Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vlaanderen kiest
Collapse
X
-
-
-
Re: Vlaanderen kiest
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtIk heb zelfs gene familiale verzekering. Ben maar (heel) alleen
Ik weet niet of je soms fietst, de familiale dekt ook schade aan derden als je onderweg een foutje maakt en daardoor voor schade zorgt.
Er zijn een heleboel dingen die mis kunnen gaan, en waardoor je in heel grote financiële problemen kan komen zonder verzekering.
Als je nooit buiten komt, en als er nooit iemand bij jou op bezoek komt, dan heb je waarschijnlijk ook geen familiale verzekering nodig...http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtAls je ergens op bezoek bent, en je stoot per ongeluk een hele dure vaas om, dan kan je toch maar beter een familiale verzekering hebben.
Ik weet niet of je soms fietst, de familiale dekt ook schade aan derden als je onderweg een foutje maakt en daardoor voor schade zorgt.
Er zijn een heleboel dingen die mis kunnen gaan, en waardoor je in heel grote financiële problemen kan komen zonder verzekering.
Als je nooit buiten komt, en als er nooit iemand bij jou op bezoek komt, dan heb je waarschijnlijk ook geen familiale verzekering nodig...
Verplaatsen gebeurt met de (gratis) autobus of de (dure) auto of met de leren tram.
De auto ed. is goed verzekerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtAls je ergens op bezoek bent, en je stoot per ongeluk een hele dure vaas om, dan kan je toch maar beter een familiale verzekering hebben.
Als je nooit buiten komt, en als er nooit iemand bij jou op bezoek komt, dan heb je waarschijnlijk ook geen familiale verzekering nodig...Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtIk heb geen fiets Bart.
Verplaatsen gebeurt met de (gratis) autobus of de (dure) auto of met de leren tram.
De auto ed. is goed verzekerd.
wie gaat dat (bij eventuele lichamelijke kwetsuren) vergoeden indien je niet verzekerd bent?
En ook omdat ik héél vaak met de fiets onderweg ben, hetzij voor de job of recreatief. Met een autoverzekering ben je niks wanneer je per ongeluk iemand van het zebrapad fietst."De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtIk moet dat tegenspreken. Sinds Uwe hier elektronisch stemmen duurt het langer om naar het stemlokaal te gaan dan om de procedure ID kaart afgeven, stemmen, ID kaart aannemen te doorlopen. Het stemlokaal is hier 50m af. Er zijn geen wachtrijen meer, gewoon binnen en buiten. Ik herinner mij van de papieren verkiezingen wachtrijen van minstens 15-30 minuten.
Ook het de tellers hebben vlugger gedaan. Ik heb ze nog weten aanwezig zijn (blijkbaar foute telling gehad) toen ik om 6:30u naar mijn werk vertrok. Nu is tellen een formaliteit.
En alvast geen piepende computers en defecte USB sticks.
Ik blijf er een beetje sceptisch tegenover, als het na zoveel jaaaaaaren nog altijd frekwent problemen geeft.Last edited by nete; 15 oktober 2012, 07:06.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Ik had het niet mogen schrijven... Gisteren een half uur aangeschoven (alleen ons bureau, de anderen gingen vlot) omdat er blijkbaar computerproblemen geweest waren bij opening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk berichtIk ook en toch heb ik, op aanraden van mijn verzekeraar, sinds kort een familiale verzekering afgesloten...
En in dit vrij én zeer democratisch land heb ik daarstraks mijn STEMPLICHT volbracht...Minder glas dan vroeger, maar beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk berichtBelgië kent geen stemplicht, maar een opkomstplicht.
Bij stemming op papier is het niet toegelaten dat een kiezer de stembrieven aanneemt en onmiddellijk in de stembus steekt, zonder het stemhokje binnen te gaan. De stemming is immers verplicht en geheim (artikel 62, derde lid van de grondwet) en niemand mag kunnen zien dat die kiezer blanco stemt. Als de kiezer weigert het stemhokje binnen te gaan, wordt hij genoteerd als afwezige kiezer. Ingevolge dit artikel van de grondwet is er geen opkomstplicht, maar stemplicht.
Bij stemming op computer moet de kiezer bovendien in het stemhokje de kaart in de stemcomputer steken, 'blanco' stemmen als hij dat wil, en het stembiljetje uit de computer nemen. Deze handeling staat gelijk met het aannemen van het stembiljet. Als de kiezer het stemhokje verlaat zonder stembiljet, heeft hij niets om te scannen, brengt hij dus zichtbaar voor iedereen geen stem uit (dit staat gelijk met het weigeren van de stembiljetten in de stembus te steken bij stemming op papier) en wordt hij eveneens genoteerd als afwezige kiezer.
Bron: http://abb.vlaanderenkiest.be/faq/ma...der-stembiljet
Jan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk berichtBelgië kent geen stemplicht, maar een opkomstplicht.ahnee? en wat staat er duidelijk bovenaan op iedere oproepingsbrief/kaart vermeld?
de stemming is VERPLICHT
't is voor mij iig de allerlaatste keer geweest dat ik nog aan dat miljarden verslindende circus heb deelgenomen, bij de volgende verkiezingen stuur ik mijn kat."De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht:'t is voor mij iig de allerlaatste keer geweest dat ik nog aan dat miljarden verslindende circus heb deelgenomen, bij de volgende verkiezingen stuur ik mijn kat.Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtGeen probleem als je haar een volmacht geeft.It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtVolgens mij moet die kat dan ook wel een geldig paspoort hebben.
Jan
Comment
Comment