Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Einde van de wereld op 21 december 2012 zoals de Maya's voorspellen?? Welnee, maar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Einde van de wereld op 21 december 2012 zoals de Maya's voorspellen?? Welnee, maa

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
    Gelukkig is er al een oplossing in de maak

Walter
    Met puin van dit zal het niet lukken!
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Re: Einde van de wereld op 21 december 2012 zoals de Maya's voorspellen?? Welnee, maa

OK, ik was even het land uit, Nog iets gebeurd ondertussen? Alles ziet er nog uit zoals voor ons vertrek dus "no worries" zeker?
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

Comment

Niks hetzelfde, ik lees vandaag dat DiRupo van zijn regering zegt dat ze goed bezig zijn, of wacht, toch is alles gelijk gebleven, de politiek blijft liegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
          Verkeerschaos in Bugarach vandaag.

Héhé, er viel iets te beleven in het anders o zo verlaten dorpje. Pers alom, veel (schoon) volk, maar geen buitenaardsen gezien...
          Toch ook een gelukkige verjaardag gewenst Marie-Anne, nu je in leven gebleven bent!

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          Met puin van dit zal het niet lukken!
          Laat me dit even uitleggen: een goede vriend van me is afkomstig uit het Brusselse, woont thans in Schepdaal. Je begrijpt : Antwerpen><Brussel. Dus toen in het nieuws kwam dat sommige kleinere gemeeenten wel eens zonder stroom zouden kunnen komen te zitten wegens de gesloten kerncentrale, schreef ik hem een briefje dat hij best een windmolentje zou kopen om in zijn tuin te plaatsen. Natuurlijk, toen het bericht verscheen dat Antwerpen wel eens onder water zou kunnen komen te staan, was hij er als de kippen bij om me dit te melden. Wat moest ik doen om dat weer te counteren? Ik wist niet beter dan wat te fotoshoppen en een zelfgemaakt artikeltje te integreren in een Standaardpagina. Hij was er ongeveer 3 seconden mee weg zei hij Nu natuurlijk Schepdaal enz.vervangen door Hasselt en Limburg.

Walter
          D850

Comment

Laat me dit even uitleggen: een goede vriend van me is afkomstig uit het Brusselse, woont thans in Schepdaal. Je begrijpt : Antwerpen><Brussel. Dus toen in het nieuws kwam dat sommige kleinere gemeeenten wel eens zonder stroom zouden kunnen komen te zitten wegens de gesloten kerncentrale, schreef ik hem een briefje dat hij best een windmolentje zou kopen om in zijn tuin te plaatsen. Natuurlijk, toen het bericht verscheen dat Antwerpen wel eens onder water zou kunnen komen te staan, was hij er als de kippen bij om me dit te melden. Wat moest ik doen om dat weer te counteren? Ik wist niet beter dan wat te fotoshoppen en een zelfgemaakt artikeltje te integreren in een Standaardpagina. Hij was er ongeveer 3 seconden mee weg zei hij Nu natuurlijk Schepdaal enz.vervangen door Hasselt en Limburg.

Walter
            Dat had ik, zelfs als Limburger () wel gezien Walter. Wel goed gevonden! Eentje om te onthouden.
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Toch ook een gelukkige verjaardag gewenst Marie-Anne, nu je in leven gebleven bent!

Walter
              Bedankt Walter!
              Touch the Earth...Gently
              www.passionsenfrance.com

Comment

Gooooooooooooooooooooooooooood .. morning Bugaraaach (cfr Robin Williams 1987 )

Comment

Er moeten er vandaag veel met een verdwaasde blik rondlopen... "Hé, we zijn hier nog, hoe kan dat nu...."
                  bye, Maurice
                  Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                    Er moeten er vandaag veel met een verdwaasde blik rondlopen... "Hé, we zijn hier nog, hoe kan dat nu...."
                    Vooral de mensen die ik de voorbije weken op National Geographic (of was het Discovery Channel?) heb gezien, en die zoveel moeite hebben gedaan om "het einde van de wereld" te overleven zullen nu wel met zo'n blik rondlopen...
                    Er was daar een koppel bij dat al maanden bezig was om voedsel te verzamelen, die moeten de eerste jaren al niet meer naar de winkel...
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

Comment

• Re: Einde van de wereld op 21 december 2012 zoals de Maya's voorspellen?? Welnee, maa

Die denken gewoon dat ze in een parallelle dimensie zitten

Comment

• Re: Einde van de wereld op 21 december 2012 zoals de Maya's voorspellen?? Welnee, maa

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                        Vooral de mensen die ik de voorbije weken op National Geographic (of was het Discovery Channel?) heb gezien, en die zoveel moeite hebben gedaan om "het einde van de wereld" te overleven zullen nu wel met zo'n blik rondlopen...
                        Er was daar een koppel bij dat al maanden bezig was om voedsel te verzamelen, die moeten de eerste jaren al niet meer naar de winkel...
                        Ik heb enkele afleveringen van de Doomsday Preppers gezien en "ergens" hebben ze een beetje gelijk. Waar ze op voorbereiden zijn dingen die kunnen gebeuren maar de gevolgen overschatten ze wel "een beetje". EMP (aflevering met een radio-amateur waarbij ik mij haast schaamde dat we dezelfde hobby delen) bv. klopt in theorie maar zal zo'n vaart niet lopen. De zonneactiviteit zit momenteel weer in een piek MAAR deze cyclus (om de 11 jaar) is voorlopig veel zwakker dan de vorige. Preppers gaan uit van een worst case scenario en laten daar hun leven door beheersen, ik zou graag interviews met deze mensen zien binnen 10,20,30 ... jaar en hoe ze ondertussen vergeten te leven door steeds maar "what if..." voorop te stellen.
                        bye, Maurice
                        Nikon D7500

Comment

Ik heb enkele afleveringen van de Doomsday Preppers gezien en "ergens" hebben ze een beetje gelijk. Waar ze op voorbereiden zijn dingen die kunnen gebeuren maar de gevolgen overschatten ze wel "een beetje". EMP (aflevering met een radio-amateur waarbij ik mij haast schaamde dat we dezelfde hobby delen) bv. klopt in theorie maar zal zo'n vaart niet lopen. De zonneactiviteit zit momenteel weer in een piek MAAR deze cyclus (om de 11 jaar) is voorlopig veel zwakker dan de vorige. Preppers gaan uit van een worst case scenario en laten daar hun leven door beheersen, ik zou graag interviews met deze mensen zien binnen 10,20,30 ... jaar en hoe ze ondertussen vergeten te leven door steeds maar "what if..." voorop te stellen.
                          De ene helft heeft zich misrekend en de andere helft heeft zodanig hard gebeden dat we ze dankbaar mogen zijn dat (jawel : juist door hen) het finale einde nog even is uitgesteld.
                          Niks aan de hand dus, op naar een volgende datum.
                          Wie zei er alweer dat, als het einde nadert, je met je rug naar de zee moet gaan staan, dan kunnen de idioten maar van drie kanten komen.

Comment

De Maya's kennen er de Zuid-Amerikaanse ballen van. Kalenders en voorspellingen zijn en blijven 'Nostradamus' territorium en van niemand anders.
                            En trouwens, wat Nostradamus betreft, hij suckt voor duizend. Nooit enige voorspelling geuit die ons ook maar een woord wijzer heeft gemaakt.
                            We zijn vergankelijke wezens, vergaan is er dus sowieso bij. Moet er daar dan een scenario voor worden bijgeschreven ? Get a life !

Comment

Wel .. op 31 december eindigt de Gregoriaanse kalender .. zeg nu niet dat ge niet verwittigd waart!! LOL!

(BTW de Mayas zaten in Noord- en Midden-Amerika )

Comment

• Ik heb verschillende survivalcursussen en dito trainingen doorlopen. Het voornaamste is attitude, samengevat is het "Hope for the best, prepare for the worst".

Maar de dag dat de apocalyps bewaarheid wordt, in de zin van "na morgen is er niets meer", dan ga ik lekker eten en drinken, met vrienden en familie, en verder feesten tot het niets. Eigenlijk doe ik dat nu al, "Be prepared", heet dat.

Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
                                D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Working...
                                X