Kan iemand me zeggen hoe je op de afstandsbediening van Belgacom het makkelijkst switcht van radio naar TV ?
Ikzelf heb Telenet en kan dus niet met zekerheid zeggen wat de MAKKELIJKSTE manier is.
Ja, ik ben wel degelijk op zoek naar de makkelijkste manier, want ik moet het telefonisch uitleggen aan iemand met een verstandelijke handicap, vandaar ...
Dus liefst zonder al te veel omwegen of knopjes
Om naar radio te luisten, weet hij al dat je dat knopje links onderaan "radio" moet indrukken.
Maar hoe schakel je dan makkelijkst over naar TV ?
Mijn idee was de knop "TV Guide", maar rechts onderaan staat ook nog een knopje "TV-mode", kan het hier ook mee ?
En zoja, welke schermen krijg je dan ?
Alvast bedankt voor een antwoordje
Ikzelf heb Telenet en kan dus niet met zekerheid zeggen wat de MAKKELIJKSTE manier is.
Ja, ik ben wel degelijk op zoek naar de makkelijkste manier, want ik moet het telefonisch uitleggen aan iemand met een verstandelijke handicap, vandaar ...
Dus liefst zonder al te veel omwegen of knopjes
Om naar radio te luisten, weet hij al dat je dat knopje links onderaan "radio" moet indrukken.
Maar hoe schakel je dan makkelijkst over naar TV ?
Mijn idee was de knop "TV Guide", maar rechts onderaan staat ook nog een knopje "TV-mode", kan het hier ook mee ?
En zoja, welke schermen krijg je dan ?
Alvast bedankt voor een antwoordje
Comment