Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Willen Fransen de toeristen buiten ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Willen Fransen de toeristen buiten ?

    Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
    man man... ten eerste; hoef ik mijn privéleven niet uit de doeken te doen op een openbaar forum
    en ten tweede; zijn het al helemaal uw zaken niet.

    Ik weet zeer goed waar het naartoe zal gaan, de contacten liggen allang vast en er is zelfs een optie genomen op een woning.

    En voor je komt lopen lullen over constant denigrerend gedrag en zo; dat is nu één van DE redenen waarom ik graag van tussen al die Belgische apen weg wil.
    Geeuw, wtf....

    je haat denigrerend gedrag dus je doet het zelf ook?
    Succes met je verhuis, maar vergis je niet... als je in je nieuwe land ook zo zal blijven reageren duurt het niet lang voor je opnieuw verhuist...

    Alleszins ben ik beu om te moeten horen hoe je iedereen hier een aap vind.
    Dat is constant beledigen en niet toegestaan volgens het reglement.
    En wordt het tijd dat iemand daarop ingrijpt.
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

    Comment


    • #62
      Re: Willen Fransen de toeristen buiten ?

      Leuk om te weten dat je ons allemaal apen vindt. Ga dan maar gauw weg.

      Edit: ik was dus niet de enige die dat dacht. Zou ze naar de arrogante Nederlanders, de lawaaierige Duitsers, de chauvinistische Fransen, de luie Spanjaarden of de macho Italianen gaan?
      ______
      www.vue.photo

      Comment


      • #63
        Re: Willen Fransen de toeristen buiten ?

        Begrijp ook niet goed waarom 'zo iemand' dan nog met apen wil discussiëren.....
        Als je de lijn doortrekt dan heb je hier op dit forum ook bijna niks anders dan apen,
        en je toch blijf je je dan nog verlagen om continu met apen om te gaan ???
        Dus jouw ouders, grootouders, misschien broers/zussen, vrienden, kennissen... waarvan ik veronderstel dat het Belgen zijn.....allemaal apen dan ?????
        Je loopt zo hoog op met bepaalde Belgische natuurgebieden, dus iedereen die zich daar voor inzet......allemaal apen dan ?????

        Ik en vele andere mensen kregen een vreelijke ziekte, maar werden door een stel apen genezen.
        Ik ben die apen die me genezen hebben toch heel dankbaar . Die apen hebben me reeds 7 jaar extra bezorgd.

        Wat een instelling. Proficiat. Een heel klein beetje respect zou hier wel gepast zijn volgens mij.
        Last edited by Guest17; 4 juli 2014, 15:49.

        Comment


        • #64
          Re: Willen Fransen de toeristen buiten ?

          @kirsten_dl Iedereen is gek behalve jij?
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #65
            Re: Willen Fransen de toeristen buiten ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
            Leuk om te weten dat je ons allemaal apen vindt. Ga dan maar gauw weg.

            Edit: ik was dus niet de enige die dat dacht. Zou ze naar de arrogante Nederlanders, de lawaaierige Duitsers, de chauvinistische Fransen, de luie Spanjaarden of de macho Italianen gaan?
            Graag gedaan hoor en ik ben tenminste eerlijk wat niet over vele anderen kan worden gezegd, niet ?
            Hoe hypocriet kan je zijn wanneer je bijvoorbeeld tegen België bent en voor N-VA stemt maar tijdens het WK wel verschillende met Jupiler bedrukte Belgische vlaggen buiten hangt ?

            Om U gerust te stellen; in het buitenland hebben Belgen ook niet bepaald een aardige reputatie en geen enkel van het door jou vermelde landenlijstje ga ik naartoe.
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

            Comment


            • #66
              Re: Willen Fransen de toeristen buiten ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
              Leuk om te weten dat je ons allemaal apen vindt. Ga dan maar gauw weg.

              Edit: ik was dus niet de enige die dat dacht. Zou ze naar de arrogante Nederlanders, de lawaaierige Duitsers, de chauvinistische Fransen, de luie Spanjaarden of de macho Italianen gaan?

              Niet naar de arrogante Nederlanders denk ik, wij zijn nu in juli nog steeds bezig met het probleem van zwarte piet die volgens sommigen niet zwart meer zou moeten zijn of geen onderdanige functie meer mag hebben. In zo'n land wil je niet wonen als je apen gewoon bent. Dat is altijd nog beter dan flapdrollen.

              Comment


              • #67
                Re: Willen Fransen de toeristen buiten ?

                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                en geen enkel van het door jou vermelde landenlijstje ga ik naartoe.
                Oostenrijk?

                Comment


                • #68
                  Re: Willen Fransen de toeristen buiten ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Begrijp ook niet goed waarom 'zo iemand' dan nog met apen wil discussiëren.....
                  Als je de lijn doortrekt dan heb je hier op dit forum ook bijna niks anders dan apen,
                  en je toch blijf je je dan nog verlagen om continu met apen om te gaan ???
                  Dus jouw ouders, grootouders, misschien broers/zussen, vrienden, kennissen... waarvan ik veronderstel dat het Belgen zijn.....allemaal apen dan ?????
                  Je loopt zo hoog op met bepaalde Belgische natuurgebieden, dus iedereen die zich daar voor inzet......allemaal apen dan ?????
                  Wat een instelling. Proficiat.
                  Dank je wel !

                  Tsja... ik heb niet veel keuze mogelijkheden of opties zeker ? Ik zeg toch niet dat heel BD vol zit met apen, ik heb nog nooit iemand persoonlijk een aap genoemd laat staan verweten.


                  Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                  @kirsten_dl Iedereen is gek behalve jij?
                  Of net andersom, wie zal het zeggen...


                  Soit, ik stel voor dat we het hier bij laten, we wijken immers te ver af v/h onderwerp.
                  Last edited by kirsten_dl; 4 juli 2014, 15:53. Reden: n.v.t.
                  "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                  Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                  Comment


                  • #69
                    Re: Willen Fransen de toeristen buiten ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                    Niet naar de arrogante Nederlanders denk ik, wij zijn nu in juli nog steeds bezig met het probleem van zwarte piet die volgens sommigen niet zwart meer zou moeten zijn of geen onderdanige functie meer mag hebben. In zo'n land wil je niet wonen als je apen gewoon bent. Dat is altijd nog beter dan flapdrollen.
                    Ik ben eigenlijk Nederlander maar woon al bijna 30 jaar in België. Héérlijk land is het, vol tegenstellingen maar vergeleken met veel andere landen heel gemoedelijke mensen, en gewéldige culinaire etablissementen. De politiek loop hier mank, maar geef toe: waar niet?
                    De enige aap hier is de aanstaande emigrante. Met haar manier van sociaal contact leggen kan ze beter naar de States vertrekken, daar zal de assimilatie het makkelijkst verlopen.
                    ______
                    www.vue.photo

                    Comment


                    • #70
                      Re: Willen Fransen de toeristen buiten ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                      ................. Ik zeg toch niet dat heel BD vol zit met apen, ik heb nog nooit iemand persoonlijk een aap genoemd laat staan verweten.

                      Soit, ik stel voor dat we het hier bij laten, we wijken immers te ver af v/h onderwerp.
                      Op het eerste : wanneer ALLE Belgen apen zijn, dan zijn er volgens mij maar weinig/geen uitzonderingen, ook niet op BD, volgens jouw opinie dan toch.

                      Op het tweede : inderdaad, als je nog over een greintje fatsoen beschikt.

                      Comment


                      • #71
                        Re: Willen Fransen de toeristen buiten ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        Op het tweede : inderdaad, als je nog over een greintje fatsoen beschikt.
                        Op het tweede: om te vermijden dat een Mijnheer of Mevrouw moderator voor de zoveelste keer een slotje moet plaatsen op een topic...

                        Fatsoen ? Wat is dat ? Kom eens een maandje in mijn schoenen staan en je zal snel merken over hoeveel fatsoen de doorsnee Vlaming beschikt.
                        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                        Comment


                        • #72
                          Re: Willen Fransen de toeristen buiten ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                          Ik ben eigenlijk Nederlander maar woon al bijna 30 jaar in België. Héérlijk land is het, vol tegenstellingen maar vergeleken met veel andere landen heel gemoedelijke mensen, en gewéldige culinaire etablissementen. De politiek loop hier mank, maar geef toe: waar niet?
                          De enige aap hier is de aanstaande emigrante. Met haar manier van sociaal contact leggen kan ze beter naar de States vertrekken, daar zal de assimilatie het makkelijkst verlopen.
                          Spreek voor jezelf hoor... Wanneer je als Nederlander naar België immigreert dan ben je volgens mij niet goed bij je hoofd.
                          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                          Comment


                          • #73
                            Re: Willen Fransen de toeristen buiten ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                            Spreek voor jezelf hoor... Wanneer je als Nederlander naar België immigreert dan ben je volgens mij niet goed bij je hoofd.
                            Ga eens fietsen langs de lijn Maasmechelen tot bijv. Hamont-Achel.
                            Of maak een ritje in Brasschaat.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #74
                              Re: Willen Fransen de toeristen buiten ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Ga eens fietsen langs de lijn Maasmechelen tot bijv. Hamot-Achel.
                              Of maak een ritje in Brasschaat.
                              Zal niet nodig zijn; ik ken voldoende Nederlanders (en ook Belgen uiteraard) om het verschil tussen beide mentaliteiten en culturen te kennen.
                              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                              Comment


                              • #75
                                Re: Willen Fransen de toeristen buiten ?

                                Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                                Zal niet nodig zijn; ik ken voldoende Nederlanders (en ook Belgen uiteraard) om het verschil tussen beide mentaliteiten en culturen te kennen.
                                Ik denk dat cultuur, mentaliteit en nog minder onze politiek hen interesseert.
                                Die bekijken dat op afstand door hun vensters van hun villa's
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X