Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aandelen
Collapse
X
-
-
Re: Aandelen
Traden is behoorlijk complex en waag ik me ook niet te veel aan. Hooguit 5 cijfers waag ik er aan om mee te spelen.
Is ook iets waarvoor je de markten dagelijks moet opvolgen of echt vertrouwen hebben in een specifieke firma. Kan ook zonder beurs trouwens.
Wie meer rust wil kan beter werken met fondsen, obligaties, termijnrekeningen,... en goed diversifieren.
Maar ook daar moet je een lange termijnvisie hebben en je niet van je slag laten slaan als de beurs even zot doet.
Daar is het voldoende je effecten eens per maand te evalueren.
Vergeet niet dat de beursen onderuit gaan door een hoog aanbod van traders die masaal dumpen.
De een maakt de ander zijn kop zot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk berichtTraden is behoorlijk complex en waag ik me ook niet te veel aan. Hooguit 5 cijfers waag ik er aan om mee te spelen.
Is ook iets waarvoor je de markten dagelijks moet opvolgen of echt vertrouwen hebben in een specifieke firma. Kan ook zonder beurs trouwens.
Wie meer rust wil kan beter werken met fondsen, obligaties, termijnrekeningen,... en goed diversifieren.
Maar ook daar moet je een lange termijnvisie hebben en je niet van je slag laten slaan als de beurs even zot doet.
Daar is het voldoende je effecten eens per maand te evalueren.
Vergeet niet dat de beursen onderuit gaan door een hoog aanbod van traders die masaal dumpen.
De een maakt de ander zijn kop zot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk berichtGoed bijgeleerd!
Today is a good day...
Ik zal deze mannen eens proberen te verslaan vandaag https://www.youtube.com/watch?v=2u007Msq1qoLast edited by xafke; 26 augustus 2015, 08:56.
Comment
-
-
Blijkbaar hebben de mega-computers die momenteel de beursgang meer dan normaal beïnvloeden mede gezorgd voor de onrust van vorige maandag. Computers zijn immers geen mensen en reageren enkel maar op voorgeprogrammeerde software. Dit doet de reputatie van de beurs absoluut geen goed. Er is dus zelfs geen emotie meer. En het is ook andermaal bewezen dat kuddegeest te mijden is als de pest.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Analist is toch een mooi beroep hé
Op 27 augustus 2015 hebben de analisten van KBC Securities hun beleggingsadvies voor ThromboGenics (THR; ISIN: BE0003846632) herhaald. Het advies van KBC Securities voor ThromboGenics blijft "houden".
Het koersdoel wordt door KBC Securities verlaagd van 7,00 EUR naar 4,00 EUR.
Eigenlijk niet te geloven hé. Koers vanavond (dezelfde dag dus: 3,09 euro, komende van 3,91 gisteren).BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Thrombo op dit ogenblik nog 2,85. Binnenkort einde verhaal ?BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk berichtIk zit hier ook nog met Nyrstar Je wil niet weten hoeveel verlies ik daar op heb gedaan.
Ik hoop op ooit een beetje heropleving en als ik aan de helft van mijn verlies kan verkopen gaan ze de deur uit.
Anderzijds is het wel een goed moment om ze aan te kopen als puur speculatief.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk berichtAnalist is toch een mooi beroep hé
Op 27 augustus 2015 hebben de analisten van KBC Securities hun beleggingsadvies voor ThromboGenics (THR; ISIN: BE0003846632) herhaald. Het advies van KBC Securities voor ThromboGenics blijft "houden".
Het koersdoel wordt door KBC Securities verlaagd van 7,00 EUR naar 4,00 EUR.
Eigenlijk niet te geloven hé. Koers vanavond (dezelfde dag dus: 3,09 euro, komende van 3,91 gisteren).Last edited by enero; 28 augustus 2015, 20:05.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk berichtBewijs dat je van die sjarels Best niet teveel geloofd. ze weten het ook maar als het zover is. Ik hoorde er vorige maandag nog eentje van Bolero zeggen : "het zazt er aan te komen". Reinste onzin dus. Wat zitten die heren daar dan eigenlijk te doen?
Toch zijn zij het die relevante financiële info doorkrijgen van de bedrijven.
Het is dus zaak deze info te checken en er jouw eigen conclusies uit te trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk berichtAnalisten zijn zeer onderlegd in het verklaren van koersbewegingen achteraf.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk berichtEn dit is ondertussen ook gebeurd. De grondstoffen zitten in de lift.
Vriendelijke groeten
Peter
Comment
Comment