Re: de Japanse dominantie
Aan de auto's niets, aan mijn motor zowat vanalles
demontage van verschillende stukken voor wat reparaties, basis onderhoudjes, en probleempjes opsporen (en indien mogelijk oplossen )
aan de auto's kom ik niet aan....
Zucht,
1: toon toch wat respect voor mensen die hun oudere auto graag zien.
2: onze c220 van 12jaar met 200.000km rijdt een pak beter als mijn vader zijn nieuwe s-max... en heeft op 1 punt na (cruise control) volledig dezelfde luxe.
3: hoe een recente wagen even vervuilend kan zijn, moet je maar opzoeken, ze stoten het misschien niet uit, maar het stapelt zich dan wel ergens op... en wat gebeurt er als dat moet uitgekuist worden? jah, dan kappen ze het ergens open en ist ook weer in orde
Kdenk dat die discussie niet eens te maken heeft met japanse dominantie?
Oorspronkelijk geplaatst door PaulM
Bekijk bericht
demontage van verschillende stukken voor wat reparaties, basis onderhoudjes, en probleempjes opsporen (en indien mogelijk oplossen )
aan de auto's kom ik niet aan....
Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc
Bekijk bericht
1: toon toch wat respect voor mensen die hun oudere auto graag zien.
2: onze c220 van 12jaar met 200.000km rijdt een pak beter als mijn vader zijn nieuwe s-max... en heeft op 1 punt na (cruise control) volledig dezelfde luxe.
3: hoe een recente wagen even vervuilend kan zijn, moet je maar opzoeken, ze stoten het misschien niet uit, maar het stapelt zich dan wel ergens op... en wat gebeurt er als dat moet uitgekuist worden? jah, dan kappen ze het ergens open en ist ook weer in orde
Kdenk dat die discussie niet eens te maken heeft met japanse dominantie?
Comment