Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Einde van de wereld op 21 december 2012 zoals de Maya's voorspellen?? Welnee, maar
Re: Einde van de wereld op 21 december 2012 zoals de Maya's voorspellen?? Welnee, maa
Ik heb vandaag nog een "Win For Life" gekocht, maar heb niets gewonnen.
En als ik toch had gewonnen, dan had ik er misschien niet lang iets aan gehad...
Live-verslag vanuit Bugarach, het enige dorp in Frankrijk dat zal gespaard blijven van de apocalyps :
"veel verkeer in de lucht en op de weg naar Bugarach. Gendarmen te paard, met de auto en met de fiets...
Alle voertuigen worden gecontroleerd. De "illuminés" kunnen geen kant meer op.
Morgen kunnen de bewoners van Bugarach niet meer in of uit hun dorpje. Ik hoop dat ze brood genoeg in de diepvries hebben zitten...
Off-Topic : een gelukkige verjaardag aan Phororhacos!!!!
Ha bedankt Marie-Anne! Net nog een heerlijke Duvel triple hop gedronken, laat het einde nu maar komen!
De NMBS en Infrabel, als organisatoren van het Belgische luik van het einde van de wereld, laten alvast weten dat er een vermoedelijke vertraging van enkele dagen zal zijn.
Ze excuseren zich voor het ongemak.
De NMBS en Infrabel, als organisatoren van het Belgische luik van het einde van de wereld, laten alvast weten dat hun eind-medewerkers de meest helse treinrit van hun leven meemaken. Ze waren, voor de veiligheid, verdeeld over drie wagons.
Doordat die drie losgeslagen treinwagons nu zoek zijn zal het einde van de wereld voor België uitgesteld worden tot een later te bepalen datum.
"Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.." ― Antoine de Saint-Exupéry
Re: Einde van de wereld op 21 december 2012 zoals de Maya's voorspellen?? Welnee, maa
Mijn wereld is reeds lang geleden vergaan. Ik weet het nog goed. Het was
niet op een woensdag. Zij glimlachte en zuchtte vaarwel. Ik neem niet al
te veel mee. Is dat goed? En toen was alles weg...
Comment