Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Einde van de wereld op 21 december 2012 zoals de Maya's voorspellen?? Welnee, maar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Einde van de wereld op 21 december 2012 zoals de Maya's voorspellen?? Welnee, maa

Als de aarde toch vergaat, maakt het dan nog wat uit als je je ergens in de bergen verstopt met een grote voorraad voedsel?
    Bij sommige rampscenario's is er volgens mij toch geen enkele kans dat iemand dat zou kunnen overleven...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Re: Einde van de wereld op 21 december 2012 zoals de Maya's voorspellen?? Welnee, maa

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Als de aarde toch vergaat, maakt het dan nog wat uit als je je ergens in de bergen verstopt met een grote voorraad voedsel?
      Bij sommige rampscenario's is er volgens mij toch geen enkele kans dat iemand dat zou kunnen overleven...
      Puur escapisme hé, ze willen gewoon dat de aarde zou vergaan. Bewust of onbewust fantaseren lieden over een nieuw bestaan, weg van de rat race, terug zogezegd een met de natuur, niet meer met zovelen, gedaan met die doemberichten van het nieuws elke dag. Gedaan met die rugzak van zware to do's elke dag in het verschiet. Gelardeerd met een suikeren visie over hoe vredevol en respectvol het handjevol overblijvende uitverkorenen dan met elkaar zullen omgaan, in dat nieuw aquarius tijdperk.Herman van Veen heeft er ooit al lang geleden een liedje over gemaakt: de bom valt niet.
      Langs de andere kant: de 20ste ben ik jarig, speciaal voor mij hebben ze dat een dag uitgesteld, die Maya's waren de slechtsten nog niet.

Walter
      D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
        Ik denk, wel even serieus nu, dat daar zelfs zelfmoorden kunnen uit voortvloeien. Labiele mensen
        , die hun hoop hadden gesteld op een soort verlossing en uitverkoren zijn, en die op de 21ste gewoon de dag zien beginnen en gewoon terug de verantwoordelijkheid voor hun eigen leven moeten nemen....

Walter
        Dat doet me denken aan die keer dat er een komeet te zien was, een jaar of 10-15 geleden en een deel geschiften in de VS zelfmoord heeft gepleegd omdat ze dachten dat op die manier hun geesten zouden meegenomen worden in dat alien"ruimteschip" of iets in die aard. Ik denk dat Walter helaas gelijk heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          De BBC heeft een aantal jaren geleden een 5-tal doemscenario's geschetst. Ze zijn te vinden op Youtube via de zoekterm "end days" dacht ik.

Intussen even gekeken en ze staan gesplist

Het zijn dat er een dubbel staat

Helemaal op het einde laten ze telkens een expert aan het woord en die zeggen in 4 van de 5 gevallen : "the question is not "if", the question is "when". Enkel Brian Cox (één van de laatste generatie supergenieën) is er vrij gerust in omtrent het maken van een zwart gat in de LHC van CERN dmv een .....ik zit me momenteel dood te piekeren over de naam van dit deeltje.
          Ze hebben in de jaren 80 ook eens eens reportage gemaakt over wat er te verwachten is als ze een 1 Mton fusiebom droppen boven St-Pauls Cathedral in London. De kwaliteit is belabberd en de film gedateerd maar ze zouden het in elke school moeten verplichten. Ook Youtube.
          A guide to armageddon

Op het einde geven ze ook tips om de dans te ontspringen, zoals aluminiumfolie op de ramen plakken voor als de flits komt...
          En dan met typisch Britse humor : "if you act like this you will stay alive..."
          ..."for 1.7 seconds"
          Of zoiets.
          Last edited by Guest2; 15 december 2012, 11:33.

Comment

Deze hing destijds op verschillende plaasten op mijn werk ...
            vintage-black-light-nuclear-warning-poster

Comment

Wat je zegt....
              Feit is wel dat er een aantal dingen dingen gebeuren waar je niet onmiddellijk zou aan denken, zoals bv de lichtflits die zowat ieder brandbaar materiaal in je huiskamer ontsteekt. Vandaar die reactie met mijn Al-folie... weinigen beseffen ook dat het meest effectieve tegen een laser een.....spiegel is (maar dan wel één die de juiste frequenties hanteert natuurlijk)

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
              Deze hing destijds op verschillende plaasten op mijn werk ...
              vintage-black-light-nuclear-warning-poster

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                Langs de andere kant: de 20ste ben ik jarig, speciaal voor mij hebben ze dat een dag uitgesteld, die Maya's waren de slechtsten nog niet.

Walter
                En ik op de 22ste. Ik word niet ouder dit jaar!
                Touch the Earth...Gently
                www.passionsenfrance.com

Comment

Heb een grote fles Duvel klaarstaan voor morgen.
                  Als we dan toch moeten gaan dan ga ik liever met smaak , en wordt het gewoon een nieuwe Mayakalender dan heb ik meteen iets bij de hand om dat te vieren .

Grtjs en tot morgen, misschien ...

PS. Heeft er iemand nog een rolletje aluminiumfolie teveel ???
                  Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Hier is het al 1u45vrijdag de 21ste en nog niks op TV.
                    https://ggpics.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                      Is dat dan al ooit anders geweest?
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                        Nee, natuurlijk niet. De stroom is daar al uitgevallen.

Jan

Comment

de Maja's zaten in een andere datum en tijdzone, we zullen dus moeten wachten om te weten wat het wordt tot het in hun tijdzone 22 december is. Als de doemdenkers gelijk hebben zullen we het nooit weten
                          Albums
                          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Live-verslag vanuit Bugarach, het enige dorp in Frankrijk dat zal gespaard blijven van de apocalyps :

"veel verkeer in de lucht en op de weg naar Bugarach. Gendarmen te paard, met de auto en met de fiets...
                            Alle voertuigen worden gecontroleerd. De "illuminés" kunnen geen kant meer op.
                            Morgen kunnen de bewoners van Bugarach niet meer in of uit hun dorpje. Ik hoop dat ze brood genoeg in de diepvries hebben zitten...

Off-Topic : een gelukkige verjaardag aan Phororhacos!!!!
                            Touch the Earth...Gently
                            www.passionsenfrance.com

Comment

Op dit ogenblik is het al de 21ste op een paar eilandjes op de datumlijn. Alhoewel, als die niet meer bestaan, hoe laten zij ons dat weten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                                Op dit ogenblik is het al de 21ste op een paar eilandjes op de datumlijn. Alhoewel, als die niet meer bestaan, hoe laten zij ons dat weten?
                                Nog niet aan gedacht. Die beklemmende onzekerheid is niet meer te dragen.
                                Het onheil komt aan meer dan 1000 km per uur op ons af en wij lachen er mee

Comment

Working...
                                X