Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Operatoren bevoordelen prepaid-kaarten ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Operatoren bevoordelen prepaid-kaarten ?

Ik lees niet slordig en ik roep ook niet naar mensen met gekleurde hoofdletters (wat je trouwens met andere mensen ook doet).
    Je las wel degelijk slordig. Waar in de beeldopname zie jij dan staan dat 1 MB meer zou kosten dan 0.03 euro, btw inclusief ?

Ik lees daar : 1,4719 MB verbruik tussen 2 april en 1 mei voor 0,0365 euro. En daaronder nog eens herhaald als totaal bedrag excl. BTW.

Je las dus verkeerd, ging op die verkeerde lezing een foute aanname maken, enzovoort. Ik heb je daar op gewezen, niet meer dan dat, maar je kan daar niet mee om, niet mijn zorg.

Het je goed gezien dat MB en BTW in drukletters staan ?

1) in hoofdletters staat dat ook op de faktuur en is zelfs een normale schrijfwijze.

2) in vet zetten en kleur is voor de duidelijkheid, de aandacht zetten op waar het om gaat

Dat is perfekt aanvaard op fora. Dat een enkeling erover struikelt en daar over begint te jammeren is zijn eigen zaak.

Ik zal de forumetiquette er even bij halen, wel even GOED lezen en JUIST interpreteren, ik zal voor de duidelijkheid weer kleur gebruiken in de quote zelf, het bestuur zal mij daar wellicht niet op aanspreken, 't is nogmaals voor de duidelijkheid en ik zal er wat cursief gedrukte uitleg bijzetten :

7.13.5 HOOFDLETTERGEBRUIK

Plaats nooit berichten of titels ervan geheel in hoofdletters en/of vetgedrukt. DAN LIJKT HET NAMELIJK ALSOF JE AAN HET SCHREEUWEN BENT!!! (voorbeeld van schreeuwen = ALLES zo geschreven)

Het ‘creatief’ gebruik van hOoFdleTtErS en andere tekens in de teksten draagt niet bij tot de leesbaarheid van het forum en wordt stellig afgeraden.
    Zie je, niets over het ' verduidelijkend ' gebruik van vette letters en of kleuren want dat is juist iets dat de leesbaarheid verbeterd, mist selectief gebruikt.

En ik schrijf geen hele zinnen in hoofletters ook niet, enkel hier en daar een woord of uitdrukking.

Ik gebruik ook heel weinig scheldwoorden en haast nooit om een welbepaalde persoon of deelnemer aan een forum, een stempel te geven. Wel zal ik personen op bepaalde fouten wijzen. Dat is niet hetzelfde als zeggen het dan foute personen zouden zijn. Als ik schrijf dat je een bepaalde tekst of afbeelding van een tekst slordig hebt gelezen en ook aantoon waarom, dan gaat het over dat ogenblik, die tekst en niet over de slordigheid van de poster in het algemeen of specifiek bij het lezen.
    Last edited by Empe; 16 januari 2016, 11:18.

Comment

@ Nabi

Wat brengt jouw verhaal nu bij tot de vraag van Nete ?

Ofwel is het een suggestie dat Nete beter af zou zijn bij zo'n Proximus oplossing ofwel is het een persoonlijk verhaaltje naast de kwestie (net zo naast de kwestie als die van Pete).

Een andere reden zie ik niet direct waarom je over Proximus zou begonnen zijn. Erger is dat je niet eens de moeite nam om de openinspost van Nete te lezen, goed te lezen.

Zeg Nete
      Het gatt hier toch over Proximus?
      Nete gaf daar al aan dat het om BASE abonnement ging ... dat noem ik pas getuigen van weinig respekt, een openingspost maar halvelings lezen en dan toch willen reageren om te reageren. En je ziet, het gaat mij om de essentie in je tekstje ... ik zwijg in alle talen over je taalfout die immers enkel maar een tikfout kan zijn, overkomt iedereen wel eens, maar de meesten zullen hun post herlezen en zo'n foutje even rechtzetten ( gatt ? ).

Je had net zo goed je ervaringen met Golden Retrievers kunnen neerpennen ... het zou niets bijdragen aan de vaststelling van Nete.

Er zijn ook mensen die een kaars zouden gaan laten branden bij het beeld van Maria of een andere heilige die over communicatie zou gaan, dat was ook een goede tip geweest voor Nete voor wie daarmee ervaring zou hebben gehad.

Maar al net zoveel naast de kwestie.
      Last edited by Empe; 16 januari 2016, 11:51.

Comment

Nog even naast de kwestie (het is hier toch chit-chat, nietwaar?): Hoe gaat het met je hart trouwens? Als je je zó opwindt over 10ct per extra MB boven de 1GB of boven 2 GB. Tjonge, tjonge...
        Terwijl nete toch al had opgeroepen tot kalmte:

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Kalm mensen !
        Last edited by nabi; 16 januari 2016, 13:41.

Comment

Als Empe heb ik geen hart, ben gewoon een nick die werkt met data, gegevens en liefst feiten en of bronnen die bepaalde meningen kunnen staven of juist ontkrachten.

Als mens ben ik niet beschikbaar voor koffieklets of toogpraat, zo ben ik geboren en zo zal ik sterven, 't zit in de genen.

Ik ben heel sociaal voelend maar echt geen sociaal mens ...

En mijn hart ? Tja, stervend zeker, zoals elk hart na de geboorte ... weer een vraag van jou die niet terzake is.

Had ik al geschreven dat ik schoenmaat 41 heb ?

Comment

Quod erat demonstrandum

Comment

Moderator Note: Spijtig dat hier een discussie weer vervalt in wederzijdse verwijten. De berichten met de hevigste 'op de man' reacties zijn verwijderd, evenals enkele gerelateerde opmerkingen omdat deze niet langer relevant waren.
              Last edited by Laurens; 17 januari 2016, 10:18.
              Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
                Moderator Note: Spijtig dat hier een discussie weer vervalt in wederzijdse verwijten. De berichten met de hevigste 'op de man' reacties zijn verwijderd, evenals enkele gerelateerde opmerkingen omdat deze niet langer relevant waren.
                U schrijft het heel goed met "weer vervalt..."
                Dat bepaalde berichten, met oa. verwijten, verwijderd worden, akkoord, maar dat hetgeen ik schreef "Typisch, een schoolvoorbeeld van Chit Chat" ook verwijderd wordt, dat begrijp ik niet.
                Het is nochtans een waarheid als een koe. Nu, jullie laten staan/verwijderen/plaatsen een slotje op, wat jullie willen hé.
                Prettige zondag nog, Gent-Anderlecht wacht....

Comment

Beetje raar dat Pete hier wordt geblockt en de aanstoker van heel het verhaal niet ?
                  Als je gaat kijken op zijn profiel schoffeert en roept die man wel naar andere mensen ook.
                  Blijkbaar mogen HOOFDLETTERS gebruiken dan toch en wordt dit niet beschouwd als roepen zoals het reglement zegt.
                  Voor het overige een belachelijke discussie en een schoolvoorbeeld van hoe het op een forum niet moet (ook langs de zijde van de moderators)

Begrijp me niet verkeerd, ik kom hier meestal zonder inloggen als gast lezen omdat ik van foto's hou (en ze zelf niet kan maken jammer genoeg), en dan vind ik het spijtig dat mensen die alleen kunnen zagen en klagen op het forum rustig hun gang mogen gaan en mensen die een positieve (doch soms harde, geef ik toe) bijdrage leveren plots worden gestraft.

PS : voor ik het vergeet. Zelf heb ik Binge 15 van Jim, een aanrader.
                  Last edited by john_d; 17 januari 2016, 18:59.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door john_d Bekijk bericht

PS : voor ik het vergeet. Zelf heb ik Binge 15 van Jim, een aanrader.
                    Heb ik ook bekeken, niet slecht, maar toch gebuisd in vergelijking met Mobile Vikings.

Met Binge 15 bij 1GB data krijg ik 59 minuten beltijd, Met Mobile Vikings 15 euro heb ik 2 GB data en 100 minuten bellen (ofwel 4GB data en toch nog 50 minuten bellen).

Tenzij 10000 SMS-en belangrijk zijn voor jou.
                    Last edited by nete; 17 januari 2016, 19:33.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      maar dat hetgeen ik schreef "Typisch, een schoolvoorbeeld van Chit Chat" ook verwijderd wordt, dat begrijp ik niet.
                      Ik denk dat het is omdat de posts waar die uitdrukking naar verwijst (schelden en tieren en zo) verwijderd werden, waardoor jouw post als reactie daarop, daarna een beetje in het ijle zou gaan hangen. Lijkt me niet helemaal onlogische redenering van die mod.

Comment

Nog wat verder gekeken (MV nog niet geactiveerd) en AldiTalk lijkt nog misschien iets beter voor mij:

Ik koop een Mix bundel voor 8 euro: dat zijn 320 eenheden, minuten of MB of SMS. SMS gebruik ik nauwelijks.
                        Als ik dan bv 150 minuten denk te bellen dan heb ik nog 170MB data. Koop ik daar nog een DataS pakketje bij (400MB), dan heb ik voor 12 euro 150 belminuten en 570MB data. EN ga ik over die 570MB laad ik gewoon 4 euro bij voor 400MB supplementair. Vraagt natuurlijk wat meer "administratie" dan bij MV om 3 euro te "besparen".
                        Last edited by nete; 22 januari 2016, 20:59.

Comment

Toch maar voor het beetje luxe gekozen: Mobile Vikings.
                          Gisteravond rond middernacht activatie SMS verstuurd en vanmorgen half elf is nummeroverdracht rond: da's wel straf.

Comment

Hoop dat je "tijdelijk" gelukkig bent ... binnen een paar maand lezen we wel wat nieuwe kritiek op MV en zoek je weer wat anders.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Wat hebben jullie op een maand allemaal te vertellen. 150 minuten bellen. Ik zet 15€ belwaarde op mijn prepaid en dat krijg ik op 1 jaar nog niet opgebeld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pogi Bekijk bericht
                                Wat hebben jullie op een maand allemaal te vertellen. 150 minuten bellen. Ik zet 15€ belwaarde op mijn prepaid en dat krijg ik op 1 jaar nog niet opgebeld
                                Het gaat hier over data, minder over bellen. Herlees #1 en #3 misschien eens.

Comment

Working...
                                X