Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Willen Fransen de toeristen buiten ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Willen Fransen de toeristen buiten ?

    Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
    Dit forumonderdeel(Chit-Chat) wordt nog eens de ondergang van een leuk Belgium digital FOTO-FORUM. Het wordt niet meer gebruikt waarvoor het uiteindelijk is bedoeld. Helaas, andere mening heb ik er niet over. Het wekt bij sommigen alleen maar ergernis op
    Ik heb hier ooit eens ergens voorgesteld om 'chit chat' af te schaffen, te verwijderen van dit forum.
    Man, man, man......ik zou het moeten opzoeken, maar het viel alleszins niet in goede aarde.
    Nu ja, dat zijn we gewoon, ALLE voorstellen worden hier gewoon van tafel geveegd....en misschien hebben ze wel gelijk ook.

    Enne by the way, stond er niet onlangs een hele tijd banned onder je nick...zal toch ook niet um sonst geweest zijn, of omdat je een lieverdje bent
    Dus eerst die balk bij jezelf en dan die splinter bij een ander.....
    Last edited by Guest17; 10 juli 2014, 19:34.

    Comment


    • Re: Willen Fransen de toeristen buiten ?

      Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
      Dit forumonderdeel(Chit-Chat) wordt nog eens de ondergang van een leuk Belgium digital FOTO-FORUM. Het wordt niet meer gebruikt waarvoor het uiteindelijk is bedoeld. Helaas, andere mening heb ik er niet over. Het wekt bij sommigen alleen maar ergernis op
      Zie het gewoon als een vorm van humor.
      Wellicht een vorm die jij niet kan waarderen maar andersom kan een ander wellicht jouw vorm van humor ook niet waarderen.

      Comment


      • Re: Willen Fransen de toeristen buiten ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Ik heb hier ooit eens ergens voorgesteld om 'chit chat' af te schaffen, te verwijderen van dit forum.
        Man, man, man......ik zou het moeten opzoeken, maar het viel alleszins niet in goede aarde.
        Nu ja, dat zijn we gewoon, ALLE voorstellen worden hier gewoon van tafel geveegd....en misschien hebben ze wel gelijk ook.

        Enne by the way, stond er niet onlangs een hele tijd banned onder je nick...zal toch ook niet um sonst geweest zijn, of omdat je een lieverdje bent
        Dus eerst die balk bij jezelf en dan die splinter bij een ander.....
        Zielig... Jammer dat er door u en uw compaan zovele prachtige fotografen dit forum hebben verlaten. jij kan geen ban krijgen omdat je lid bent... Continu anderen op stang jagen, daar maken julli een sport van. Meer schrijf ik niet meer naar jullie. Van mij mogen jullie allebei van dit forum worden gekipt, misschien kan het dan nog blijven bestaan. Tik er maar op los jullie twee, van mij krijg je niets meer te lezen...Humoristisch genoeg?

        Comment


        • Re: Willen Fransen de toeristen buiten ?

          Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
          Zielig... Jammer dat er door u en uw compaan zovele prachtige fotografen dit forum hebben verlaten. jij kan geen ban krijgen omdat je lid bent... Continu anderen op stang jagen, daar maken julli een sport van. Meer schrijf ik niet meer naar jullie. Van mij mogen jullie allebei van dit forum worden gekipt, misschien kan het dan nog blijven bestaan. Tik er maar op los jullie twee, van mij krijg je niets meer te lezen...Humoristisch genoeg?
          Sta me toe van enkele kleine correcties aan te brengen :

          - als er door mijn toedoen zovele prachtige fotografen dit forum hebben verlaten, dan had ik graag hun namen gekregen, want het is al te gemakkelijk dit zonder enig bewijs te beweren ; bij mijn weten zijn er geen, dus als U uw bewering wil hard maken, dan had ik graag de namen gekregen ; zonder is uw bewering van generlei waarde of tel.

          - ik weet niet waar U het vandaan haalt dat ik hier lid ben ?? bovendien zou het wel heer raar zijn mochten leden hier geen ban kunnen krijgen.

          - ik jaag niemand op stang, ik schrijf enkel mijn gedacht neer ; probleem is dat sommigen menen hun ongezouten mening te mogen verkondigen zonder dat iemand anders er een andere mening mag op na houden ; zo van 'ik sla jou, maar sla aub niet terug'....

          - om uw reactie kan ik wel lachen, maar of ik dit humoristisch vind........mmmmmmmmmmnee toch niet
          Last edited by Guest17; 10 juli 2014, 21:36.

          Comment


          • Re: Willen Fransen de toeristen buiten ?

            Moderator Warning: We hebben hier nog wat "parkeerbonnekens", je weet wel...
            Hadden we kunnen uitdelen of dit draadje sluiten.
            Nu is gekozen om dit draadje te sluiten maar een volgende keer kan het ook net andersom zijn.
            Bij deze weze men gewaarschuwd dus.
            Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment

            Working...
            X