Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik ben een voorbeeldige chauffeur

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Ik ben een voorbeeldige chauffeur

    Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    ongeveer 110km/h. Was regenachtig en vrij slecht verlicht, dus de snelheid die ik aanhield was binnen de veilige grenzen
    euh ?
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #92
      Re: Ik ben een voorbeeldige chauffeur

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      euh ?
      Ja..., je reactie had ik wel verwacht. Waarschijnlijk op dit late uur een bakje azijn gedronken. In een ander draadje was je ook al niet zo vriendelijk aan mijn adres. Maar zoals ik al zie in het andere draadje, ik zal je wat links laten liggen.
      Ik vraag mij wel af wat het probleem is met een snelheid van 110km/h op een nat wegdek. Maar je moet mij dat niet meer uitleggen, ik zal die uitleg toch naast mij neerleggen. Rond de pot zal je toch blijven draaien.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #93
        Re: Ik ben een voorbeeldige chauffeur

        Moderator Warning: Ik denk dat ik dit draadje veiligheidshalve sluit. Hier wordt meer op de man gespeeld dan goed is voor de goeie sfeer van het forum.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X