Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlaanderen kiest

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vlaanderen kiest

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
    Volgens mij moet die kat dan ook wel een geldig paspoort hebben.
    Hebben ze toch als ze ingeënt zijn, of niet?
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

En de verkozenen moeten weleenswaar in die gemeenten wonen, maar niet mijn weg naar het lokaal versperren.
      Ik ga niet meer.
      En dat ik ze nog in een andere gemeente hun uitslag ga brengen, mogen ze ook vergeten.
      Daar trap ik niet meer in.
      Persoonlijk afgeven? Ga gij ze dan maar zoeken!
      Dat ze daar weer allemaal gaan staan, is nog lang.
      Last edited by Poza; 16 oktober 2012, 11:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
        omdat er blijkbaar computerproblemen geweest waren bij opening.
        Dat is wat ik bedoel: hoelang zijn ze nu al aan het testen ("hier en daar" dan nog) ? 20 jaar, 40 jaar ?
        In dat tempo stemmen we binnen 200 jaar allemaal via computer ?
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Dat is wat ik bedoel: hoelang zijn ze nu al aan het testen ("hier en daar" dan nog) ? 20 jaar, 40 jaar ?
          Dit jaar waren het nieuwe computers (en nieuwe systemen) en het was de eerste keer sinds 1999 dat er in "ons" bureau problemen waren. Bij de andere bureaus was het nog steeds "binnen en buiten". We zijn uiteindelijk even lang weg geweest dan in het papieren tijdperk.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

Comment

Ik ben eigenlijk nog nooit zo snel gaan stemmen...
            kheb meer tijd doorgebracht met daar te geraken, als te stemmen zelf...
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
              Geen probleem als je haar een volmacht geeft.
              Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
              Volgens mij moet die kat dan ook wel een geldig paspoort hebben.
              Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
              Het schijnt dat veel mensen op hun huisdier lijken. Wie weet trappen ze erin...

Jan
              Uilen? kiekens? ezels?

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
              Hebben ze toch als ze ingeënt zijn, of niet?

Ik stuur mijn zwarte kat met een roze strikje rond haar nek...
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                Uilen? kiekens? ezels?
                Alhoewel, het gedrag van een pak kiezers doet me soms aan lemmingen denken.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Eén week na de verkiezingen krijg ik de indruk - telkens als ik naar het nieuws kijk - dat er enkel en alleen in Antwerpen verkiezingen zijn geweest. De zon schijnt precies maar in de 'metropool' alleen. Moest even van het hart.
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                    Eén week na de verkiezingen krijg ik de indruk - telkens als ik naar het nieuws kijk - dat er enkel en alleen in Antwerpen verkiezingen zijn geweest. De zon schijnt precies maar in de 'metropool' alleen. Moest even van het hart.
                    Jij woont duidelijk ergens op een parking

Walter
                    D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                      Uilen? kiekens? ezels?

Ik stuur mijn zwarte kat met een roze strikje rond haar nek...
                      Dus nu vooral niet klagen dat de verkeerde politici aan de macht zijn!
                      Ik snap dit niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                        Dus nu vooral niet klagen dat de verkeerde politici aan de macht zijn!
                        Ik snap dit niet.

Hoor je mij "ergens" klagen dan? Ik klaag niet, want ik heb op "de goeie" gestemd, vraag mij enkel af "waarom" ik ben gaan stemmen; voorakkoorden afsluiten, geen kartels willen vormen
                        met andere partijen, etc. België shame on you and stop het eeuwige tot niets leidende circus voor eens en altijd.
                        Vandaar mijn oproep naar "stemrecht" en het definitief afschaffen van "stemplicht" in een vrij en democratisch land.
                        "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                        Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                          Dat is de rede waarom ik al een week geen terzake meer kijk. De overgrote meerderheid van de Belgische bevolking heeft die van 't stad laten weten dat het regionale verkiezingen waren, maar het gaat volgens mij tot 2014 duren voor ze het gesnapt hebben.

Comment

Working...
                          X