Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koude douche

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: Koude douche

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Alles precies gevolgd wat de handleiding zegt ?
    Zie blz. 112 en 113.

    Welke rode knop?

    PS. Analoog bijv. kan je niet opnemen op USB HDD
    Ja hoor. Heb de harde schijf horen formatteren via het TV menu.

    De rode knop op de Pana afstandsbediening. En een HD zender proberen opnemen.
    Trouwens, ik heb eens een coax vanaf de verdeler Telenet verbonden aan de analoge ingang en TV op "TV" gezet: melding: geen analoog signaal, ook al zeer raar.
    Het is wel zo dat Pana zéér goeie apparaten maakt, maar brakke handleidingen. Ze zijn niet veel meer dan een opsomming van wat de knopjes betekenen.

    Dat weet ik al van de fototoestellen die ik van hen heb.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #77
      Re: Koude douche

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Ja hoor. Heb de harde schijf horen formatteren via het TV menu.

      De rode knop op de Pana afstandsbediening. En een HD zender proberen opnemen.
      Trouwens, ik heb eens een coax vanaf de verdeler Telenet verbonden aan de analoge ingang en TV op "TV" gezet: melding: geen analoog signaal, ook al zeer raar.
      Het is wel zo dat Pana zéér goeie apparaten maakt, maar brakke handleidingen. Ze zijn niet veel meer dan een opsomming van wat de knopjes betekenen.

      Dat weet ik al van de fototoestellen die ik van hen heb.
      Ach ja die handleidingen he.
      Nete, ik heb dat allemaal geprobeerd in het begin.
      - op een usb-stick opnemen
      - op een externe HD

      * programma's beginnen of stoppen nooit zoals aangegeven
      Dus je moet tijd vooraf instellen en achteraf instellen om er zeker van te zijn dat je het programma zelf kunt opnemen.
      En dan lukt het soms nog niet.
      Je zou dan jouw opnames moeten kunnen bewerken via de tv.
      Ik weet niet of dit bij een Panasonic gaat.
      Ik bedoel: alleen overhouden wat bruikbaar is of enkel het programma zelf.

      Mijn eeuwenoude oplossing is een externe HD-recorder.
      Daarmee kan ik tot in detail bewerkingen uitvoeren met de recorder zelf.
      Dus ik kan efficiënt werken zodat ik enkel het programma zelf heb.
      Probeer dat eens met die USB-stick of externe USB-HDD die op de tv is aangesloten.
      HD-kwaliteit heb ik dan niet maar ik kan er goed mee leven
      Opnames die ik wil bewaren gaan op DVD en verder naar de pc en mediaspeler en met weinig verlies aan kwaliteit.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #78
        Re: Koude douche

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Nog altijd 2 dingen waar ik niet uit geraak:

        1) TV Anywhere, daar vind ik nergens iets van terug in de handleiding.
        2) Opnemen op een USB HD: alles mooi geconfigureerd volgens de manual, harde schijf 2TB geformatteerd via de TV omdat het zo hoort. Resultaat als ik op de rode knop van "record" duw: "Functie niet beschikbaar".

        Dus : prima beeld, prima klank, maar een kleine ramp om al die verborgen naalden in al die hooibergen te zoeken, voor mij 2015 onwaardig.
        Onderstaande link al doorgelopen?

        http://av.jpn.support.panasonic.com/...ios/index.html

        Comment


        • #79
          Re: Koude douche

          Oorspronkelijk geplaatst door Pythagoras Bekijk bericht
          Is geïnstalleerd op de smartphone en werkt voor die dingen die ook werken via de normale afstandsbediening. Maar geen spoor naar de 2 voornoemde toepassingen.

          @ Theokus: ik ga me normaal niet bezighouden met te zitten opnemen op zo'n HD, maar ik wou het werkend krijgen voor het geval, en ik wou ook eens zien of ik een afspelende opname van de digicorder kon opnemen. Werkte dus niet, net zomin als een opname van een lopend TV programma.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #80
            Re: Koude douche

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Is geïnstalleerd op de smartphone en werkt voor die dingen die ook werken via de normale afstandsbediening. Maar geen spoor naar de 2 voornoemde toepassingen.
            Hoe bedoel je?
            Via de link > configuration (1-5) > how to use (TV anywhere) werken die dingen niet?

            Ik probeer maar wat te helpen want 9/10 zal de nieuwe hier ook een Pana worden.

            Comment


            • #81
              Re: Koude douche

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              @ Theokus: ik ga me normaal niet bezighouden met te zitten opnemen op zo'n HD, maar ik wou het werkend krijgen voor het geval, en ik wou ook eens zien of ik een afspelende opname van de digicorder kon opnemen. Werkte dus niet, net zomin als een opname van een lopend TV programma.
              Dat lukt wel met een externe HD-recorder en met twee scart-kabels maar in real-time.
              (staat trouwens uitgelegd bij Telenet)
              Je ziet dus in real-time de opname op tv en die wordt dan opgenomen op de HD-recorder.
              Veel te omslachtig voor mij
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #82
                Re: Koude douche

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Nog altijd 2 dingen waar ik niet uit geraak:

                1) TV Anywhere, daar vind ik nergens iets van terug in de handleiding.
                Niet voor het één of het ander maar volgens mij heeft jou model dat helemaal niet. Is ook de reden dat je er niets van terug vindt uiteraard.

                Voor alle duidelijkheid, toch niet onder die vorm (TV Anywhere-TV Anytime) maar wel via "My Stream" blijkbaar.
                Last edited by Pythagoras; 2 januari 2015, 22:29.

                Comment


                • #83
                  Re: Koude douche

                  Oorspronkelijk geplaatst door Pythagoras Bekijk bericht
                  Niet voor het één of het ander maar volgens mij heeft jou model dat helemaal niet. Is ook de reden dat je er niets van terug vindt uiteraard.
                  Ik denk het wel, er is wel "iets" terug te vinden onder "netwerkinstellingen", "instellingen TV Anywhere": daar vind je een keuze om het aan of af te zetten en een ID + een wachtwoord dat niet kan gewijzigd worden. Ik bedoelde dat er verder nergens een woord uitleg staat waar en hoe je die gegevens ergens moet gebruiken.

                  Ik kan de gegevens wel invullen in de android app, maar dan krijg ik de melding "kan niet aanmelden bij My Home Cloud", maar daar staat nog minder informatie onder "instellingen my home cloud": enkel een pagina met wat juridische info en de mogelijkheid om het verzenden van allerlei info naar Panasonic (om gerichte reclame te sturen) aan of uit te zetten. Wat ik uiteraard uitgeschakeld heb.
                  Last edited by nete; 3 januari 2015, 09:11.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment

                  Working...
                  X