Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Basta terug nodig

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Basta terug nodig

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
    VerSeg woont gunstig als er pakjes moeten besteld worden, zo te lezen.
    Dat hangt vooral af van de chauffeur ... vroeger (paar jaar geleden) veel problemen gekend met zowel bPost als PostNL ... melden als geleverd zonder langs te komen of niet thuis wanneer we wel thuis waren. [emoji56]
    Die zijn vervangen en de huidige chauffeurs doen het goed. [emoji106]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Dat hangt vooral af van de chauffeur ... vroeger (paar jaar geleden) veel problemen gekend met zowel bPost als PostNL ... melden als geleverd zonder langs te komen of niet thuis wanneer we wel thuis waren. [emoji56]
      Die zijn vervangen en de huidige chauffeurs doen het goed. [emoji106]
      Voor zware gebruikers doen ze al iets meer hé Freddy
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

Comment

• Basta terug nodig

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Voor zware gebruikers doen ze al iets meer hé Freddy
        We hebben een rechtstreeks transport. [emoji23]
        Misschien moeten we ergens een depot huren en een verdeelpunt maken. [emoji2][emoji2][emoji2]
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Geschat/werkelijk uur van levering kan afhangen van meer factoren, waaronder aantal stops, verkeersdrukte, maar ook van het traject (en oponthoud langs dat traject)
          Maar toch ook of je levering gebeurt op een "gebruikelijk" traject of niet?
          Ik bedoel, stel je woont ergens waar de bode sowieso passeert (moet passeren) of je woont ergens "ver weg van alles" waar de bode speciaal voor moet omrijden? Mogelijk een groot verschil denk ik zo.
          Verseq woont gunstig als er pakjes moeten besteld worden, zo te lezen.
          Jullie zijn toch wel koppig hé. Ik heb het hier niet over hun stiptheid of over slechte service, enkel en alleen dat ik één keer tijdens de dag van levering zag staan hoeveel leveringen er nog voor mij waren (wat een indicatie is en een tracking nut geeft), maar dat het gisteren weer was van "tussen 8 en 17 uur". Als jullie allemaal zo'n "dagvenster van 11 uur" normaal vinden is dat OK hoor...
          En dan lees ik hier dat het bij anderen blijkbaar nog wel werkt met het aantal leveringen, dus blijkbaar wanorde troef.
          En nu op naar 2020
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Nete, mix je DPD niet met bPost?
            Daar zie je het aantal stops.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Nete, mix je DPD niet met bPost?
              Daar zie je het aantal stops.
              Nee hoor, zie #330, het was wel degelijk Bpost. Vandaar mijn ongeloof dat dit alweer teruggeschroefd is naar de belachelijke toestand voorheen.

Alvast iedereen een heel gelukkig en gezond 2020 !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Jullie zijn toch wel koppig hé. Ik heb het hier niet over hun stiptheid of over slechte service, enkel en alleen dat ik één keer tijdens de dag van levering zag staan hoeveel leveringen er nog voor mij waren (wat een indicatie is en een tracking nut geeft), maar dat het gisteren weer was van "tussen 8 en 17 uur". Als jullie allemaal zo'n "dagvenster van 11 uur" normaal vinden is dat OK hoor...
                En dan lees ik hier dat het bij anderen blijkbaar nog wel werkt met het aantal leveringen, dus blijkbaar wanorde troef.
                En nu op naar 2020
                Toch vreemd dat volgens #344, ongeacht een breed aangekondigde leveringsvenster de postbode gewoon altijd 's morgens omstreeks het zelfde uur bij Verseq komt de pakjes leveren. Dat duidt er toch op dat een zekere route wordt gevolgd? De postbode doet dat hier ook. Bij u waarschijnlijk ook.
                Wij kunnen toch niet meer dan onze ervaringen weergeven en als die nu toevallig eens een enkele maal afwijken van uw ervaring ... dan is dat maar zo.

Een fantastisch 2020 aan iedereen!!

Comment

de postbode gewoon altijd 's morgens omstreeks het zelfde uur bij Verseq komt de pakjes leveren.
                  Mijn opmerking gaat daar niet over. Was hier vroeger ook zo, nu al een paar uur later.

Een tracking systeem met enkel de mededeling "tussen 8 en 17 uur" is voor mij als tracking systeem gewoon belachelijk.
                  Dat is mijn opmerking hierover, al wat jullie er nu rond breien van op een veilige plaats of een afhaalpunt enz... is puur rond de pot draaien over wat ik bedoel.
                  Ben ik over het algemeen tevreden van Bpost als bezorger: JA
                  Vind ik dat hun huidig trackingsysteem ook maar het minste nut heeft: NEE

Comment

Mijn opmerking gaat daar niet over. Was hier vroeger ook zo, nu al een paar uur later.

Een tracking systeem met enkel de mededeling "tussen 8 en 17 uur" is voor mij als tracking systeem gewoon belachelijk.
                    Dat is mijn opmerking hierover, al wat jullie er nu rond breien van op een veilige plaats of een afhaalpunt enz... is puur rond de pot draaien over wat ik bedoel.
                    Kunnen we het er nu niet gewoon simpel over eens zijn dat het tracking systeem voor u geen zin heeft en voor ons, die maar rond het probleem blijven breien, ook niet? Want worden de pakjes niet geleverd, zowel bij u en bij ons?

Comment

Kunnen we het er nu niet gewoon simpel over eens zijn dat het tracking systeem voor u geen zin heeft en voor ons, die maar rond het probleem blijven breien, ook niet? Want worden de pakjes niet geleverd, zowel bij u en bij ons?
                      Amen

Comment

• Basta terug nodig

Het is uiteraard je volste recht dat (persoonlijk) onnuttig te vinden ... anderen zien daar geen problemen in en hebben uiteraard ook het volste recht er niet over te klagen.
                        Ieder zijn mening zou ik willen besluiten. [emoji106]

Dat er voor mij nu staat tussen 08:30 en 10:30 of tussen 08:30 en 17:00 of helemaal geen uur en enkel een datum verandert toch niets aan zijn ronde. [emoji6]
                        Zoals eerder al door mezelf en anderen aangegeven ... het is vooral nuttig om de “dag” van levering te kennen, het uur is dat van de dagelijkse ronde van de postbode en ongeveer altijd hetzelfde.

Ik vraag me zelfs af of dit eigenlijk allemaal wel kan met de wet op de privacy ... er wordt toch heel veel data over die bestuurder vrijgegeven zoals zijn gevolgde route, de tijd dat hij erover doet en nog veel meer.

Veel pakjesplezier dit jaar. [emoji6]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Zoals eerder al door mezelf en anderen aangegeven ... het is vooral nuttig om de “dag” van levering te kennen, het uur is dat van de dagelijkse ronde van de postbode en ongeveer altijd hetzelfde.
                          "Ongeveer altijd hetzelfde": vroeger wel, nu al veel minder te voorspellen, waarschijnlijk omdat ze meer werk krijgen.
                          Trouwens, als ik de reacties eens tussen de lijntjes herlees krijg ik van iedereen in feite gelijk: een resem adviezen om de levering aan te passen (en de nutteloze tracking dus te omzeilen) zodat ik niet moet thuisblijven tot ze langskomen.
                          Besluit nog even herhalen:

Uiteraard respecteer ik ieders mening.

Comment

Wat ik vooral vervelend vind, is dat je niet altijd goed weet met welke firma er verzonden zal worden,
                            kom je nogal dikwijls maar achteraf te weten als je track gegevens binnen krijgt.
                            En dat die mannen meestal hun eigen parcelShops hebben, zo heeft DPD er hier eentje op 300 meter van ons huis
                            en moet ik voor een levering van GLS minstens vier Km ver als ik niet thuis wil of kan laten leveren.

Comment

• Basta terug nodig

Trouwens, als ik de reacties eens tussen de lijntjes herlees krijg ik van iedereen in feite gelijk: een resem adviezen om de levering aan te passen (en de nutteloze tracking dus te omzeilen) zodat ik niet moet thuisblijven tot ze langskomen.
                              Neen dat is geen gelijk geven, maar u de kans bieden om er u wat minder druk in te maken. [emoji16]
                              Of als ik tussen de regeltjes lees, dan is een tracking zelfs niet nodig en kan die ook niet slecht zijn. [emoji6]
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                                Wat ik vooral vervelend vind, is dat je niet altijd goed weet met welke firma er verzonden zal worden,
                                kom je nogal dikwijls maar achteraf te weten als je track gegevens binnen krijgt.
                                Of dat je kiest via PostNL (voorbeeld) en dat ze het toch veranderen zonder u daarbij iets te vragen.
                                De ene weet hoe en waar hij mag leveren, de andere niet.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X