Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HOF 2012 bloedarmoede

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: HOF 2012 bloedarmoede

Ik lees deze topic nu pas.
    Ik heb een ideetje
    Er worden 10 van de beste beelden gekozen per week. Waarom niet aangeven waarom net die beelden gekozen zijn? Een beetje uitleg bij de beelden. Dan kunnen wij er nog iets uit leren ook!
    https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
      Ik lees deze topic nu pas.
      Ik heb een ideetje
      Er worden 10 van de beste beelden gekozen per week. Waarom niet aangeven waarom net die beelden gekozen zijn? Een beetje uitleg bij de beelden. Dan kunnen wij er nog iets uit leren ook!
      Dat lijkt me een goed idee, want niet tien van de beste worden gekozen, maar tien opmerkelijke.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
        ...... Een beetje uitleg bij de beelden. Dan kunnen wij er nog iets uit leren ook!
        dat kan je toch vragen aan TS in het topic zelf.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          dat kan je toch vragen aan TS in het topic zelf.
          grt,bouk.
          Ik dan dat hier bedoeld wordt : een beetje uitleg waarom net die beelden gekozen zijn in de HOF, niet hoe ze zijn gemaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
            Ik dan dat hier bedoeld wordt : een beetje uitleg waarom net die beelden gekozen zijn in de HOF, niet hoe ze zijn gemaakt
            Daar heeft niemand behalve gefrustreerden een boodschap aan. Laat dat maar een geheim blijven net als de formule van Coca-Cola.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
              Die ander Zappa zei het ooit zo: It should be obvious to see that the crux of the biscuit is the apostrophe. Daarmee bedoelde hij dat het belangrijkste, het hart, de kern (the crux of the matter), en het omhulsel, de restjes (crust of the biscuit), de plaat zelf (die heette zo) is, en dat dit vanzelfsprekend zou moeten zijn, zonder uitleg te behoeven.
              Die uitleg gaf hij dus niet zelf, maar bij monde van zijn hond, Fido, volgens wie de conceptuele continuïteit (de kunst) van de apostrophe (in de vorm van tenenkaas) ofwel in het feit lag dat iets werd weggelaten (weglatingsteken), of dat de voet er had (bezitsvorm). Maar het hondje gaf hem gelijk: "the poodle chews it".
              Aangemoedigd door bromhidrosisartiestenlievekes: "Can you rinse it off, d'y suppose"
              Last edited by Poza; 9 augustus 2012, 05:18. Reden: typo: weggelaten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                Onkruid bestaat niet: maar het is een aanduiding voor planten die je op die plek niet wenst en er toch staan. In uw hof staat dus geen onkruid.
                Ik kan niet nalaten om hier (vooral voor Doudeke ) een oude witloofboer (de wijze dorpsfilosoof) te citeren : "moeder natuur zorgt eerst voor haar eigen kinderen en pas dan voor haar stiefkinderen"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                  "moeder natuur zorgt eerst voor haar eigen kinderen en pas dan voor haar stiefkinderen"
                  Zéér mooie uitspraak !!

grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Daar heb ik ook niets aan toe te voegen.

Comment

...en wat met een samengesteld gezin heren?

Maakt dat dan zo een verschil uit? OM toch even op die mooie zin te anticiperen?
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

ik weet van mezelf dat ik als commentaar dikwijls maar "schoontje" of iets dergelijks neerpen
                        maar dat komt vooral omdat ik ni graag typ en redelijk lui ben
                        soms wou ik dat er een LIKE-knop was zoals bij FB, kort en krachtig haha
                        en die 'schoontje's geven om zelf goeie commentaar te krijgen, ni echt want veel reactie krijg ik ook ni
                        betekent dat dan dat ze geen goesting hebben om commentaar te geven (positief of negatief)
                        of dat ie zo goed is, dat ze niks negatief kunnen zeggen
                        ik weet t ni
                        en ja ik probeer enkel de beste foto('s) te tonen van een reeks van het onderwerp dat ik gefotografeerd heb
                        dus is er toch al een selectie door mezelf
                        en moet elke foto top zijn en de beste ooit ?
                        als dat zo is dan moet ik hier ni veel foto's meer tonen, want er zijn er die het nog beter kunnen
                        maar dat zal me ni tegen houden om te posten
                        en ja soms zit er es een knaller tss
                        ik vind nog steeds: als je denkt dat je foto redelijk goed is, toon hem dan, maar wees ni verrast als de rest da ni denkt
                        ik apprecieer zeker een 'wow' maar een "ok, maar " ... zal je meer helpen in 't beter worden of 't selecteren van je eigen beste foto van een reeks
                        heb al een paar keer in HoF en BoF mogen staan
                        maar de meeste van mijn foto's geraken er niet in
                        ben ik dan slecht bezig ? nee , ik probeer me te amuseren met een toffe hobby
                        de ene keer gaat dat beter dan de andere zoals met alles zeker
                        en nu heb ik al genoeg geschreven zenne, ik ben lui, k zal maar stoppen

BTW schoontje
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

en ook, sommigen hebben er nog meer voor over dan ik om dat killershot te verkrijgen
                          en soms zie je dat in de foto en kan je dat alleen maar bewonderen, da's passie zeker ?
                          en hopelijk geeft dat jezelf motivatie om dat ook es te proberen
                          maar vroeg opstaan om zo'n mooi shot te verkrijgen, 't zal ni veel gebeuren
                          k weet da van mezelf haha
                          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                            ...en wat met een samengesteld gezin heren?

Maakt dat dan zo een verschil uit? OM toch even op die mooie zin te anticiperen?
                            Voor mij eigenlijk niet,... ik heb er zelfs in de familie met genetisch gemanipuleerde mais, en het vet van die mais-varkens is veel lekkerder.
                            In Europa doen ze soms wel moeilijk als ge die in uw hof zet.

Comment

goeie foto komt meestal door motivatie, creativiteit, opportuniteit, licht, beheersing techniek, ...

Comment

dat is waar ofwel krijg je niets aan commentaar (terwijl tips altijd welkom zijn!) ofwel wordt je volledig afgekraakt (terwijl tips......) ofwel krijg je complimenten wat natuurlijk de motivatie geeft om er nog betere te maken....maar de 2 eerste zorgen er denk ik wel voor dat sommigen afhaken..

Comment

Working...
                                X