Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Frankrijk en flitspaaldetectie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Frankrijk en flitspaaldetectie

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
    Triestig!
    Dat vind ik helemaal niet triestig.
    Als ik op een autostrade rijd waar weinig of geen verkeer op is (vb.St. Quentin - Reims) is de verleiding nogal groot om mij eens te laten gaan. En ik breng geen anderen in gevaar.
    Het was trouwens mijn vrouw die er mij vorig weekend op attent maakte dat het ook wat rapper kon toen ik mijn snelheidsregelaar op 135 had vastgepind. Ze vond dat je aan die constante snelheid en op een quasi verlaten snelweg wel eens in slaap kon vallen. Ik heb haar dan maar geloofd en effectief, je werd er ineens opmerkzamer van..
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      ook mijn gedacht.
      grt,bouk.
      Voor moraalridder heb ik ook nooit gedeugd bouk. Een een keertje naast de lijn kleuren doen de Hollanders ook hé.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Bedankt
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

Zie ik juist op mijn oude GPS Navigon 2310 : instellingen/ navigatie/verkeerscontroles ja/ nee/ verwijderen ( zou dat dan effectief helemaal verwijderd zijn van alle landen ?) Ik vind niks daarvan in de manual
          Met mijn nieuwe aankoop( Mio 697 LM) heb ik meteen een update gedaan ( heb er 4 per jaar gratis), dus dat zal wel in orde zijn voor Frankrijk / Duitsland... toch ?
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

sedert mijn laatste update van mijn gps ,een paar maanden geleden ,duid hij ook de flitspalen aan als gevaarlijke zones ,dus denk volgens mij geen probleem meer

Comment

Weer even opfrissen omwille van de aanwezigheid van een Coyote in de dienstwagen van de heer eerste minister. Volgens een officiële reactie van zijn kabinet is dit een hulp om volgens het boekje te rijden. Alé.., er zijn blijkbaar nog fans van dit legale toestelletje...
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                ...... Volgens een officiële reactie van zijn kabinet is dit een hulp om volgens het boekje te rijden. Alé.., er zijn blijkbaar nog fans van dit legale toestelletje...
                Kijk naar mijn daden en luister niet naar mijn woorden.
                En als hij te snel zou rijden wordt dat een procedurefout van de Coyote.
                "In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell

Comment

In elk geval de beste reclame die Coyote kon overkomen. Het fameuze bakje stond heel duidelijk opgesteld op het dash van zijn Audi.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                    In elk geval de beste reclame die Coyote kon overkomen. Het fameuze bakje stond heel duidelijk opgesteld op het dash van zijn Audi.
                    Heb ook zo een bakje en is voor mij een aanvulling tegen verstrooiing meer dan een "ik vlam zo hard ik kan en vertrouw blind op mijn coyote"-bakje. Ben zeker geen hardrijder, integendeel maar diegene die beweert nooit te hard te rijden liegt.
                    Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

• Re: Frankrijk en flitspaaldetectie

Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
                      Heb ook zo een bakje en is voor mij een aanvulling tegen verstrooiing meer dan een "ik vlam zo hard ik kan en vertrouw blind op mijn coyote"-bakje. Ben zeker geen hardrijder, integendeel maar diegene die beweert nooit te hard te rijden liegt.
                      Ik beken eerlijk dat ik vooral vroeger regelmatig harder reed dan voorgeschreven, maar met de coyote wordt ik gewezen op de limieten, en het werkt. Ik hou mij 'betrekkelijk' goed aan de voorschriften. Op een autostrade 'waar het kalm is', in Frankrijk is er zo eentje dat van St. Quentin naar Reims gaat, durf ik nog wel eens gas geven.
                      Maar diegenen die oordelen dat Coyote enkel iets is voor hardrijders moeten er eens eentje aanschaffen. Maar ja, dat kost dan weer iets en moraalridders rijden immers nooit te snel, dus ze kunnen dat gerust missen.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                      X