Je zou beginnen twijfelen. Waar anderen meestal nu binnen ten hoogste een paar minuten antwoorden is het 6000 nummer van Proximus totaal onbereikbaar. Voor mij is drie keer bellen, eerste keer na 10 minuten toegelegd, tweede keer na 8 minuten en de derde keer na 5 minuten equivalent met TOTAAL ONBEREIKBAAR. Het is gelukkig een gratis nummer waar je op de koop toe de meest afschuwelijke muziek te horen krijgt.
En dat voor een communicatie-bedrijf.
Tweede probleem: vrijdag doe ik aanvraag om over te gaan van Generation-Connect naar Smart 20. Ik krijg een ordernummer en een dossiernummer van de lieve dame aan de andere kant (mezelf laten bellen).
Zaterdag is er nog niks gebeurd (ondanks 24 uur belofte), zal iets zijn voor maandag krijg ik als antwoord.
Vandaag andere dienst opgebeld (6000 hopeloos, zie hoger) en de medewerker vindt niks terug van enig dossier.
Op zijn aanraden nieuw dossier aangemaakt, krijg opnieuw een dossiernummer.
Morgen nog maar eens proberen via één of ander nummer dat wel bereikbaar is.
Mocht het niet zijn dat Mobile Vikings een beetje in slaap gevallen is en voorbijgestoken wordt door de "groten", ik keerde direct terug.
Nog mensen die de bereikbaarheid van onze oude tante bedroevend vinden, of ben ik een uitzondering ?
En dat voor een communicatie-bedrijf.
Tweede probleem: vrijdag doe ik aanvraag om over te gaan van Generation-Connect naar Smart 20. Ik krijg een ordernummer en een dossiernummer van de lieve dame aan de andere kant (mezelf laten bellen).
Zaterdag is er nog niks gebeurd (ondanks 24 uur belofte), zal iets zijn voor maandag krijg ik als antwoord.
Vandaag andere dienst opgebeld (6000 hopeloos, zie hoger) en de medewerker vindt niks terug van enig dossier.
Op zijn aanraden nieuw dossier aangemaakt, krijg opnieuw een dossiernummer.
Morgen nog maar eens proberen via één of ander nummer dat wel bereikbaar is.
Mocht het niet zijn dat Mobile Vikings een beetje in slaap gevallen is en voorbijgestoken wordt door de "groten", ik keerde direct terug.
Nog mensen die de bereikbaarheid van onze oude tante bedroevend vinden, of ben ik een uitzondering ?
Comment