Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Einde van de wereld op 21 december 2012 zoals de Maya's voorspellen?? Welnee, maar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Einde van de wereld op 21 december 2012 zoals de Maya's voorspellen?? Welnee, maa

We kunnen er hier wel eens mee lachen maar het is toch al te gek om te bedenken dat een massa mensen hier overdreven serieus mee bezig zijn ??????

Comment

Re: Einde van de wereld op 21 december 2012 zoals de Maya's voorspellen?? Welnee, maa

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      We kunnen er hier wel eens mee lachen maar het is toch al te gek om te bedenken dat een massa mensen hier overdreven serieus mee bezig zijn ??????
      Is ook zo
      Geldt ook voor de Maya's he
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=4344

héhé, gelukkig woon ik daar vlakbij.

Kan jullie wel vertellen dat ze heel die new-age-historie hier serieus nemen.
        Auto's op weg naar Bugarach worden al regelmatig gecontroleerd door de Gendarmerie.
        Borden langs de weg reglementeren het verkeer vanaf 19.12.2012 van en naar Bugarach.
        De grotten die in de "berg" aanwezig zijn, zijn reeds afgesloten of de touwen zijn weggehaald.
        Alle overnachtingsplekken in het dorp zijn volgeboekt.
        Geen toeristen toegelaten op de twee wandelwegen naar de top vanaf 19.12.2012.
        Journalisten alom.

Zal ik hier eens wat foto's plaatsen van NA de ramp? Ik ga het toch overleven want ben van plan om eens tot daar te wandelen op 21.12.2012

Enfin, heel dat gedoe is goed voor de commercanten hier!
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

Comment

Marie-Anne is mijn heldin

Comment

Citaat uit de link van Marie-Anne.
            In December 2012 loopt de Maya-kalender ten einde en dit zou inhouden - volgens de Maya´s dan - dat de huidige wereld ten einde komt.
            Komt er niet elke dag een einde aan de "huidige wereld" ? Wat weg is komt nooit meer terug, en dat zal ook zo blijven na 21 december denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
              http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=4344

Zal ik hier eens wat foto's plaatsen van NA de ramp? Ik ga het toch overleven want ben van plan om eens tot daar te wandelen op 21.12.2012
              Ik denk, wel even serieus nu, dat daar zelfs zelfmoorden kunnen uit voortvloeien. Labiele mensen
              , die hun hoop hadden gesteld op een soort verlossing en uitverkoren zijn, en die op de 21ste gewoon de dag zien beginnen en gewoon terug de verantwoordelijkheid voor hun eigen leven moeten nemen....

Walter
              D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht

Komt er niet elke dag een einde aan de "huidige wereld" ? Wat weg is komt nooit meer terug, en dat zal ook zo blijven na 21 december denk ik.
                Elke seconde Geert
                Er komt wel iets nieuw bij maar wat weg is is idd. weg en voor goed weg.
                Levende wezens worden elke seconde geboren. Of nog sneller.
                Sommige diersoorten zijn uitgestorven en die rassen komen nooit meer terug.
                De wereld gaat er op achteruit door de klimaatwijziging maar het kan nog om dit te doen keren.
                Dat hoop ik toch
                .
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                  Ik denk, wel even serieus nu, dat daar zelfs zelfmoorden kunnen uit voortvloeien. Labiele mensen
                  , die hun hoop hadden gesteld op een soort verlossing en uitverkoren zijn, en die op de 21ste gewoon de dag zien beginnen en gewoon terug de verantwoordelijkheid voor hun eigen leven moeten nemen....

Walter
                  Daar heb je gelijk in Walter, als je dat zo ziet, zijn er inderdaad mensen die er zich blijkbaar op afstemmen
                  en die daar veel geld hebben ingestopt, schuilkelders en noem maar op, eigenlijk moet je een beetje geschift
                  zijn om zo te reageren, stel nu dat het zo zou zijn, dan hebben die mensen hun eigen gevangenis opgezet.

Zo zijn er blijkbaar zelfs die een vliegtuig hebben ingehuurd, maar wat ben je in een vliegtuig als je de
                  mogelijkheid niet hebt te landen........

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                    Als die mensen nu eens allemaal zelfmoord plegen op 20/12 is de wereld gered en als ze de inhoud van hun bankrekening overschrijven op mijn rekening op 19 december zijn mijn problemen ook de wereld uit.

Comment

Borgerhout ook?
                      In dat geval gaat het dan zeker goed komen met de toekomstige mensheid
                      Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                      Weinigen weten dit, maar de Maya's hebben er bij gezegd dat Groot Antwerpen zou gespaard blijven. Ook voor iedereen prettige eindejaarsfeesten!

Walter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        In December 2012 loopt de Maya-kalender ten einde en dit zou inhouden - volgens de Maya´s dan - dat de huidige wereld ten einde komt.
                        Maar dat is niet juist, 't is vandaar af dat de ganse interpretatie fout gaat en iedereen onzin begint te verkopen!

Het einde van de kalender geeft een "transitie" van de wereld aan, naar een groter evenwicht en een grotere harmonie, ergo, het zou stukken beter moeten gaan na die transitie ... al die die uit hun dak gaan met flauwe kul .. OMG waar halen ze het?

Comment

Als Antwerpen behouden blijft na 21/12 wordt toch heel de wereld bewaard..Ah, ja ze gaan hun parking toch niet wegdoen zeker!!
                          perman
                          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
                            Borgerhout ook?
                            In dat geval gaat het dan zeker goed komen met de toekomstige mensheid
                            Amai, van chauvinisme gesproken......

Comment

De Amerikanen dreigen met vergeldingsacties op 21 december.
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                                De Amerikanen dreigen met vergeldingsacties op 21 december.
                                Ze hebben dit verplaatst naar 22 december...

Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
                                D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Working...
                                X