Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De enige die ik in gepaste dresscode zie , is de garçon op de foto van enero.
Die garçon zou beter het flesje opruimen dat op de toog staat, in plaats van zijn tijd te verdoen met poseren.
Kijk eens naar de man rechts op de achtergrond. Ik weet niet wat hij heeft meegemaakt, maar zijn strikje is hij in de strijd kwijtgespeeld (of heeft hij dat voor grof geld verkocht aan de ingang ?).
(Foto via www.facebook.com/yamahamotorbelgium) Welkom, zowel op het salon te Brussel (Paleis 3 voor Yamaha) als bij ons in de showroom. Details en openingsuren salon : hier Openingsuren van onze sh…
WEDSTRIJD:
Van 16 tot en met 26 januari 2014: Fotografeer Bart op het salon!
Dit zonder dat hij er iets van merkt (geposeerde foto’s tellen niet mee!), op de stand van Yamaha én met minstens 1 Yamaha op de voor- of achtergrond!
Bovendien dien je bij ons (op het salon of in de zaak te Londerzeel) iets te kopen, meerbepaald in de periode van 16 tot en met 31 januari 2014; iedere aankoop telt mee; van moto tot sleutelhanger!
Bezorg ons je naam, adres, emailadres, aankoopbewijs/factuur (of de vermelding ervan) en de foto (max 2!) en maak kans op 1 van de 4 waardebons van 25 euro.
Er moet toch minstens iemand van jullie een foto van Bart gemaakt hebben op het Salon !
En heb je al gewonnen?
Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.
Ik ga er waarschijnlijk morgen gebruik van maken,
khad meer zin om met de ASX te gaan, maar kzal de c van 't vrouwtje wel lenen.
De checkup vraag ik mij af welke 10 punten? die vind ik niet terug...
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Ik ga er waarschijnlijk morgen gebruik van maken,
khad meer zin om met de ASX te gaan, maar kzal de c van 't vrouwtje wel lenen.
De checkup vraag ik mij af welke 10 punten? die vind ik niet terug...
Vind het ook niet direct terug. Maar ik denk dat je daar niet al teveel moet van verwachten. Maar toch goed meegenomen.
Wie zegt er dat je geen lange afstanden kan rijden met een elektrische wagen?
Je hangt er gewoon een stroomgroep achter, en het probleem is opgelost http://freshgadgets.nl/op-autovakant...tender-kan-het .
Het is geen nieuwe uitvinding, mobiele stroomgroepen bestaan al veel langer...
Volgens mij kunnen ze beter aanhangwagentjes maken met een "accu pack", die je dan weer kan inruilen tegen een pas geladen "aanhangwagentje" bij een tankstation.
Daar kunnen ze dan zonnepanelen en windmolens gebruiken om de accu's weer op te laden, is dat geen goed idee? (ik zou nog een patent op moeten nemen)
Op die manier kunnen elektrische wagens blijven bollen zonder dat er daarvoor extra elektriciteitscentrales nodig zijn, en de accu's kunnen overdag geladen worden op een "groene" manier.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Wie zegt er dat je geen lange afstanden kan rijden met een elektrische wagen?
Je hangt er gewoon een stroomgroep achter, en het probleem is opgelost http://freshgadgets.nl/op-autovakant...tender-kan-het .
Het is geen nieuwe uitvinding, mobiele stroomgroepen bestaan al veel langer...
Of hoe je het vals effect van elektrisch rijden creëert.
Als je en een auto moet kopen en een aanhangwagen met een stroomgroep, dan denk ik dat gewoon gaan tanken met een standaard wagen veel goedkoper uitkomt.
Of hoe je het vals effect van elektrisch rijden creëert.
Als je en een auto moet kopen en een aanhangwagen met een stroomgroep, dan denk ik dat gewoon gaan tanken met een standaard wagen veel goedkoper uitkomt.
Ze weten al lang hoe het moet. Ik zie Ingrid Lieten nog fier de teststroken in Limburg inhuldigen, waar men met inductie via het wegdek een elektrische Ford Focus aandreef. De berekeningen zijn al gemaakt: als we vanaf morgen met z'n allen elektrisch beginnen te rijden, moeten we in Europa letterlijk tientallen kerncentrales bijbouwen. Als we echter maximaal inzetten op duurzame energiewinning en op strategische plaatsen windmolens, respectievelijk zonnepanelen, overal waar mogelijk, houden we nog energie over. Een kwestie van politieke wil, van zware investeringen, van oliebelangen. Het zal dus nog een tijdje duren eer je vanuit de hiel van Italië in één trek naar het noorden van Denemarken rijdt, elektrisch dan. Weet niet of ik het nog ga meemaken. Kan ook zijn dat we tegen die tijd in een totaal ander sociaal economisch systeem zitten, waarbij alleen een bepaalde groep gebruik zal maken van individueel personenvervoer met de auto.
Comment