werktijdstijd heeft opgelegd in de voorwaarden.

                    En "derde prik" is inderdaad een verkeerde titel. Wie een Johnson-vaccin heeft gekregen heeft voldoende met 1 prik en daar krijg je een COVID19safe die groen is na x dagen. We spreken daar dan van een tweede prik en niet een derde.
                    Als je enkel bij je mening blijft dat alles fout is en niet de info in aanmerking wil nemen. [emoji849]

                    Nogmaals, de app is gemaakt toen er sprake was van maximaal 2 vaccins en het werd groen twee weken na het laatste vaccin.
                    Nu is er een bijkomend vaccin, de app kan/kon daarmee nog niet overweg en ziet enkel dat uw laatste vaccin geen twee weken oud is.

                    Maar zoals reeds aangekondigd werd, wordt een update voorzien om dit op te lossen.
                    Net als elke andere software ter wereld zijn er steeds bugfixes, verbeteringen en extra functies die later toegevoegd worden.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • Re: Versoepeling maatregelen

                      Bij mij blijft die kloterij maar duren - totaal niks in aantocht - behalve de bevestiging dat ik er recht op heb. Daar ben ik vet mee!
                      Het is een schande hoe dit land met z'n chronisch zieken om gaat - nog in geen enkele vaccinatiefase heeft het administratiefproces gelopen zoals het moet - één ding is wel in orde - het vaccinatiecentrum zelf werkt zoals het hoort.
                      We zijn weer scherp - zoals de naalden!
                      En groen heb ik ook - ik lach

                      Comment


                      • Re: Versoepeling maatregelen

                        Gisteren las ik dat gevaccineerden minder vatbaar zijn voor C19 infecties, maar 3 maanden na de laatste injectie is dat al flink afgenomen, die bescherming.
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

                        Comment


                        • Re: Versoepeling maatregelen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                          Even mijn verhaal om aan geven hoe vreemd de menselijke psyche werkt.
                          Flink wat jaren geleden een namiddagje gewerkt in de tuin, wat snoeien en opruimen. Tegen de avond nog een lekkere zelfgemaakte pizza gegeten, tot zover niets aan de hand.
                          In de loop van de nacht wordt ik wakker, misselijk, nat van het zweet. En een vervelend rood vlekje op mijn knie, lijkt wat op een muggenbeet. Overgeven, koorts meten: 40 graden. Dan maar de dokter van wacht gebeld. Die onderzoekt me even en heeft meer aandacht voor dat rode vlekje. Het is dan ook schrikken als de dokter een ziekenwagen laat uitrukken. Meteen naar UZ Leuven!
                          In het ziekenhuis krijg ik verschillende antibiotica baxters en om de zoveel uur komt men de rode vlek, die ondertussen flink groter is geworden, opmeten en omlijnen. Geen enkele medicatie lijkt te werken en als de infectie blijft groter worden kan zelfs overwogen worden om het been te amputeren.
                          Na een dag of twee, op een zondag, besluit men met spoed een operatie uit te voeren om van de infectiehaard een biopsie te nemen om zo de juiste bacteriestam te kunnen identificeren.
                          Dat beestje blijkt dan een stafylokokken of streptokokken (ik weet het niet meer) dat zich onderhuids heeft genesteld bij een oppervlakkige, niet zichtbare verwonding tijdens het tuinieren.
                          Ondertussen is dat been zodanig gezwollen dat buigen onmogelijk wordt en dat de huid onder spanning staat.
                          Na enkele dagen begint met behulp van de juiste antibiotica de infectie te stoppen en langzaam af te nemen. Al bij al een drie weken opname in UZ Leuven en een half jaar revalidatie omdat stappen niet meer mogelijk was.
                          En wat heeft dit hele verhaal met de menselijke psyche te maken? Wel, ik heb enkele jaren geen pizza meer kunnen zien laat staan eten zonder misselijk te worden. En ik weet heel goed dat die pizza er niets mee te maken had. Maar ergens in het hoofd werd er een connectie gemaakt pizza=ziek=spoedopname+bijna dood.
                          Ik begrijp dan ook de mensen die menen ziek te worden door het vaccin. Ik laat het aan de dokters over om te bepalen dat er effectief een verband is, mijn mening doet er niet toe.
                          Heftig verhaal. Doet me denken aan wat ik eens op tv zag (ik dacht in de docu reeks "Besmet" op vrt, over het Instituut voor Tropische Geneeskunde). Een vrouw die op vakantie in de Dominicaanse republiek gestoken was door een mug, nadien een enorm opgezwollen been kreeg en terug thuis ei zo na haar been moest geamputeerd worden. Ik vind het niet direct terug (het betrof een Britse vrouw) maar wel gelijkaardig verhaal (Duitse vrouw) : "Beangstigende kettingreactie na insectenbeet doet Sonja beide benen en arm verliezen" klik.

                          Sedertdien volg ik de raad van Inst.Trop.Gen. ttz zorg dat er geen staand water in uw tuin is.
                          Hier ook nog wat bijkomende info over wondroos. https://www.huidcentrumgent.be/huidz...s-of-wondroos/

                          Zou het kunnen Hombre, dat je voorafgaand aan het tuinieren een muggenbeet (vd tijgermug) had opgelopen?

                          Comment


                          • Re: Versoepeling maatregelen

                            Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                            Gisteren las ik dat gevaccineerden minder vatbaar zijn voor C19 infecties, maar 3 maanden na de laatste injectie is dat al flink afgenomen, die bescherming.
                            En dan las ik vandaag dat.

                            Het is nog onduidelijk hoe lang je precies beschermd bent tegen het coronavirus als je de twee prikken hebt gehad.
                            Maar wat wél bekend is, is dat de bescherming drie maanden na vaccinatie 'nog onverminderd hoog is', stelt het CBG.

                            Comment


                            • Re: Versoepeling maatregelen

                              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              En dan las ik vandaag dat.
                              Ik bedoelde dat je na 3 maanden het virus terug meer kan overdragen, daar was ik niet duideijk
                              , het was dat wat ik las.
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

                              Comment


                              • Re: Versoepeling maatregelen

                                Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
                                Zou het kunnen Hombre, dat je voorafgaand aan het tuinieren een muggenbeet (vd tijgermug) had opgelopen?
                                Wondroos of Erysipelas komt wel degelijk van een infectie in een soms minuscuul wondje.
                                Meer dan 20% overlijdt er aan en de kans het opnieuw te krijgen is zeer groot.
                                Het minste wondje moet met de grootste aandacht opgevolgd worden.
                                Zelf al meerdere keren gehad in beide benen en ook al op spoed beland.
                                Kans op overlijden was eens ingeschaald op 65%, dan slik je wel twee keer als ze dat komen zeggen.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X