Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oei oei Oranje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Oei oei Oranje

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Geen middenveld en daardoor een onzekere verdediging, aan wie moesten ze bal kwijt hé?

Grtz, RF
    Na goed 20 minuten was het gedaan.
    Ik ZOU haast gaan denken dat de medische begeleiding anders is bij de Nederlandse ploeg
    dan bij de ploegen waar de sterren spelen
    Ook veel foutieve passen gezien en passen die niet aankwamen he.
    Geen fut en geen "speed".
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Schitterende zaak dat die Nederlanders eruit zijn gespeeld, dat komt ervan als je jezelf nog voor aanvang van het tornooi al Europees kampioen waant...

en de Grieken, zij zijn goed bezig mijn gedacht, zien ze nog eens de vrolijke kant van het leven ipv de constante miserie rond de crisis.
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Jammer voor onze nederlandse leden/vrienden Pech in het spel...
        Ik lag gisteren lekker te slapen, werd ik ruw wakker gemaakt door toeterende wagens De Portugezen hadden gewonnen, en het is nog geeneens de finale. Dat belooft voor als ze kampioen zouden worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
          Jammer voor onze nederlandse leden/vrienden Pech in het spel...
          Ik lag gisteren lekker te slapen, werd ik ruw wakker gemaakt door toeterende wagens De Portugezen hadden gewonnen, en het is nog geeneens de finale. Dat belooft voor als ze kampioen zouden worden.
          In de buurt hangen een paar Italiaanse vlaggen aan het raam
          't Kan alle kanten op met dit EK.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Best lachwekkend hoeveel Belgen met de Nederlanders willen lachen vanwege het uitgeschakeld zijn...
            De belgen hebben sinds 2000 gewoon niet meer moeten proberen...
            De belgen lijken altijd meer als 10 jaar nodig te hebben om nog eens voetballend mee te spelen

even wat zelfspot toepassen
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

De belgen doen niet mee aan kleine lokale tornooitjes, we bereiden ons voor op het grotere werk.

Maar meestal blazen we niet zo hoog van de toren dat we vooraf gaan vertellen dat we eigenlijk al gewonnen hebben.
              En ik heb er geen weet van dat we dan terugkomen zonder één puntje...

Wie hoog van de toren blaast moet verwachten dat hij wat tegenwind kan krijgen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                Best lachwekkend hoeveel Belgen met de Nederlanders willen lachen vanwege het uitgeschakeld zijn...
                De belgen hebben sinds 2000 gewoon niet meer moeten proberen...
                De belgen lijken altijd meer als 10 jaar nodig te hebben om nog eens voetballend mee te spelen

even wat zelfspot toepassen
                Neen, ik lach er niet mee.
                Maar er zijn, idd. anderen.

En ik vind het ook fijn dat de Grieken het gehaald hebben.
                Dan hebben die mensen toch iets, waaraan ze zich kunnen optrekken.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                  De belgen doen niet mee aan kleine lokale tornooitjes, we bereiden ons voor op het grotere werk.

Maar meestal blazen we niet zo hoog van de toren dat we vooraf gaan vertellen dat we eigenlijk al gewonnen hebben.
                  En ik heb er geen weet van dat we dan terugkomen zonder één puntje...

Wie hoog van de toren blaast moet verwachten dat hij wat tegenwind kan krijgen...
                  Daar heb ik niet op gelet Tommie.
                  Dus grote woorden vooraf zijn me ook niet echt opgevallen.

De voetbalbond zal wel maatregelen treffen en ik vermoed dat de sponsors ook niet
                  meer zo happig zullen zijn ALS en niets verandert.
                  Wat wel opviel waren de grote woorden in de reclamefilmpjes

Na Guy Thijs en na Rinus Michiels was het gedaan en ging het bergaf.

Het viel toch ook op dat er meer Belgen (en Nederlanders) naar het buitenland verhuisden voor het grote geld.
                  Als je dan die mannen opneemt in de nationale ploeg dan wordt het moeilijk.
                  Kijk maar naar de Duitsers, zelfs Özil bakt er niets van.

Hoe pas je dat in elkaar, hoe maak je er een geheel van, hoe motiveer je die mensen.
                  Het klinkt oubollig maar er moet plichtsgevoel zijn, eergevoel en de nodige
                  discipline.
                  Als ik dat de Belgische spelers zou vertellen dat lachen ze me vierkant uit.

Als Robben roept: "Hou je bek man"...dan scheelt er toch ook iets intern.
                  (en dat was ook zo maar het werd intern gehouden )
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Neen, ik lach er niet mee.
                    Maar er zijn, idd. anderen.

En ik vind het ook fijn dat de Grieken het gehaald hebben.
                    Dan hebben die mensen toch iets, waaraan ze zich kunnen optrekken.
                    Als je liefhebber bent van het spel kan je dit niet menen. Het is natuurlijk zo dat diegene die het meeste doelpunten maakt wint. Maar als het spel zo word gespeeld dat men enkel bekommerd is om het stilleggen van het spel (dixit Advocaat) en te hopen op die ene kans die je krijgt op de tegenaanval, dan hoop ik dat "der Manschaft" zulk anti-voetbal afstraft.
                    En of de Grieken hiermee economisch gered zijn....?
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Het viel toch ook op dat er meer Belgen (en Nederlanders) naar het buitenland verhuisden voor het grote geld.
                      Als je dan die mannen opneemt in de nationale ploeg dan wordt het moeilijk.
                      Kijk maar naar de Duitsers, zelfs Özil bakt er niets van.

Hoe pas je dat in elkaar, hoe maak je er een geheel van, hoe motiveer je die mensen.
                      Het klinkt oubollig maar er moet plichtsgevoel zijn, eergevoel en de nodige
                      discipline.
                      Eergevoel ? Geldgevoel ja...

Waarom zouden die Nederlanders/Belgen zich voluit geven tot ze er bij neervallen (met véél méér kans op kwetsuren) voor een Nationale ploeg waar ze een aalmoes (in hun ogen) krijgen bij winst ? Ze zijn waarschijnlijk al vooraf de les gespeld door hun repectieve topclubs.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                        Als je liefhebber bent van het spel kan je dit niet menen. Het is natuurlijk zo dat diegene die het meeste doelpunten maakt wint. Maar als het spel zo word gespeeld dat men enkel bekommerd is om het stilleggen van het spel (dixit Advocaat) en te hopen op die ene kans die je krijgt op de tegenaanval, dan hoop ik dat "der Manschaft" zulk anti-voetbal afstraft.
                        En of de Grieken hiermee economisch gered zijn....?
                        Kan jou volgen maar toch vind ik het fijn voor de Grieken
                        De Polen had ik dit ook gegund.
                        Er is geen enkele andere sport die de mensen zo op sleeptouw kan nemen

Als ik voor mezelf mag spreken en ik heb een probleem dan moet dat probleem
                        opgelost worden. Daar is dan niets wat me daarvan kan afleiden.

Echt mooi voetbal heb ik nog niet gezien.
                        Mooi voetbal zag je op het WM van de Spaanse ploeg.

De Duitsers doen het goed.
                        Misschien krijgen of hebben ze meer sympathie omdat ze ook kwetsbaar lijken
                        Gisteren tegen de Denen was het ook met de hakken over de sloot.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Vandaag weer iets bijgeleerd.

Uwe Nederlandse baas troosten met porto is geen goed idee. Vooral als ge nog een T-shirt aan hebt in de Duitse kleuren
                          Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bewaker Bekijk bericht
                            Vandaag weer iets bijgeleerd.

Uwe Nederlandse baas troosten met porto is geen goed idee. Vooral als ge nog een T-shirt aan hebt in de Duitse kleuren
                            Jij hebt wel een uitgesproken sadistische gedachten gang.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Eergevoel ? Geldgevoel ja...

Waarom zouden die Nederlanders/Belgen zich voluit geven tot ze er bij neervallen (met véél méér kans op kwetsuren) voor een Nationale ploeg waar ze een aalmoes (in hun ogen) krijgen bij winst ? Ze zijn waarschijnlijk al vooraf de les gespeld door hun repectieve topclubs.
                              Ja ja, daar draait het om natuurlijk.
                              En de ploeg waar ze spelen telt & komt op de eerste plaats he.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Klik
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Working...
                                X