Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De Germany maar op het nippertje door.
Is Neuer toch een arrogante kl . . . .ak, heb je gezien wat hij met de bal deed nadat de Algerijnen hadden gescoord?
Voor een keeper met klasse betaamd dat niet!
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
De Germany maar op het nippertje door.
Is Neuer toch een arrogante kl . . . .ak, heb je gezien wat hij met de bal deed nadat de Algerijnen hadden gescoord?
Voor een keeper met klasse betaamd dat niet!
Alles gezien.
Die ingestudeerde vrijschop was ook lachen geblazen
Alles gezien.
Die ingestudeerde vrijschop was ook lachen geblazen
De fysiek heeft gewonnen.
Dat was een kort fragment van de Three Stooges
Kan zijn maar die goal van Algerije mocht er best wezen snel en goed afgewerkt.
En over fysiek gesproken die lange vanachter bij de Duitsers was wel moe he altijd maar passen geven omdat hij als enige vrij stond.
Denk kwa bal passen hij er met kop en schouder bovenuit steekt, ...... in alle 2 zijn lengte ook maar zijne motoriek was minder volgens de Jantjes toch
De Enige die mij bekoort heeft is Philipp lahm zijn passen kwamen altijd aan
Wat ik me nu afvraag:
Toen Bel - Alg speelden, kregen de Belgen van de gemiddelde supporter onder hun voeten omdat ze de Algen niet van "Kaske naar de muur" speelden.
Nu Duitsland het in de verlengingen moest klaar spelen, hoor je van vele: oh dat taai Algerije, Die moeilijke ploeg en bla bla bla...
Als een topploeg ervan wint is het een taaie ploeg,
Als de rode duivels er tegen winnen is het spijtig dat het niet beter ging...
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Wat ik me nu afvraag:
Toen Bel - Alg speelden, kregen de Belgen van de gemiddelde supporter onder hun voeten omdat ze de Algen niet van "Kaske naar de muur" speelden.
Nu Duitsland het in de verlengingen moest klaar spelen, hoor je van vele: oh dat taai Algerije, Die moeilijke ploeg en bla bla bla...
Als een topploeg ervan wint is het een taaie ploeg,
Als de rode duivels er tegen winnen is het spijtig dat het niet beter ging...
Toen de Belgen tegen Algerije speelde kropen ze terug met 11 op hun helft en kwamen er zelden uit.
Nu tegen de Duitsers hebben ze hun tactiek verandert een beetje zoals tegen de Russen aanvallender spelen.
Maar dat het een taaie ploeg was wisten wij al, nu weet iedereen het.
Is een goede ploeg die aanvallend veel heeft gebracht de laatste 3 wedstrijden.
En om te besluiten met de woorden van Wesley Sonck ''het is het resultaat dat telt''
En om het dan te zeggen als Jan Mulder,''F*** the system''
Toen de Belgen tegen Algerije speelde kropen ze terug met 11 op hun helft en kwamen er zelden uit.
Nu tegen de Duitsers hebben ze hun tactiek verandert een beetje zoals tegen de Russen aanvallender spelen.
Toont in mijn ogen hoe sterk Algerije dus is...
Sterk uiteenlopende tactieken vrij goed uitspelen/benutten...
Benieuwd voor vanavond...
Ik hoop echt op nog een overwinning, die jongens verdienen het gewoon... (zegt de tegenstander op ander forum nu wss ook )
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Laat de Amerikanen maar aanvallen, ze zullen geweten hebben wat wij vooraan lopen hebben.
Trouwens zou ik nu Lukaku opstellen, er is geen enkele Amerikaan die hem kan bijhouden in de "omschakeling".
Hopelijk is het een betere scheidsrechter dan die van Frankrijk tegen Nigeria, wat een kieken was me dat zeg.
Nooit zo'n grote blunders gezien en dat fluit een WK wedstrijd astemblief.
Hij had zeker twee rode kaarten moeten trekken voor de Fransen, maar nee, zelfs geen geel.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment