Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Einde van de wereld op 21 december 2012 zoals de Maya's voorspellen?? Welnee, maar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Einde van de wereld op 21 december 2012 zoals de Maya's voorspellen?? Welnee, maar

Maar dan toch misschien stilaan van de “traditionele” wereld die bijna tot het einde van de vorige eeuw, en dat is maar 12 jaar geleden, ons bestaan heeft gekenmerkt. Men kan inderdaad zeggen dat de 20ste eeuw gekenmerkt werd door de toenmalige reeds snelle evolutie die eerder mechanisch, elektrisch en op basis van aardolie ingesteld was

De 21ste eeuw is reeds gebrandmerkt met de overheersing van elektronica, computers, software en internet waarvoor tot op heden nog steeds mechanica, elektriciteit en mazout van pas komen. Niet lang meer want onze aardolie raakt op, dus moet er wel een evolutie komen en “groene” energieën gaan steeds meer plaats innemen.

Prettig eindejaarsfeesten als de Maya’s verkeerd waren of anders … ja dan zijn al onze zorgen dan toch ook over!

Re: Einde van de wereld op 21 december 2012 zoals de Maya's voorspellen?? Welnee, maa

Jij ook prettige eindejaars feesten, ik heb alvast de wijn al in huis gehaald.
    Dan weet je gelijk dat ik er ook niet in geloof.
    Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Re: Einde van de wereld op 21 december 2012 zoals de Maya's voorspellen?? Welnee, maa

De wereld is al een paar keer vergaan als we de voorspellers mogen geloven.

Wie waagt een gokje na 21/12 ?
      Nikon shooter - Samyang fan

Comment

mijn spacecake staat alvast versneden klaar...
        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eanx Bekijk bericht
          De wereld is al een paar keer vergaan als we de voorspellers mogen geloven.

Iemand Rev. Camping nog gezien? Na twee verkeerde voorspellingen op 1 jaar heeft die toch iets uit te leggen?
          Wel jammer van de vele volgelingen die hebbe en houden weggeven hebben om overal te lande het einde van de wereld aan te kondigen. Job laten vallen, huis weg....

Misschien moeten journalisten maar eens op zoek naar deze mensen. Lijkt mij interessant om te weten hoe zij er nu tegen aankijken (misschien best wachten tot 22/12 ).
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
            Iemand Rev. Camping nog gezien? Na twee verkeerde voorspellingen op 1 jaar heeft die toch iets uit te leggen?
            ...
            Is na zijn jammerlijke miskleumen uiteindelijk en wijselijk ondergedoken ...

Naar ik verneem zit de Maya gemeenschap in Mexico en Yucatan bijzonder verveeld met deze ganse, imaginaire "New Age "zeverderij ... .. ik kan ze begrijpen! Hun cultureel erfgoed wordt voor aap gezet!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
              Naar ik verneem zit de Maya gemeenschap in Mexico en Yucatan bijzonder verveeld met deze ganse, imaginaire "New Age "zeverderij ... .. ik kan ze begrijpen! Hun cultureel erfgoed wordt voor aap gezet!
              Ook gezien op TV. Die mensen geloofden er zelf niet in. Maar de bange blanke man daarentegen...
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

geen dank
                Last edited by toerist; 12 december 2012, 16:23.
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                  Zal je wel een ruimtelijk gevoel geven.............

Comment

Niets space cake hier. Ik wil het bij volle bewustzijn meemaken. Zo dikwijls gebeurt dat niet in een mensenleven.
                    Last edited by Hasseltenaar; 12 december 2012, 17:17. Reden: tikfout
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

en een jointje al gerold hier :P zeker weten ^^

Comment

Weet er iemand op welk uur dit gaat gebeuren?
                        Kwestie van op tijd de cava te ontkurken.
                        "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
                        Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Ik heb hier het boek staan van James Randi (noem hem gerust de "spokenjager"), een professionele goochelaar/illusionist.
                          In zijn "the paranormal A-Z" staan er een stuk op 50 data waarop de wereld zou moeten vergaan zijn.

Ik kan helaas de lijst niet publiceren omwille van groter dan 900x900 en wil Bouk dus niet opnieuw voor het hoofd stoten

PaulM

Comment

Ik wil de pret niet bederven...

Volgens Isaac Newton zal de wereld vergaan in 2060.
                            Zie HIER
                            "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
                            Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Ik zal de camera klaarleggen om er foto's van te maken...
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

Comment

Working...
                              X