Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgacom TV afstandsbediening

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Belgacom TV afstandsbediening

Kan iemand me zeggen hoe je op de afstandsbediening van Belgacom het makkelijkst switcht van radio naar TV ?
    Ikzelf heb Telenet en kan dus niet met zekerheid zeggen wat de MAKKELIJKSTE manier is.

Ja, ik ben wel degelijk op zoek naar de makkelijkste manier, want ik moet het telefonisch uitleggen aan iemand met een verstandelijke handicap, vandaar ...
    Dus liefst zonder al te veel omwegen of knopjes

Om naar radio te luisten, weet hij al dat je dat knopje links onderaan "radio" moet indrukken.
    Maar hoe schakel je dan makkelijkst over naar TV ?
    Mijn idee was de knop "TV Guide", maar rechts onderaan staat ook nog een knopje "TV-mode", kan het hier ook mee ?
    En zoja, welke schermen krijg je dan ?

Alvast bedankt voor een antwoordje

Re: Belgacom TV afstandsbediening

Het knopje onderaan? 'k Wist niet dat dat bestaat
    Gemakkelijk? Het "kruis" (met de O.K." knop in het midden is je wel duidelijk en hoeft geen uitleg, neem ik aan?
    Juist daarboven staat een grote blauwe knop "digital tv" en juist daarboven een witte ovalen "radio" knop. Druk op "radio" en je hebt radio, druk op "digital tv" en je hebt TV. Makkelijker kan toch niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
      Het knopje onderaan? 'k Wist niet dat dat bestaat
      Yep, bestaat wel degelijk

Het gaat er mij voornamelijk om om te weten welke knop welke schermen geeft. Zoals ik al zei, ik zou het vanavond telefonisch moeten uitleggen en ikzelf heb Telenet

Comment

Ja, duidelijk. Wel een ander model van afstandsbediening dan de mijne. Huh, boze blik daar. Pardon, onze dus.
        De kleuren van de toetsen kloppen niet, maar het model is wel hetzelfde : http://support.en.belgacom.be/euf/as...rol_new_nl.jpg.

hier nog eens : http://i31.tinypic.com/2rc1q89.jpg de (korte) uitleg staat erbij en als je die volgt klopt mijn vorige post.
        De functie "audio" links onderaan werkt niet (denk ik toch )

Over schermen: gewoon een blauw keuzescherm met de radiozenders, eerste keuze is radio 1 dacht ik, en terug naar TV is de laatste gekozen zender. Direct, geen tussenscherm. Gewoon de knoppen radio en digital tv. Niks moeilijk aan.
        Maar als die afstandsbediening (en dus decoder) van je kennis anders werkt, sorry. zo werkt het hier.
        Last edited by nabi; 4 augustus 2012, 08:59.

Comment

En? Is het gelukt het begrijpelijk over te brengen?

Comment

Ja, is gelukt

Was alleen lastig om zoiets uit te leggen via de telefoon aan iemand die niet zo snel van begrip is, als je zelf de schermen niet ziet.

Comment

Working...
            X