Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elektrische fiets..Kalkhoff/Winora/Cannondale

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Elektrische fiets..Kalkhoff/Winora/Cannondale

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
    Weg met de oude bmw dan?
    is wel heel vervuilend hoor...

Neen ik trek mijn schouders niet op voor het milieu, maar wel voor mensen die het allemaal beter weten en anderen maar veroordelen zonder beter te weten...
    wees blij dat de jeugd op die elektrische fiets kruipt ipv op een scooter... is een pak minder vervuilend voor uw aard****
    maar dat wist je wel al?

maar je doet het alweer: wijzen met het vingertje....
    Die oude BMW mijn beste, komt amper +- 50 dagen op een jaar buiten, ik doe praktisch alle verplaatsingen meestal per fiets of te voet, voor de rest staat mijn oude BMW
    blinkend te genieten van zijn oude dag.
    Enkel voor verre verplaatsingen (+100km) of bij zeer slechte weersomstandigheden (regen en sneeuw) haal ik mijn oude "vervuilende" BMW uit de garage.

En wat doe jij hierboven buiten iemand met het vingertje wijzen?
    "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
    Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
      Die oude BMW mijn beste, komt amper +- 50 dagen op een jaar buiten, ik doe praktisch alle verplaatsingen meestal per fiets of te voet, voor de rest staat mijn oude BMW
      blinkend te genieten van zijn oude dag.
      Enkel voor verre verplaatsingen (+100km) of bij zeer slechte weersomstandigheden (regen en sneeuw) haal ik mijn oude "vervuilende" BMW uit de garage.

En wat doe jij hierboven buiten iemand met het vingertje wijzen?
      De bal terug kaatsen naar de kaatser?
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Ik neem zelfs de auto om twee keer per week mijn kinesist op te zoeken die ongeveer 300 meter bij mij vandaan woont.
        Omdat ik door omstandigheden (die ik hier niet uit de doeken ga doen) niet meer kan fietsen en nog moeilijk kan stappen.
        Dus niet te vlug oordelen of met het vingertje wijzen misschien ?
        Mvrgr.

Comment

De bal terug kaatsen naar de kaatser?
          Einde discussie... tegen zo'n intellectueel geweld ben ik niet opgewassen.

Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
          Ik neem zelfs de auto om twee keer per week mijn kinesist op te zoeken die ongeveer 300 meter bij mij vandaan woont.
          Omdat ik door omstandigheden (die ik hier niet uit de doeken ga doen) niet meer kan fietsen en nog moeilijk kan stappen.
          Dus niet te vlug oordelen of met het vingertje wijzen misschien ?
          Mvrgr.
          Daarover had ik het niet of heb ik het ook nooit gehad, lees wat er geschreven staat voor je een reactie plaatst.

Mensen die van het binnenland per auto met fietsdrager naar zee of de Ardennen rijden om daar 100km te fietsen
          zullen in mijn ogen wel voldoende fysieke capaciteiten hebben om 300m verderop een eclair en 50gr preparé te halen.

Oordeel jij nu zelf maar...
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oordeel jij nu zelf maar...
            Je wilt niet dat anderen jou veroordelen, maar zelf oordelen: no problemo. sterk werk!
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

.....

Mensen die van het binnenland per auto met fietsdrager naar zee of de Ardennen rijden om daar 100km te fietsen
              hier in Nederland kan je heel mooi fietsen op de Veluwe.
              er zijn er veel, die daar een ritje met de auto van honderden kilometers voor over hebben...?
              en dan ook nog gaan fietsen met zo,n elektrische fiets.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Je wilt niet dat anderen jou veroordelen, maar zelf oordelen: no problemo. sterk werk!
                Punt één, deze quote was niet aan jou gericht maar aan kriba en punt twee, als ik het foutief heb dan geef ik dat wél toe hoor maar in deze discussie hoeft dat voorlopig niet.

Oordelen en veroordelen is een hemelsbreed verschil trouwens.

En nu terug on topic graag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  hier in Nederland kan je heel mooi fietsen op de Veluwe.
                  er zijn er veel, die daar een ritje met de auto van honderden kilometers voor over hebben...?
                  en dan ook nog gaan fietsen met zo,n elektrische fiets.
                  grt,bouk.
                  Wij reden er meer als 330 (heen) bouk, om te gaan fietsen op Texel of in Friesland .
                  En mocht ik nog kunnen fietsen, ik zou het nog doen .
                  Mvrgr.

Comment

Working...
                  X