Re: Basta terug nodig
Anderzijds, om een zodanige groei te kennen als CB moeten ze bij de meerderheid van de klanten toch nog steeds een goede reputatie hebben.
Dergelijke verkopers richten zich specifiek tot de ongeduldige klanten ... als het er maar snel is, ook al kost het wat meer.
En eigenlijk zijn ze nog redelijk van prijs (niet alles) ... andere winkels zijn voor bepaalde producten misschien goedkoper, maar dan moet je ze ofwel zelf halen ofwel soms wel extreme transportkosten of supplementen (Visa, PayPal, ...) betalen ... die zitten bij CB mee in de prijs.
Als men enkel dat bekijkt wel ja, maar men moet ook rekening houden met het percentage.
Over een Windows worden soms 20.000 klachten gemeld ... maar op de tientallen miljoenen gebruikers is dat peanuts.
Negatieve zaken worden altijd sneller gepost dan positieve.
De volgende keer dat ge daar iemand aan de lijn hebt, vraag dan eens hoe dat komt. [emoji6]
Oorspronkelijk geplaatst door nete
Bekijk bericht
Liever een paar euro meer betalen dan bestellen in één of andere exotische shop.
En eigenlijk zijn ze nog redelijk van prijs (niet alles) ... andere winkels zijn voor bepaalde producten misschien goedkoper, maar dan moet je ze ofwel zelf halen ofwel soms wel extreme transportkosten of supplementen (Visa, PayPal, ...) betalen ... die zitten bij CB mee in de prijs.
Als je nu eens de klantenberichten op hun Facebook pagina doorloopt moet je toch wel even slikken.
Over een Windows worden soms 20.000 klachten gemeld ... maar op de tientallen miljoenen gebruikers is dat peanuts.
Negatieve zaken worden altijd sneller gepost dan positieve.
Maar wat me nog het meeste stoort is dat gewauwel over die "onverwachte" drukte...
Comment