Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doel van een flitspaal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Doel van een flitspaal

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
    Wat zijn sommigen van die kaaskoppen toch ook dom zeg.
    Ook dit is racisme en hoort hier niet.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      ik had het niet tegen U.
      goed lezen Koeno...!
      grt,bouk.
      Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
      Ook dit is racisme en hoort hier niet.
      Van mijn kant uit maar een grapje hoor,
      niets mis met de kaaskoppen

Al hoop ik wel zo'n vuilniszak tegen te komen, kan ik tenminste politie bellen voor sluikstorten
      Ik vind het een spijtige zaak, die volgens mij meer over opbrengsten gaat als over veiligheid.

Ik ben geen heilig boontje, met de motor, durf ik meer als een keer het gas openzetten.
      Met de auto ben ik vrij kalm, al valt het niet uit te sluiten dat ik soms te snel rijd of andere fouten maak...

Maar wie hier heeft nog het gevoel dat het om veiligheid draait?
      Ik al lang niet meer... Banen, 2 rij vakken in beide richtingen, gescheiden door een dubbele vangrail met struiken,
      waar geen huizen aan staan gingen van 120, naar 90 naar 70 tot 50 in 2 jaar tijd...
      Voor de veiligheid? Binnenkort is het zuiniger om met paard naar het werk te gaan... zou dat ook een rijvergoeding opbrengen? (en is dat dan veilig genoeg)
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
        .............................. Binnenkort is het zuiniger om met paard naar het werk te gaan... zou dat ook een rijvergoeding opbrengen? (en is dat dan veilig genoeg)
        Een paard kopen en vooral goed onderhouden...... kosten niet onderschatten hoor !
        Het kan dus, maar wel goed op tijd aanzetten, en bij warm zomerweer hoedje opzetten tegen zonneslag...... dus toch redelijk gevaarlijk hoor .
        En met dat hoedje op krijg je misschien zelfs een rijverhoeding ipv een rijvergoeding, en wie weet wat ze nog niet allemaal gaan uitvinden, misschien een premie voor zadelpijn of zo.
        Groetjes

Comment

......
          niets mis met de kaaskoppen
          Binnenkort is het zuiniger om met paard naar het werk te gaan...
          Wat kost een eigen paard? Veel mensen willen een paard kopen. Wat kost een eigen paard nu eigenlijk per maand of per jaar? Ik heb hierover een e-book...

grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik hou niet van moraalridder. Zelf "probeer" ik mij zoveel mogelijk aan de snelheidsbeperkingen te houden. Ik heb er ook geen probleem mee dat mij iemand aan 160/u op het linker rijvak op de autosnelweg voorbijrijdt. Dit is dan zijn probleem en de risico's moet die dan ook dragen. Maar er zijn zo van die individuen die aan 120 (op hun teller) op het linker rijvak blijven rijden en zelf de wet opdringen aan anderen. Daar heb ik wel problemen mee..
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Een paard kopen en vooral goed onderhouden...... kosten niet onderschatten hoor !
              Het kan dus, maar wel goed op tijd aanzetten, en bij warm zomerweer hoedje opzetten tegen zonneslag...... dus toch redelijk gevaarlijk hoor .
              En met dat hoedje op krijg je misschien zelfs een rijverhoeding ipv een rijvergoeding, en wie weet wat ze nog niet allemaal gaan uitvinden, misschien een premie voor zadelpijn of zo.
              Groetjes
              stoeterij/stutterij (hoe ge het beste verstaat ) in de familie, ik kan mij een beeld vormen van de kosten (en van de tijd) die ervoor nodig zijn
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

stoeterij/stutterij (hoe ge het beste verstaat ) in de familie, ik kan mij een beeld vormen van de kosten (en van de tijd) die ervoor nodig zijn
                Was maar een grapje hé, mijn hele reactie trouwens.
                Groetjes

Comment

Ik heb mijn rijbewijs van 1972.
                  Paar weken terug hebben ze me gepakt (langs achter) ...ik zou eigenlijk geld aan hun moeten vragen.
                  Op de baan Hasselt - Eindhoven, dat is ook zo'n dubbel rijvakken baan.
                  90 en dan 70 en weer 90...etc. Ik reed 94 waar 70 mocht.
                  Lap, 90 €, mijn eerste snelheidsboete.

Wat verkeersborden aangaat is het hier ook huilen met de pet op.
                  Als ik hier vanuit de Bremstraat rechts afdraai, staat er 'n bord "Einde zone 50 Km" en juist om de hoek staat er weer 'n plaat met 50 Km.
                  Je mag hier nergens harder als 50 Km rijden, wie zet dan daar zo'n bord neer ?

Lig ik niet wakker van, beter opletten in het vervolg doe je dan wel automatisch.
                  Het had meer kunnen zijn.
                  Op dat moment denk ik aan mensen met laag inkomen die soms honderden € moeten betalen met 'n klein inkomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                    Ik reed 94 waar 70 mocht.
                    Van die 94 is reeds een bepaalde marge van af gedaan.....hoeveel reed je dan op je teller
                    Groetjes

Comment

onze boetes.

grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Was maar een grapje hé, mijn hele reactie trouwens.
                        Groetjes
                        Geen probleem, ik had het door het mopje...
                        (vergeef mij mijn reacties in vorige topics, ik zou de hele uitleg kunnen geven, maar tzou niet boeien )

Comment

Van die 94 is reeds een bepaalde marge van af gedaan.....hoeveel reed je dan op je teller
                          Groetjes
                          Ik reed volgens (geijkte) flitspaal 94 Km
                          Daar gaat 6Km correctie vanaf.
                          Dus werd ik beboet op 88 Km of 18Km boven de 70.
                          Was het 'n stuk met 90 Km geweest had ik net geen boete gehad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                            Op dat moment denk ik aan mensen met laag inkomen die soms honderden € moeten betalen met 'n klein inkomen.
                            In Finland hebben ze een boetesysteem gerelateerd aan het belastbaar inkomen.
                            Goed systeem, tenminste als iedere belastingsbetaler zijn aangifte correct invult .
                            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                              Ik heb er ook geen probleem mee dat mij iemand aan 160/u op het linker rijvak op de autosnelweg voorbijrijdt. Dit is dan zijn probleem en de risico's moet die dan ook dragen.
                              En als die op jou knalt heb je daar dan zeker ook geen probleem mee?
                              http://www.myricreaties.be

Comment

Zichtbare flitsers zijn zeer effectief.

In dit geval reed er over een stuk van 10 kilometer helemaal niemand te hard

Jan

Comment

Working...
                                X