Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De opstelling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: kom kom, en nu serieus, belgie zaterdag er op of eronder?

Oorspronkelijk geplaatst door alain db Bekijk bericht
    Dat de scheidsrechter Spaanse roots had deed er ook niet goed aan.
    Voetbal is voetbal. Rugby is rugby.
    Of het nu een Spaanse, Portugese, Russische of uit eender welk land de scheidsrechter afkomstig is maakt niks uit, de spelregels zijn overal hetzelfde.
    Maar het is al sinds de openingswedstrijd dat de arbitrage erg tot heel erg laks is. Dat zei Jan Mulder ook al en die kent toch iets van voetbal denk ik.
    Maar wat die Spanjaard gisteren gedaan heeft is onvergefelijk!!!
    Door zijn laks optreden is het spel steeds brutaler geworden en op een gegeven moment had hij niks meer onder controle.
    Op het laatst trekt hij dan wel gele kaarten om prullekes van niets terwijl hij waarschijnlijk al drie of vier maal rood had kunnen trekken.
    't Ja als de spelers voelen dat ze met zo iemand te doen hebben gaan ze snel over de schreef.
    Het is niet de schuld van de spelers maar de schuld van de scheidsrechter dat deze wedstrijd ontaard is.
    Deze scheidsrechter zouden ze moeten schorsen! Hij heeft het corps lelijk in discredit gebracht.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

FIFA = Fair Play na die laatste match gisteren rijzen daar toch vragen bij

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

• Re: De opstelling

Nu wat anders dan ....

Wat verwachten jullie voor vanavond ?

grts
        Sieg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          ...Maar het is al sinds de openingswedstrijd dat de arbitrage erg tot heel erg laks is. ...
          Vond vooral die tackle op de enkel van die Nigeriaan (ik denk toch dat het op een Nigeriaan was) een regelrechte horrortackle, die jongen moest vervangen worden want geblesseerd. de dader kreeg dacht ik gewoon geel.
          Die jongen zijn enkel plooide gewoon om.

Wat onze jongens betreft: hopelijk pakken ze geen rode kaart of krijgen ze geen penalty tegen. Ik hoop op een mooie partij.
          Spijtig dat het altijd bibberen is (zelfs bij zomerse temperaturen bibberen ). Of ze krijgen in het begin een penalty tegen, of ze krijgen snel rood, of ze moeten zwoegend en met 1 goal verschil de laatste 5 minuten ingaan. Dat is niet goed voor mijnen tikker.

Kunnen de Belgen nu niet gewoon eens 2-0 of 3-0 winnen zoals de Hollanders tegen Spanje? Waarom maken ze het altijd zo spannend?

Wie kijkt eigenlijk waar naar de voetbal? Ik heb mijn Rode Duivels T-shirt aangetrokken. Brengt geluk. Toch zeker dit toernooi. Ben de eerste keer gaan kijken op een groot scherm in Lier. Vandaag gewoon thuis achter de tv.

En jullie?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
            ....... En jullie?
            Ook gewoon thuis

grts
            Sieg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Nu wat anders dan ....

Wat verwachten jullie voor vanavond ?

grts
              Sieg
              Heb tot nu toe altijd al gelijk gehad in mijn voorspellingen. Nipte overwinningen tegen Algerije, Rusland en Zuid-Korea. Ze gingen in de verlengingen 2x scoren en 1x tegendoelpunt incasseren en bibberen tot het einde tegen de Amerikanen. Allemaal uitgekomen.

Nu vrees ik toch voor 3-1 verlies en toch met opgeheven hoofd naar huis.

Maar ik moet wel zeggen dat ik redelijk pessimistisch ben ingesteld. Ik hoop alleszins dat ik verkeerd ben en dat de Rode Duivels Argentinië wegspelen. Misschien 1-2 winnen ofzo, hopelijk geen thriller à la Amerika want daar ben ik geen mens voor, veel te spannend.

Comment

De elf van België:Courtois, Alderweireld, Van Buyten, Kompany, Vertonghen, Witsel, Fellaini, De Bruyne, Mirallas, Hazard, Origi.

Alderweireld > nog onzeker.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Geen Lukaku?

Comment

Heb tot nu toe altijd al gelijk gehad in mijn voorspellingen. Nipte overwinningen tegen Algerije, Rusland en Zuid-Korea. Ze gingen in de verlengingen 2x scoren en 1x tegendoelpunt incasseren en bibberen tot het einde tegen de Amerikanen. Allemaal uitgekomen.

Nu vrees ik toch voor 3-1 verlies en toch met opgeheven hoofd naar huis.

Maar ik moet wel zeggen dat ik redelijk pessimistisch ben ingesteld. Ik hoop alleszins dat ik verkeerd ben en dat de Rode Duivels Argentinië wegspelen. Misschien 1-2 winnen ofzo, hopelijk geen thriller à la Amerika want daar ben ik geen mens voor, veel te spannend.
                    Hopelijk krijgen we voetbal te zien
                    En geen slagveld met bijna doden, zoals gisteren.
                    Het gaat nu weer om de knikkers, Steven en de Argentijnen hebben ook een schoppers-reputatie als het tegen zit.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Geen Lukaku?

Misschien in de 2de helft, Steven.
                      Zelfde imo voor Mertens.
                      't Is bloedheet ginds.
                      (naar mijn normen toch )

Hopelijk is Hazard wat efficiënter. Niet mijn woorden maar die van Wilmots.

Na 10 à 15 minuten spelen weten we het.
                      Ons heilig oog, die we allemaal hebben, zal dan zien wat er gaande is en hoe het zit.

Moest het voor ons tegen zitten dan zou ik in de 2de helft 4-3-3 spelen
                      (vier aanvallers, spitsen)

Euh.... ik ben minder zenuwachtig nu
                      Ik had bij de vorige wedstrijd de slechte gedachte van een "blamage" maar we hadden geluk.
                      Bedoel als het toen al geëindigd was, tegen de USA, 't scheelde niet veel he.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Flater van Kompany: balverlies door slechte pas.
                        ============

Wordt moeilijk en wat doet Hazard op rechts?

Misser in onze opstelling?
                        Ik mis Hazard op links en Mertens op rechts.
                        Last edited by theokus; 5 juli 2014, 18:17.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Blunder !

grts
                          Sieg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                            Blunder !

grts
                            Sieg
                            't Trekt op niks van ons
                            Wachten op 'het wonder' in de 2de helft Sieg.
                            Hazard prutst meer dan hij voetbalt.
                            Mirallas is ok maar niet voldoende.

Nog een 2de goal en het over.
                            Last edited by theokus; 5 juli 2014, 18:50.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Ze durven niet spelen heb ik het gevoel.
                              Ze hebben te veel ontzag voor die Argentijnen, lijkt wel alsof ze er bang van zijn

grts
                              Sieg

Comment

Ik vrees dat de duivels geen antwoord gaan hebben op deze dreiging...
                                Maar wat doen die Argentijnen? 1 goal en plots proberen tijd te stelen??
                                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Working...