Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oei oei Oranje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Oei oei Oranje

Theo, schrijf eens een briefke naar de Nederlandse voetbalbond.
    Als je nog 3 keer zo'n commentaar met inzicht post, dan heb je een job die zo goed betaald is dat je direct uwe Samsung en Panasonic buitenzwiert en vervangt door Loewe of B&O...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
      Theo, schrijf eens een briefke naar de Nederlandse voetbalbond.
      Als je nog 3 keer zo'n commentaar met inzicht post, dan heb je een job die zo goed betaald is dat je direct uwe Samsung en Panasonic buitenzwiert en vervangt door Loewe of B&O...

Toch bedankt
      Tommie ik ga nu eens ferm stoefen (pochen)
      Soms hoor ik dat mijn dingen worden bevestigd bij de commentaren die ik hoor op tv

Na de match tegen Denemarken was alles al gezien, ik bedoel dat je kon zien welke
      kant het uitging.
      Van Marwijk had toen moeten ingrijpen.
      Jan Mulder hield hem toen nog een hand boven het hoofd maar dat is intussen fel veranderd.
      Er was ook sprake van dat de spelers zich niet houden aan de afspraken en dat
      Van Marwijk geen grip heeft op de spelers > geen autoriteit dus.
      En Jack van Gelder vroeg aan Wesley Sneijder of de spelers nog kunnen afzien...
      Ik snap ook wel als het niet draait dat men het overal gaat zoeken he.

Nog iets interessants.
      Weet je dat de Duitsers 40 (VEERTIG) mensen in dienst hebben die elke wedstrijd
      volgen? Die kijken naar de codes of tekens die gebruikt worden bij hoekschoppen,
      vrijschoppen enz. enz.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Van marwijk heeft gevraagd aan de UEFA om het gras te vervangen door papier.
        Omdat VanPerzie de beste speler is op papier...
        n
        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Enkele dagen geleden dit gelezen:
          Sporza neemt het op zich om van de populaire sporten sociale gebeurtenissen te maken en kleine sporten te doen begrijpen en bewonderen. Het merk bedient zowel de sportfan als de sporttechnicus, door de sportwereld nauw te volgen vanuit verschillende standpunten.

Comment

Ok, Nederland heeft gefaald als team maar zo zijn er nog meer voorbeelden.
            - Cristiano Ronaldo: helemaal alleen voor de keeper opdagen en drie meter ernaast trappen.
            Ook Portugal rekende op hem.
            - Zlatan Ibrahimovic: Wat heeft die laten zien? Gisteren zag je dat hij Hart (Engelse doelman) lieve woordjes toeriep. Bye Bye Zweden. Als hij 3Km heeft gewandeld over de hele wedstrijd zal dat veel zijn, laat staan dat hij liep. Die rekende uitsluitend op zijn harde shot. Verder is hij van geen enkel nut voor het team. Gezien hoeveel slechte passen hij gaf? Als hij er 5 heeft gegeven dan waren er 6 van fout.
            - Mario Gomez: Zijn eerste wedstrijd was ook niet om naar huis te schrijven.
            Het Duitse team was daardoor ook niet in zijn gewone doen.
            Gelukkig heeft hij zich de tweede wedstrijd herpakt.

Ik wil maar zeggen dat spelers waarop men rekende hebben gefaald, of deels hebben gefaald.
            Voor het EK begon had ik twee grote favorieten, Spanje en Duitsland, en een heel grote outsider: Nederland.
            Sinds gisteren reken ik Engeland ook tot de kanshebbers. Dit is tenminste een hecht team!
            En hun prijsschutter staat nu klaar om mee te doen…..als ook hij niet faalt.
            Als je dan ziet hoe het NL team te lijden had onder de grote druk (zeg maar de “ oranje gekte”) dan is dat een ontgoocheling voor heel NL maar nog meer voor het team.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              - Cristiano Ronaldo: helemaal alleen voor de keeper opdagen en drie meter ernaast trappen.
              - Zlatan Ibrahimovic: Wat heeft die laten zien? Gisteren zag je dat hij Hart (Engelse doelman) lieve woordjes toeriep. Bye Bye Zweden. Als hij 3Km heeft gewandeld over de hele wedstrijd zal dat veel zijn, laat staan dat hij liep. Die rekende uitsluitend op zijn harde shot. Verder is hij van geen enkel nut voor het team. Gezien hoeveel slechte passen hij gaf? Als hij er 5 heeft gegeven dan waren er 6 van fout.

Ik wil maar zeggen dat spelers waarop men rekende hebben gefaald, of deels hebben gefaald.
              Voor het EK begon had ik twee grote favorieten, Spanje en Duitsland, en een heel grote outsider: Nederland.
              Sinds gisteren reken ik Engeland ook tot de kanshebbers. Dit is tenminste een hecht team!
              Als je dan ziet hoe het NL team te lijden had onder de grote druk (zeg maar de “ oranje gekte”) dan is dat een ontgoocheling voor heel NL maar nog meer voor het team.

Grtz, RF
              Deels akkoord, de match Argentinië-Brazilië was dan ook een Messi match.
              Duitsland is echter, vind ik, niet gebouwd rond Gomez. Duitsland groeit traditioneel in een tornooi, Engeland is altijd een outside maar kunnen tot op heden nooit bevestigen, hetzelfde voor Nederland, het is altijd net niet.
              En die Oranjegekte, als de Nederlanderse supporters en hun voetballers een ietsje meer bescheidener zouden blijven zou men al een hel stuk verder staan.
              Het is voor ons Belgen een blamage er niet bij te zijn maar ik vind een afgang zoals dat voor Nederland vele malen erger voor hun voetbalimago.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht

Grtz, RF
                Oranje gekte is er.
                Wat sommigen niet is opgevallen is de Zweedse gekte.
                Die waren met 20.000 aanwezig, hadden een gans eiland gereserveerd met eigen
                voorzieningen zoals internet.

Wat die sterspelers betreft heb je gelijk.
                Die zijn werkelijk nergens
                De grootste egoïst en tegelijk het grootste kind vind je idd. bij Portugal.
                Ronaldo is meer met zijn eigen bezig dan met zijn team.
                Zijn overstapjes ben ik k...beu gezien
                Moeten wel niet vergeten dat die "sterren" beter omringd zijn in de ploegen waar ze spelen. Het aantal doelpunten dat ze daarbij scoren spreekt voor zichzelf.
                Geldt ook voor Huntelaar met zijn 27 doelpunten.
                Ik denk wel dat die vanaf de aftrap in de ploeg zal staan.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                  ... Het is voor ons Belgen een blamage er niet bij te zijn maar ik vind een afgang zoals dat voor Nederland vele malen erger voor hun voetbalimago.
                  Hier dringt zich de tegenhanger van de olympische gedachte op: "Meedoen is belachelijker dan winnen."
                  Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                    Hier dringt zich de tegenhanger van de olympische gedachte op: "Meedoen is belachelijker dan winnen."
                    Het is een nobele gedachte om meedoen belangrijker te vinden dan winnen maar anno 2012 kan je voor het imago maar beter winnen, waar moet men anders motivatie vandaag halen in deze multi miljarden industrie

Comment

Het is een nobele gedachte om meedoen belangrijker te vinden dan winnen maar anno 2012 kan je voor het imago maar beter winnen, waar moet men anders motivatie vandaag halen in deze multi miljarden industrie
                      Heb je de tekst wel goed gelezen?

Comment

de enige die het goed doet is onze scheidsrechter.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                          Heb je de tekst wel goed gelezen?
                          Inderdaad, zeker goed gelezen en geef Jos gelijk met zijn uitspraak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            de enige die het goed doet is onze scheidsrechter.
                            grt,bouk.
                            Juist
                            Kuipers heeft een verleden met onweer tijdens een wedstrijd.
                            Toevallig gehoord van een Nederlandse verslaggever tijdens de wedstrijd.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Inderdaad, zeker goed gelezen en geef Jos gelijk met zijn uitspraak.
                              Ah, OK dan. Ik had zo even mijn twijfels.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Juist
                                Kuipers heeft een verleden met onweer tijdens een wedstrijd.
                                Toevallig gehoord van een Nederlandse verslaggever tijdens de wedstrijd.
                                Dit is wel zo'n kwart eeuw geleden Theo.
                                Het was de zoon van Jongbloed als ik mij niet vergis, zou Kuipers toen al scheidsrechter zijn geweest?
                                Anyway, hij fluit inderdaad voorbeeldig, heb hem nog op geen enkele technische fout kunnen betrappen.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                                X