Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gas boetes.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Gas boetes.

Ja idd die zijn helemaal kierewiet!! misschien is in uw koffie roeren ook wel zwartwerk! OMG!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      .. en "scheten" laten of boeren laten mag ook niet .. dat is luchtvervuiling resp. illegale CO2 uitstoot!
      Bij gas hoort GAS

Walter
      D850

Comment

Er zijn intussen al een aantal boetes geweest voor pietluttigheden. Feit.
        Hebben de mensen dat nu intussen écht betaald? En wat gebeurt er bij het niet betalen van de boete?

Ik snap ook niet hoe het komt dat mensen zo tam zouden zijn om daaraan te gehoorzamen als makke lammetjes. Als dat bij een aantal balorige heethoofden overkomt, veronderstel ik dat dat toch met geweld teruggekaatst zal worden, onder de vorm van relletjes.

Het gaat toch niet blijven duren, we evolueren nu al naar een politiestaat, enfin, in Antwerpen toch al, met camera's overal, verkliklijnen, ...
        Sommige politici maken zich daar echt niet populair door en ik wens hun voor 2014 geen enkele stem toe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
          Ik kan de boetes begrijpen

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
          Ik snap ook niet hoe het komt dat mensen zo tam zouden zijn om daaraan te gehoorzamen als makke lammetjes. Als dat bij een aantal balorige heethoofden overkomt, veronderstel ik dat dat toch met geweld teruggekaatst zal worden, onder de vorm van relletjes.
          De eerste die mij een GAS boete aansmeert krab ik zijn of haar ogen uit, letterlijk.
          Niet dat het ooit zal gebeuren want ben redelijk braaf maar bij dezer is iedereen gewaarschuwd.
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
            Sommigen zijn tegen GAS-boetes..
            Sommigen verdienen GAS-boetes.

en dan komt...reactie van kirsten_dl

quote " De eerste die mij een GAS boete aansmeert krab ik zijn of haar ogen uit, letterlijk.
            Niet dat het ooit zal gebeuren want ben redelijk braaf maar bij dezer is iedereen gewaarschuwd"

Mijn reactie is...Riskeer het je..en je hebt er van..wees maar zeker, daar sta ik borg voor.
            Last edited by perman; 21 december 2013, 03:05.
            perman
            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

http://kw.knack.be/west-vlaanderen/n...0479956664.htm
              Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht

De eerste die mij een GAS boete aansmeert krab ik zijn of haar ogen uit, letterlijk.
              Niet dat het ooit zal gebeuren want ben redelijk braaf maar bij dezer is iedereen gewaarschuwd.
              Pas dan maar op dat je niet TE braaf bent, want in Oostende is het ook opletten...... Vandaag in de krant van West-Vlaanderen KLIK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                http://kw.knack.be/west-vlaanderen/n...0479956664.htm

Pas dan maar op dat je niet TE braaf bent, want in Oostende is het ook opletten...... Vandaag in de krant van West-Vlaanderen KLIK
                Dit slaat toch alles...
                Zelfs in de bloemetjes gezet omdat hij zwerfvuil opruimt... krijgt hij er nu een gasboete voor.
                Moest ik van hem zijn, ik zou een hele container zwerfvuil op de stoep van die gas-ambtenaar droppen en er tevens in de brievenbus gaan wildplassen.

Comment

De Top 100 van de GAS boetes:http://www.knack.be/nieuws/belgie/to...etter-RNBDAGKN
                  Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
                    Nu noch een verbod op het luisteren naar muziek en kijken naar film, een beetje kledingvoorschriften en ik krijg een déjà-vu.
                    "In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                      Nu noch een verbod op het luisteren naar muziek en kijken naar film, een beetje kledingvoorschriften en ik krijg een déjà-vu.
                      Zouden we nu in het dieptepunt van een cyclische beweging zitten?
                      Werk voor antropologen.
                      Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

55. In Sint-Truiden kregen zeven prostituees een GAS-boete omdat ze schaars gekleed waren.

58. In Hooglede mag je niet onder een tent kamperen. In een tent is allicht geen probleem.

74. In Staden kreeg een automobilist een GAS-boete van 25 euro omdat hij zijn afneembare trekhaak bij niet-gebruik niet had afgenomen.

75. In Koksijde is het verboden om langdurig te skaten. Voor een goed begrip: skaten mag, het mag niet langdurig.

99. Ook in Ieper hebben ze een bijzondere kliklijn. Wie nalaat om te melden dat een straatnaambod onleesbaar is, riskeert een GAS-boete.

Ik denk dat heel wat GAS ambtenaren te veel tijd hebben of te creatief zijn...
                        Straks nog GAS boetes voor voetgangers die witte sokken dragen als ze geen sportbroek aan hebben.
                        Dat past absoluut niet in het straatbeeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                          Ik denk dat heel wat GAS ambtenaren te veel tijd hebben of te creatief zijn...
                          Straks nog GAS boetes voor voetgangers die witte sokken dragen als ze geen sportbroek aan hebben.
                          Dat past absoluut niet in het straatbeeld.
                          Ja waarom niet.
                          Ik kan me ook enorm ergeren aan mensen op straat in een blauw kostuum!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                            en dan komt...reactie van kirsten_dl

quote " De eerste die mij een GAS boete aansmeert krab ik zijn of haar ogen uit, letterlijk.
                            Niet dat het ooit zal gebeuren want ben redelijk braaf maar bij dezer is iedereen gewaarschuwd"

Mijn reactie is...Riskeer het je..en je hebt er van..wees maar zeker, daar sta ik borg voor.
                            Ik HERHAAL voor alle ongelovige thomassen en betweters op dit forum: De eerste die mij een GAS boete aansmeert krab ik zijn of haar ogen uit, letterlijk.

Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                              Ik HERHAAL voor alle ongelovige thomassen en betweters op dit forum: De eerste die mij een GAS boete aansmeert krab ik zijn of haar ogen uit, letterlijk.

En maakt dat jij de belichaming van arrogantie bent

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                                En maakt dat jij de belichaming van arrogantie bent
                                Ik heb mij enkele weken bewust afzijdig gehouden, ben niet op BD geweest en nu ik terug ben snap ik onmiddellijk wat mijn reden daarvoor was.

Comment

Working...
                                X