Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gamers?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gamers?

Ik vraag me eens af of er hier Gamers zijn, als dat zo is graag hier de games die jullie spelen.
    Ik speel ook vaak games dus daarom hier eens kijken, graag hierbij de naam vermelden en info over wat de game gaat!
    Alvast bedankt,
    Dylan.
    Fotografie is mijn passie.

Re: Gamers?

Farming Simulator 2013.
    Echt iets voor een boer zoals ik
    Neen, vind dat een tof spelletje
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Moderator Note: Er is al een hele topic over verschenen, waar je -volgens mij- beter bij aansluit:
      Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.

Zelf houd ik absoluut niet van spelletjes, maar moet ik toch het virtuele paard van mijn kleindochter "onderhouden" op de iPad.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

hahhahahahahahah LesC
        geen plaats om een echt te zetten zeg het maar rechtuit

Ik dam graag op de pc dus algemene bord spelletjes en kaarten voor de rest niks meer geen COD meer na cod BO1 ben er toen mee gestopt

Comment

Patience speel ik heel graag op mijn tablet, dat is het zowat. Heb vroeger eens Wolfenstein gespeeld en vond die geweldig, de tweede was nog beter en als de derde uitkomt zal ik die zeker aanschaffen. Ben zowiezo gefascineerd over WOII en om dit in een spel terug te vinden is wel tof. Eigenlijk jammer dat ik niet vaak speel want heb toch een potente grafische kaart in mijn pc steken.
          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
          Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
            Patience speel ik heel graag op mijn tablet, dat is het zowat. Heb vroeger eens Wolfenstein gespeeld en vond die geweldig, de tweede was nog beter en als de derde uitkomt zal ik die zeker aanschaffen. Ben zowiezo gefascineerd over WOII en om dit in een spel terug te vinden is wel tof. Eigenlijk jammer dat ik niet vaak speel want heb toch een potente grafische kaart in mijn pc steken.
            Als je graag WW2 speelt raad ik je aan om CoD 2 te spelen
            Of CoD 5 World at War ook ten tijde 2 wereldoorlog maar dan in de pacific dus tegen de japanezekes

Comment

Leuke games allemaal, ik speel graag schietspelletjes, en natuurlijk op de psp3 fifa 13.
              Op de iPad speel ik nog Clash of clans & Subway Surfers
              Nog gamers?

Comment

Ja, in bovengegeven link: http://forum.belgiumdigital.com/f59/...bd-430937.html
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

LesC ok ik zal naar daar gaan, ik wist niet dat die bestond? Maar, bedankt voor het te zeggen.

Comment

Working...
                  X